karamelmutfak

>zeytinyagli kereviz

Posted on: Ocak 28, 2011

>

 

 Hangimiz cocuklugumuzda kerevizi severek yedi ?sanirim bu soruya cok azimizdan evet cevabi gelecek:)Sizleri bilemem ama ben bu yasta daha yeni yeni anlasmaya calisiyorum kendileriyle tabi ki bu surecte saolsun esimin faktoru cok buyuk evliligimizin ilk yillarinda bana zorla keriviz yedirmisligi bile vardir saolsun.Eger sizler yada cocukleriniz benim gibi kokusuna tahammul edemeyip kerevizden kaciyorsaniz inanin artik buna gerek kalmadi cunki butarif kesinlikle kokmuyor icine giren mandilana suyu yemege apayri bir lezzet veriyor.Portakal suyu yerine ben mandalina suyu ve limon suyu kullandim sanirim portakalli kerivize gore daha tatli oldu. Herkese huzur dolu bir hafta sonu dileyerek tarife geciyorum.

  malzemeler:
1 adet kereviz(iri boy)
1 adet havuc
2 adet mandalina
1 avuc arpacik sogan
1 limon
1/2fincan zeytinyagi
tuz
  
   Hazirlanisi:
  *kerevizlerimizi soyup yarim limon sikilmis suyun icerisine alalimki kararmasin
  *tenceremize yagimizi koyalim arpacik soganlari atip hafif kavuralim
  *traslanip dilimlenmis havuclarimizi ilavedip bir turda onlarka kavuralim uzerine limonlu sudan cikardigimiz kerevizlerimizde dograyip harmanlayalim  tuzumuzu atalim.
   *mandalinalarimizin ve kalan yarim limonumuzun suyunuda tenceremize ekleyelim yarim su bardagi kadarda su koyup kisik ateste 15  20 dk pisirelim .en az bir iki saat dinlendirdikten sonra servis yapalim
     istege bagli olarakta uzerine maydonoz ekliye bilirsiniz.

8 Yanıt to ">zeytinyagli kereviz"

>Canım kerevize bayılırım ellerine sağlık afiyetle yiyin öpüyorum.

>cocuklugumda sevmedim ama simdi cokkk seviyorumEllerien saglik canim.Sevgiler

>Ben kerevizi seviyorum ama etli,yanındada bol soğanlı bulgur pilavıyla çok yakıştırıyorum.Portakallısını yapmıştım bir kez evdekiler çok beğendiler.Mandalinalısınıda denemeli..Ellerine sağlık canım

>çocukken ağzıma sürmezdim şimdiyse eh işte faydalarını bildiğim için yemeye çalışıyorum.

>her halini çok seviyorum nefis görünüyor canım ellerine sağlık..hayırlı ve bereketli cumalar dilerim.sevgiler..

>eline sağlık canım..açıkçası ben de salatası dışında yiyemiyorum nedense…

>bende kendilerini pek sevmem ama salata olarak guzel oluyor. Zeytinyagli hic denemedim.

>uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

