karamelmutfak

>beyaz oluyoruz

Posted on: Kasım 27, 2010

>

 Merhabalar  artik arayi acmadan daha sik gelmeye calisacagim demistim e oylede yapmaya calisiyorum🙂 iki gundur yagan guzel ve bereketli yagmurun ardindan o merakla bekledimiz kis kendini gosterdi sanki sabah 8 e dogru baslayan kar onca islakliga regmen bukadar tutundu ve bende her zamanki gibi cocuklar gibi mutluyum, hos bu gorunum hic bir tehlike yaratmiyor cileli kismi yerlerin tamamen karla  buzla kapanmasiyla basliyor taki bahara kadar.Bu gunlukle bukadar benden gonlunuzce guzel bir hafta sonu gecirmeniz dilegiyle.

8 Yanıt to ">beyaz oluyoruz"

>selam:)nerelerdesin kaçak arkadaşım artık tariflerine de başlasan diyorum:)))sağlıkla sevgiyle kalbeklerim

>KAR GÖRMEYELİ SENLER OLDU ARKADAŞIM…AMA GÖRÜNTÜ ÇOK GÜZEL:((MANİSAYADA YAĞSIN…:(((((

>Merhaba kar ve görüntüsü çok güzel ama dediğiniz gibi yaşam şartlarını zorlayınca ozaman çekilmez oluyor hayırlı pazarlar sevgiler

>hoşgeldinnnnn…daha çok görün oldu mu???sevgiler…

>Selam canim.Güzel yerler sana bol huzur diliyorum. Canim sarisi üzerine cok gelebiliyor ben bu pogacanin icersine sarisini kullanmiyorum .Belki 1 sarisini icersine katila bilinir neden olmasin öptüm seni hayirli aksamlar.tatlilar gülcandan

>Nasıl güzel,lakin, hep böyle görüntüde güzel oluyor da çilesi çok :(****arayı çok açtın ama ! bir sarı kartda benden🙂

>Canım hoşgeldin,bende artık buralardayım.Bırakınca,başlaması gerçekten zor oluyormuş.Biz buralarda kara hasretiz keşke bu senede buraya yağsada oynasak.Çok öpüyorum canım

>Tablo gibi,düş gibi bir mevsim : kış mevsimi..En tatlı hallerle ihya etmek , tüm güzelliklerden ziyadesi ile istifade edebilmek nasip olsun inşaAllah :)Cici hafta sonları diliyorum! Tez zamanda hayır ve muhabbetle buluşmak üzere..

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

