karamelmutfak

Görsel

ZAMAN HIZLI GECIYOR

Posted on: Mart 8, 2014

ZAMAN HIZLI GECIYOR

Zaman nekdarda hizlica akip gidiyor biz hic farkina varmadan .Buyuyoruz yaslaniyoruz ve yanlizlasiyoruz buyumenin boyle bisey oldugunu bilsek sayet buyumek istermiydik hic ? kendi adima soylemek gerekirse kesinlikle istemezdim elbette zamanin bu kadar hizlica akip gitmesi korkutuyor beni; oysa biz cocukken zaman daha yavasdi sanki gunler gecmes haftalar aylar bitmezdi daha uzundu yillar benim gozumde oysa simdi cok baska . Zamanda mi mekandami bu isin sirri gerci onuda cozmus degilim .hepimize olur ya hani bazen zaman cobucak gecsin isteriz bekledigimiz zaktin gelmesi icin heyecan vardir icimizde zaman gecsede bu oluverse hemen diye bazende zaman yerinde kalsin hic ilerlemesin isteriz cunki bilirizki gecen zaman bizim lehimizdir ya ayrilik yada huzun vardir sonunda .Uzuluyorum buyudukce yanlizlasdigima halbuki biz cocuktuk ama cevremiz cok genisti dedelerimiz ninelerimiz vardi teyzeler dayilar yengeler abiler ablalar hepside etrafimizda pervane olurlardi oysa simdi ? Heleki gunumuz sartlarinda insanin kendisine candan bir dost bulmasi ne kadarda zorlasti sevgiler sanal arkadaslar sohbetler sanal kahveler bile sanal olmusken hatri kirk yil surecek dostluklar nasil olur? Bazen diyorumki kizim sen kac yildir ulkende ve sevdiklerinden ayrisin sana oyle geliyordur daha komsuluklar dostluklar arkadasliklar vardir senin yurdunda ama aradan az bir zaman gecmiyorki yasananlar konusulanlar agzimin ortasina koca bir tokat gibi yapisiveriyor ve bagira bagira YOK YOK YOK UNUT SEN BUNLARI diyor. Dogru yerden bakmasini bildiginde dostun en gercegi var aslida her daim yaninda olan malum her dostlugun bir zorlugu da var elbet .
Buraya kadar sabirla sikilmadan okuduysanniz sayet bundan sonrasida gelir insallah🙂 icinizden ufak fisiltilar geliyor sanki kulagima kizim nerdeydin sen diye mirildaniliyor sanki .evet daha once bir kac kez sayfama ufak ziyaretlim oldu ama nedense o gece gunduz ayrilamadim sayfama ugramak istemedim icimden gelmedi .Nedenlerine gelecek olursak aslinda cok ama cok .Bir cok eski blogcu arkadas bilirki bolglarimiz bizim mabetlerimizdi aciyi tatliyi paylasirdik bir arada nacizane yaptimiz yemeklerimizi, yorumlarla sohbetler kurardik fikir alis verisleri yapilirdi ama durum sonralari cok degisti malefes firmalarin ve mekanlarin ucretsiz reklam kusaklari olundu bir anda ve adri arkasi kesilmen tanitim toplantilari bunlari dile getirmem lutfen yanlis anlasilmasin herkes elbetteki istedigini yapmakta yayinlamakta ozgur .Bu udurumdan eminimki sadece ben rahatsiz degilim bir cok arkadasim var rahatsiz olan zaten bu firtinaya kapilip gidenler yola halen devam etmekte bengibi olanlarsa coktan en yakin limana gemilerini bagladilar .Gecenlerde su meshur face dolasirken bir ablamizin bloglarimizi unutmayalim adli bir yazisi gozu ilisti ve bende kendi blogumu hatirladim bi bakalim ne var yok alemi blogda dedim ufakta olsa bir seyler karalayalim istedim .Gerci karalamasina karaladikta ben gibi yolunu kaybedipde buralara gelen olurmu o ada mechul? Bundan sonra eger bloguma daha fazla firsat ayirma sansinm olursa sayet sadece tarif paylasmakla kalmiyacak birazda en guzel dosttan ve onun yuce kitabindan kainatin padisahi efendimiz(s.a.v) dan bahsetmek istiyorum .yazinin ta basinda demistim ya buyuyoruz yaslaniyoruz diye guzel elbiseleri ,mis kokulari ,farkli lezzetleri ,dunya gozuyle gorulmesi gereken yerlri arkamizda birakma vakti geliyor yavas yavas .Fani alemde nasilki bir yere tatile gitmeden evvel o yer hakkinda arastirma yapiyorsak vakit erkenken ebedi mekana gitmeden oncede biraz arastirma yapmak ,yanlislari duzeltmek ,dogru olani yapmak yapamasakta ogrenmeye calismak gerekir diye dusunuyorum.
Yazmayan kalem konusmayan dil bir hata yaptiysa affola.
selametle kalin insallah

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

