karamelmutfak

>kadibudu kofte

Posted on: Mayıs 25, 2010

>

Uzunca bir aradan sonra herkese merhabalar.
Yoklugumda arayip soran beni merak etip etmeyen herkeze cok cok tesekkur ediyorum arkadaslar.hepize olur ya bazen yazamamak yaptiklarini paylasamamak iste bende de oldu ama sanirim biraz uzun surdu ,aslinda uzun surmesininde cok cok bahaneleri var ya neyse onemli olan tekrar buraya gelebilmek cok zorda olsa ayriliktan sonra ilk yaziyi paylasabilmek degilmi?meger ne zormus araya zamani sokupta tekrar birseyler yazmak insallah bundan sonra ayni ayrilik olmaz diyorum ve severek yapip yedigimiz tarimi sizlerle paylasiyorum.

malzemeler:
700 gr kiyma
1 fincan pirinc
1 yumurta
1 iri sogan
tuz karabiber kimyon
2 3 yemek kasigi margarin(benim tercigim tereyagi)
kizartmak icin
2 yumurta 1 sb kadar un
bolca siviyag

tavaya yagimizi ve sicandisi seklince dogranmis soganlarimizi pembelesinceye kadar kavuralim uzerine kiymammizin yarisini ilave edip rengi donene kadar kavuralim ve sogumaya birakalim.piriclerimizi yikayip iyice kabarana kadar haslayalim .Soguyan kiyma ve pirinclerimizi yumurta cig kiyma ve baharatla bulusturup iyice yoguralim.Yumurta iriliginde kopardimiz harci elimizde sekillendirip once una sonra yumurtaya ve tekrar una bulayalim bol yagda guzelce kizartalim kizan koftelerimizi once bir havlu pecetenin uzerine alip fazla yaginin suzulmesini saglayalim benim tercihim yaninda patates kizarmasi ile ilik olarak servis etmek.

Posted by Picasa

17 Yanıt to ">kadibudu kofte"

>canım hoşgeldin:)

>zor oluyor alıştığın ve sevdigin insanlardan ayrı kalmak ara verme olurmu canım tekrar hoşgeldin..ellerine sağlık yemeginde çok nefis afiyet bal olsun

>hoşgeldin sefa geldin üstüne birde kadınbudu köfteyle gelmişsin:)))

>canım merhaba…zaten gördüğüm kadarıyla birçok kişi ara vermiş.blog senin,keyif senin…nasıl istersen öyle yap..her döndüğünde ben seni keyifle okurum.sevgiler

>Canım benim hoşgeldin evet oldukça özlettin kendini inşallah şimdi daha iyisindir.Bu köftenin adını hiç sevmem ama kendisine bayılırım ellerine sağlık öpüyorum…

>Hoşgeldin canım.Bir daha böyle ayrılıklar olmaz inşallah.Köfte enfes görünüyor.Ellerine sağlık

>Allah dermansız dert vermesin yeter ki. Gerisi zamanı gelir halolur..Kadınbudu köfteyi ben de çok severim. Ellerine sağlık..

>ellerine saglık.

>tesekkur edeim arkadaslar uzun aradan sonra tekrar kavusmak gercekten cok iyi geldi insallah bundan sonra daha cok beraber olacagiz.

>hoşgeldin karamelim,sayfan seninle yeşerdi yine,kocaman öpüyorum….

>amin canım..köften şahane..ellerine sağlık.

>Hoş geldim canım sevindim burdasın..sevgiler..

>Merhaba Karamel,Ne ilginç değilmi? Ayrı kalan ayrı kaldıklarını özlüyor,Kalanlarda Ayrı kalanı:).Oysa çoğumuz birbirimizi tanımıyoruz bile.Nasıl bir ilişkimiz varki merak edip özlüyoruz.Hoş geldin.Sevgiler*

>Sudenazcim ozledim seniiii daha sIk gel nolurrr🙂 Seni cok iyi anliyorum zaman zaman bana da olur boyle seyler ama gecicidir inan bana..KAdinbudu kofteye bayilirim. Su saatte de nasil acim olsada yesem dedim :-))) Ellerine saglik canimcim

>herşey iyi hoşta nolur şu sıçandişi tabirini kullanmayın.

>nerlerdesin karamelim,yine firardasın,ama bir cee desen ya:)herşey yolundadır inş,öpüyorum…

>ne zamandır yapmadım şimdi görünce aklıma geldi iyi hatırlattın:)))ellerine sağlık canım harika olmuş

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

