karamelmutfak

Archive for the ‘mimmim’ Category

> Sevgili ablamız şengülce beni ödüllendirmiş ama ben kısıtlama yapmadan tüm blog arkadaşlarıma hatta okurlarıma gönderiyorum hem ölümü hem mimi:)

Bu blog sorunları her nekadar bitmesede ben yinede elimden geldigi kadar buraradayım demek istiyorum.Resim deki cimci me ismi ecrin kendisle tanışama hikayemiz ise oldukça enteresan.Dolmuşta gidiyorum bir ses anne çiçek anne çiçek cevap evet kızım ,acaba benmi yanlış anladım diye sesim çıkmıyor ve tekrar anne anne dayanamayıp ismin ne diyorum çocukta annede şaşkın bir ifade oydu buydu derken aynı mahallaede hatta iki sokak arayla oturdugumuz ortaya çıkıyor ve hatta pınarın benim blogumun takipcisi oldugu ve birtürlü yorum bırakamadıgı ahh bloger ahh ne diyeyim ben sana. pınar 3 yıldır bense 1.5 yıldır aynı mahallede oturuyormuşuz ve hiç karşılaşmadık ecrin hanım sayesinde tanışmış ve yurttan uzakta güzel bir arkadaşlıgın temelini atmakla meşgulüz ,ama işin kötü tarafı oların yılbaşına kadar burdan tamamen ayrılma planlarının olması nediyelim hayırlısı olsun:)

Şimdide sırada blogcu arkadaşım elifle yaşamak beni mimlemiş dilimin döndügünce cevaplayayım.

* Hangi şehirde yaşıyorsun?

moldavanın kişinev şehrinde.
*Meslehin ne?

Takdir bilmez ev hanımlıgı:)

* Blog yazma kararını ne zaman aldın?

2007 nin sonlarında.

*Nekadar süredir blog yazıyorsun?

blogerde aralık 2008 den beri.

*Pc ni açtıgında blogunu açmak kaçıncı sırada ?

Önce mailler sonra blog.

*Başka blog sayfasında görüpte aldıgın bişey yada gttigin bir yer oldumu?

Aldıgım bişey yok ama arkadaşların sayfalarından bazen tarif bazende fikir edinmiyor degilim.gittim yer ise onların sonuna kadar açtıkları kalplerin başka biyer degil.

*Bloglarda gördügün diger blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Aslında çok sorun yaşadıgım bir soru oldu bu.neden diyecek olursanız sorunum beni ekliyen fakat benim onların sayfalarını asla bulamadıgım arkadaşlar neden farklı adreslerle takibe alıyorlar anlamıyorum. benim ekleme nedenime gelince ilgimi çeken okumaktan zefk aldıgım sayfaları neden eklmeyeyyim:)

*Blog arcılıgı ile para kazanma fikri nasıl?

benim için çok zor.

*Blog arkadaşlarınla bir araya gelme fikrine ne dersin ?

Ahhh ah keşke olsada tanışsak derim.

Reklamlar

>

merhabalar blogcu arkadaşım aleyna bini mimlemiş banada cevap vermek düşer :)) aslında bu mimlerle aramda pek iyidegildir ama şeker aleyna için cevaplayacagım.Teşekkürler aleynacım.

Niçin blog yazarısınız?

Mutfamdan çıkan kokuları tatları yeni kişlere tanıtmak ve soguk moldava havasını blogcu dostlarla ısıtmak için.

Son zamanlarda vakit ayıramadıgınız ugraş?

okadar çokki nerden başlasam tiyotro ,sinama,ahşap boyama,takı tasarım vs diye uzayan kocman bir liste.

Şuan imkansız olsada gerçekleştirmek istediginiz hayaliniz ?

Hehe kırmızı minicupur almak:)

Hayatınızda iyiki yapmışım dediginiz üç şey?

Eşimle evlenmek,örtünmek,nekadar kırılsamda karşımdakileri asla kırmamak.

Mutfakta en sevdiginiz ugraş?

Ben mutfagı ayıramam çünki orda olmayı çok seviyorum ama illaki seçim yapmak gerekirse salata ve çay saati diyebilirim.

En sevdiginiz üç yemek?

Yaprak sarma,patlıcanlı börek,ciger sote.

Giyim konusunda abarttınız üç eşya?

Bence bir kadını çıltırtan şeyler bunlar asla seçim yapılamaz.

Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz çocuk yoksa anne babanız size nasıl hitap eder?

cucugum yok ama annem karakuzum babacımsa karakızım canım der aslında çokta kara degilim:)

sizi anlatan bir resim?

en üstte
Arkadaşlar ben kısıtlama yapamıyorum sayfama gelip bizlere kendini tanıtmak isteyen tüm arkadaşlarımız cavaplaya bilir.

>

Merhabalar arkadaşlar bu sizinle ne bir yemek nede oyuncaklarımı paylaşacagım sevgili arkadaşım http://efsunundunyasi.blogspot.com/ beni okyanuslar ardından mimlemiş bende onun istegine seve seve cevap veriyorum .

