karamelmutfak

>MEDOVIK yadaSMINTINA TORT ( RUS PASTASI)

Posted on: Şubat 8, 2011

>

Yazdan kalma gunler yasaniyor bir kac gundur biryandan hosuma gitsede bir taraftan da korkuyorum zira hic hayra elamet degil kis ortasinda bu memlekette 12  13 derce sicaklik yasanmasi .Gecen yillarala kiyaslamak mumkun bile degil normalde su gunlerde havanin -20 lerde olmasi lazimdi en az.Bu pastayi buraya geldigimden beri cok severek yiyoruz tabi onceleri nasil yapildigiyla ilgili hic bir fikrim yoktu daha sonra ise markette ve pastanelerde hazir yufkalarini bulmamla yapimi daha bir kolay hale geldi yufklari marketten alip hafif sutle isliyor ve bir kutu sivi kremsantinin icine bir kutuda yogunlastirilmis sutu ekleyip guzel cirpiyor her kata suruyorum sira  en az bir gece bekletmeye kaliyor ve tatatan pastamiz hazir.
Bu sefer nasil yapildi diyorsaniz tarif tamamen sevgili PEPELA ait olarak size aktariyorum cunki sizin benim gibi bu yufkayi hazir alma sansiniz olmaya bilir bir de ufak bir ayrintipepela pastanin ismini MEDOVIK olar yazmis buraki ismi ise SMINTINA TORT olarak geciyor ben her ikisinde yaptigim icin lezzetlerinin ayni oldugunu soyleye bilirim .
pastami yapali uzun sure olmustu ve arsivde usul usul bekliyordu resmi beyenmememden dolayi uzun zamandir eklememistim baktim hep yemek salata gittik bu ara bende araya  tatli biseyler girsin istedim.
tarif icin tik tik

21 Yanıt to ">MEDOVIK yadaSMINTINA TORT ( RUS PASTASI)"

>öncelikle resim hiç de fena değil canımcığım tadını da bilen biri olarak nefis göründüğünü söyleyebilirim ellerine sağlık ben yaptığım zaman da tadına bakan tüm misafirlerim ki kalabalıktı tarifini mutlaka istediklerini söylediler kendilerine papelamın adresini verdim bloğumda da yayınlayıp yardımcı oldum teşekkür ettiler:)denemeyen kaldıysa üşenmesinler mutlaka denesinler afiyetle canım sevgiler

>canım tadını bilen biri olarak bu pastaya tek kelimeyle şahane diyorum.mutlak deneesi gereken bir lezzet.sevgilerimle…ellerine sağlık

>Canım benim bende yaptım hala arşivde sıra bekliyor. Harika bir pasta gerçekten.Ellerine sağlık.Sevgiler..

>nefistir bilirim. ellerine sağlık canım.sevgiler

>Ellerien saglik canim guzel gorunuyor.

>pasta harika olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

>Canımmm ellerine sağlık enfes bir pasta olmuş bir dilimde bana varmı:))öpüyorum.

>BEN DE DÜŞÜNMÜŞTÜM BUNU YAPMAYI.ELLERİNE SAĞLIK.TADI MÜTHİŞ OLMUŞTUR EMİNİM.AFİYETER OLSUN….

>Merhaba,ellerinize sağlık,nefis gözüküyor,farklı bir yapımı varmış,bu arada çay saati etkinliği yapıyorum,beni yalnız bırakmazsanız sevinirim,62. Porselen demlik çay saati etkinliği için sizin ve o güzel ziyaretçilerinizin tariflerini bekliyorum,sevgilerhttp://cafemis.comhttp://cafemis.blogspot.com

>canım ellerine sağlık…değişik bir pasta..bu arada havalarla ilgili geçen yıl ne kadar soğuk olduğunu yazdığın aklıma geldi..demek ki oralar da küresel ısınmadan nasibini almış..hadi hayırlısı…

>Cok guzel gozukuyor, gel ye beni der gibi.

>Nasıl merak ettim bu pastayı bir bilsen..Harika göründüğüne göre lezzetini tahmin etmek hiç zor değil.Ellerine sağlık canım arkadaşım.Öpüyorum.

>bende yapıcm ama ne zaman bende bilmiyorum:)ellerine sağlık canımm:)sevgiler..

>Bu pastayı bende çok beğenmiştim,ama yapamam diye yanına bile yaklaşmadım;))senin ellerine sağlık,afiyetler olsun…

>bende çok beğenmiştimbu pastayı çok güzel görünüo..

>pepelamda gördüğümden beri hep denemk istiyorum ama hala zaman bulamıyorum ne güzel görünüyor ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

>Bu pastanın yapımı zor gibi geldi bana.Ama görüntüsü çok nefis bir pasta olduğunu anlatıyor.Ellerine sağlık canım…

>CANIM Bİ İYİAKŞAMLAR DEMEK İSTEDİM SANA.SEVGİLER SUNMAK İSTEDİM.ALLAHA EMANET OL ARKADAŞIM

Öncelikle elinize sağlık çok güsel görünüyor pastanız…blogspotlar kapandığı için pepelanın tarifine ulaşamıyorum..tarif varsa yayınlaya bilirmisiniz..şimdiden teşekkürler..sevgiler…

en kisa zamanda ekleyeyim canim

mailinizi aldım hızlı dönüşünüz için çok çok teşekkür ederim..çok mutlu oldum :))

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

