karamelmutfak

>HASAN PASA KOFTESI

Posted on: Ocak 18, 2011

>

  

     Merhabalar kisa bir aradan sonra tekrar aranizdayim:) resmim pek guzel cikmasada tarifi yinede sizlerle paylasmak istedim  aslinda hepimizin sik yaptigi tarifler arasinda ama ben yinede paylasmak istedim .
  Sevgili derya ablamizin da blogundan guzel haberler alinca dahada mutlu oldum RABBIM ayni sikintilari birdaha yasatmasin.amin
  Bu aksam haberleri izlerken siyah cayi balla icmenin cok faydali oldugunun kanitlandigini duyunca aslinda cok fazla sasirmadim ama bu mucizeyi buraya gelmeden once duysam sanirim cok sasirirdim neden diye soracak olursaniz buraya ilk geldigimde insanlarin caylarina seker yerine bal koymalari  bana cok ilginc gelmisti ama zamanla alistim simdi cok siradan geliyor  ve 70  80 yasindaki kadinlarin ciltlerinin neden bukadar duzgun ve bakimli oldugunu daha iyi anlamis oluyorum:)Tarifimize gececek olursak buyrun.
  
  Malzemeler
  kofte icin:
500gr kiyma
2 yumurta
1 kuru sogan
1sb ekmek ici
tuz karabiber,kimyon,yeni bahar

 pure icin
4  5 patates
2 yk tereyagi
1sb sut
2  3 yk rende kasar

  sos ici
1 yk salca
1   1.5  sb kadar su

 Hazirlanisi

*  Kiymayi ve diger malzemelri karistirip koftemizi hazirlayalim en az yarim saat buzdolabinda dinlendirelim
* Patateslerimizi soyup kup kup dograyip haslayalim.ezip sutunu, tereyagini , kasarini ve kasarini ekleyelim
* Kofte harcimizdan cevizden buyuk parcalar koparip canak seklinde tepsimize dizelim.onceden isitilmis firinda koftelerimiz pisinceye kadar tutalim.
*Salcamizi ilik suyla ezip koftelerimzin uzerinden dokelim
*koftelerimzi firindan cikarip ister kasikla ister sikma torbasiyla canaklarimizi pureyle doldurup tekrar firina verelim.puremiz pemebelesince firindan cikaralim.

* ben kofteri sekillendirirken elimi yaglayip oyle sekillendiriyorum hem tepsi hemde kofteler yaglanmis oluyor*

8 Yanıt to ">HASAN PASA KOFTESI"

>Ellerine sağlık!Hasan Paşa köftesine cidden bayılırım.Mis gibi kokar mis🙂 Çayı bal ve karanfille içerim ben de içersem.(Normalde pek aram yoktur)Derya ablamız için ettiğin halis dualara da gönülden amin karamelim..Kalbi selamlarımla

>Ellerine sağlık canımYanında pilav ve salata yemede yanında yanında yat:))

>köfteler süper olmuş arkadaşım.kaşarlı köfteyi çok severim zaten.yanında pilav harika olur.ellerine sağlık.sevgiler.

>HOŞGELDİN NİNEM,ÇAYI DENEYECEĞİM BELKİ KIRIŞIKLAR AZALIR

>eline sağlık karamelim,köfteyi çokkk severim,e birde senin elin değince nefis olmuştur…öpüyorum canım…

>canım ellerine sağlık pek severim bende Hasanpaşa köftesini:)

>Çooooook severim hasan paşa köfteyi çokda sık yaparım.Özellikle yumuşacık püresine bayılıyorum.Ellerine sağlık canımÖpüyorum.

>Canım, köfte çok nefis görünüyor.Eline emeğine sağlık.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

