karamelmutfak

>IYI SENELER

Posted on: Aralık 31, 2010

>Acisilyla tatlisiyla koca bir yili arkamizda biraktik yeni umutlara yeni hayallere yelken acmaya basladik RABBIM once saglik ve huzur olmak uzere herkese mutlu basarilarla dolu daha nice seneler gostersin.

11 Yanıt to ">IYI SENELER"

>mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl diliyorum.yüzünden gülümseme eksik olmasın arkadaşım.

>SAĞLIK MUTLULUK DOLU ÇOK ÇOK YILLARA İNŞALLAH.

>2011 yılı hepimize daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin; hayatımız boyunca unutamayacağımız güzellikleri yaşatsın.Yaşamımızda güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep yanımızda olsun.Yeni yılın bize ve tüm sevdiklerimize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Nice senelere inşallah…

>sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum.Sevgilerimle..

>Canım iyi senelerÖpüyorum çoook

>iyi seneler çok sevgiler..

>Mutlu senelerrr canimSevgilerSefa

>Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

>2011 sana güzellikler getirsin, sevgiler…

>2 Ocak – 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim “Ben Buldum“ etkinligime davetlisiniz..Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.Sevgiyle Kalin…

>Yeni yılı, sağlık ve mutlulukla geçirmeni dilerim. Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

