karamelmutfak

>guzel haber

Posted on: Şubat 21, 2011

>arkadaslar gerekli yerlere ulasilmis sevgili pepela dan guzel haber gelmis.insallah libyadaki tum madur olan vadandaslarimizla beraber en kisa zamanda yurda donerler .ne olur tum madurlardan dualarimizi eksik etmeyelim
guzel haberin kaynagi .delianne ye sonsuz tesekkurler.

6 Yanıt to ">guzel haber"

>İNŞALLAH NİNEM,AKŞAMDAN BERİ YAZACAĞIM ELİM DEĞMEDİ.HEPİNİZ ALLAHA EMANET OLUN.GENÇLERİMİZ EKMEK PARASI İÇİN GİDİYORLARBAŞLARINA KÖTÜ BİRŞEY GELMESİN İNŞALLAH

>Harikaaa bir haber bu :)))Sevgiler,Evren

>canım benim dünki güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.ayrıca sevgili papelanın iyi olduğuna çok sevindim.öpüyorum.svgiyle kal.

>Tüm dualarımız onlarla…

>İyi haberler almak çok güzel.Rabbim orada ki diğer kardeşlerimize de yardım etsin.Muhabbetle..

>Merhabalar canim, bende cok merak ediyordum Papelle arkadasimizi. Size ugramam cok iyi oldu, hatta az evel yine ugrayip baktim yorumum yayinlandimi arkadas yazdimi diye.Allah yardimcilari olsun, simdi haberlerde yine gösteriyor, gelenleri ve gelem kistiyenlerin sorunlarini ve cilelerini.Insallah tüm türkler ve tüm müslümanlar, tüm insanlik hayirlisi ile bu kargasanliktan ve savas durumundan kurtulur.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