Mim e geçmeden bengelirken 3 aylık olan ve dogduklarından beri hiç görmedigim ama resimleriyle avundugum bıcırıklarımı sizlerle paylaşmak istedim araba yavrusu appacık gelirmiş benimkilerde o heap işte:))

Off ne oldu anlayamıyorum ama resimleri nedense ortada yüklenmiyor :(((

Neyse mime geçelim artık zefkle cevaplıyorum.Mİmin konusu ise kendini maddeler halinde tanıtmakmış.
ayyyy bi anda kendim hakkımda ne söyleyecegimi şaşırdım:)
1. Zorlandıgımdanda belli olacagı gibi her şeyi kendi içimde yaşayan birisiyim böyle oldu veya benim şu derdim var diyebilen bi insan degilim.iyi bi alışkanlık degil aslında :p
2. Her ne kadar çok kazık yesemde çevremdekileri kırmaktan üzmekten çok korkarım.
3. Dostlarım benim için her şeyden degerlidir.Onlarla vakit geçirmeyi çok severim
4. Yalandan her neşekilde olursa olsun nefret ederi.
5. İki kişilik minik bi ailem var yıllardır aramıza minik bi birey daha katabilme çabasıyla eimle ve sevdiklerim el ele vermiş durumdayız.
6. Pire için yorganı yakabilecegim gibi kırıldıgım kişiylede yıllarca konuşmasamda onun başına bi kötülük gelsin istemem.Gördüm iyiligide asla unutmam.
7. Burcunun özelligini tamamıyla taşıyan bir başagım.
8. Evim benim için her şeydir bu yüzden evimde vakit geçirmek benim için en büyük zefktir.
Bu kadar bilgi yeterli olur sanırım:) şimdi sıra benim dostlarımı mimlememe hazır olun kızlar.

>

Merhabalar yine uzun bi aradan sonra sizlere kavuşa bildim arkadaşlar inananın bu blog bende alışkanlık yapmış resmen bi yarım eksik gibi kaldım neyseki ayrılık bitti ve aranızdayım.Ben sayfamdan uzaklardayken beni yanlız bırakmaya güzel yürekli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim bu arada ödüllenmişimde yeni arkadaşlarımdan http://lizkurabiyeevi.blogspot.com/ ve binim sanal kartopu annem http://pasturkey.blogspot.com/ bende ödülümü güle oynaya alıp her zaman yanımda olan tüm arkadaşlarıma gönderiyorum aslında ama bir kaç arkadaşımın adını yazarak oyunu kuarallarına göre oynuyorum hepinize kucak dolusu sevgiler.
Ödülün ufak şartlarıda bunlar:
1:ödül aldıgın arkadaşın linkini vermek
2:Ödüllendirdigin arkadaşlarını haberdar etmek.
3:Ödüllendirdigin arkadaşlarının linkini vermek

>

Kaçgündür blogumla ilgilenemiyordum sabah yorumları okumak üzere açtıgımda ödül aldıgımı örendim önce şaşırdım sonrada davet eden arkadaşlarımın bloglarına gidince örendim sevgili aşkınay ve candan tarifler beni ödüllendirmişler saolsunlar ikisinede kucak dolusu selamlarımı ve öpücüklerimi yolluyorum.Yanlız bu ödül okadarda kolay degil miş niyemi şartları var bende şartları memnuniyetle yerine getiriyorum.

1. Seni ödüllendiren bloga linkini vermek.

2.bu ödölü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3.Seçilen blogra yazarlarını durumdan habedar etmek.

Yazılacak çok isim var ama 7 şartıda var bende aşagıdaki arkadaşlarımı ödüllendiriyorum.

http://elişisaati.blogspot.com/

http://deryayla.blogspot.com/

http://kızılcıkşurubu.blogspot.com/

http://ahşapboyacı.blogspot.com/

http://harosa2.blogspot.com/

http://ekmekarasıhayat.blogspot.com/

http://yarenle.blogspot.com/

>

Sevgili mahperi beni mimlemiş saolsun bende onun bu konusuna severek cevap veriyorum.Konu ise şu yeni ürünler ; malum ben bu memlekete yeni adapte olmaya çalıştıgım için bana herşey yeni öleki puding hazırlarken şekerini kendin ilave ediyorsun pişriş farklı .Neyse uzatmadan konumuza dönelim pakettekiler sırayla vanilya ,kabartma tozu,krema sertleştirici.Minik şişeler ise ilk başta kagıdı yırtılmış olan kahve aramosı,limon aroması ve portakal aroması kullana arkadaşlar bilirler 1 2 damlası bile yeterli.
e sıra bende bende canım arkadaşlarım efsunundünyası,aşkınay, kızhatceyi mimliyorum.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

  • RT @Yaziyor: Kimyasal silah yalanları, arap baharı, terör, petrol kavgaları derken asıl meselenin ne olduğu az önce ABD Başkanı tarafından… 1 week ago
  • RT @BekirDeveli: Sessiz kalır ve mukaddesatımıza sahip çıkamaz isek,mahşer gününe Kudüs işgal edilirken hayatta olan zavallı ve müflis müsl… 1 week ago
  • RT @HasemiErol: Axır zamma dostlukları balon gibi olmuş.ofruldukçe şişiyor.ama hiç doğruluğa tahammülü yok.ine öcü kadar dokusan hemen patl… 2 months ago
  • RT @HasemiErol: Şüphesiz Allah bütün yaptıklarınızı görür. Bakara, 2/110 Hayırlı günler 3 months ago
  • RT @DIBMehmetGormez: Bugün dar-ı bekaya irtihal eden şehit askerlerimize Allah'tan rahmet niyaz ediyor, yakınlarına ve milletimize başsağlı… 6 months ago

BAK BAKALIM