karamelmutfak

>FIRiNDA TORIK

Posted on: Şubat 24, 2010

>

Herkeze merhabalar
Rabbim cumlemizin kandilini mubarek eylesin ibadetlerimzi kabul eylesinarkadaslar. arayi hep acmamaya soz versemde yine birseyler cikip ara aciliveriyor :)ama bu severk cokk cok guzel bir engel oldu benim icin annecim geldi yanima dunyalar benim oldu diyebilirim:))annenin gelmesi nedemek annecinden uzak yasayan arkadaslar cok daha iyi anlar ben hasret gideriyorum simdilik pc falan gordugum yok darisi tum anacindan ayri olanlarin basina rabbim sevdiklerinize kavusmayi nasipp eylesin amin.
cok fazla cenem dusmeden tarifime gecmek istiyorum.
malzemeler:
2 adet torik
1 sogan
1 limon
1 aet domates
3 4 dis sarmisak
5 10 adet tane karabiber
3  4 yaprak defne yapragi
tuz
tereyagi
baliklari temizleyip dilimleyelim firin kabina biraz sivi yag dokelim .dilimlenmis baliklari dizip halka halka dilimledigimiz sogan domates ve limonlari  dizelim samisaklari ve tane karabiberleri serpistirip defne yapraklarini ekleyelim tuzunuda serpip ceviz buyuklugunde tereyagini bir kac parcaya bolup ustune atalim kabimizin agzini alimunyum folyo sikica kapatip ortalama 200 derecede isitilmis firinda 25 30 dk kadar pisirelim hepsi bukadar:))denemek isteyenlere afiyet olsun.

28 Yanıt to ">FIRiNDA TORIK"

>Ellerinize saglik hayirli aksamlar.

>gözünaydın canım boşver pc ye sen hasret gider güzel vakit geçir, kandilin mübarek olsun

>GÖZÜN AYDIN NİNEM NASIL SEVİNDİM BİLEMEZSİN SENİN ADINA.TORİKLERE TAKILACAKTIM BURDA YOK BİZİ ÖZENDİRME DİYE VAZ GEÇTİM MUTLULUĞUNU OKUYUNCA.SİZLERİNDE KANDİLİ MÜBAREK OLSUN YARIN HELVA YAPAR ANNECİĞİN SANA.

>cnmm tarıf yemek çok güzelde torik nedir anlıyamadım:))

>Gözün aydın canım benim. Sen annenle olmanın tadını çıkar biz her zaman burdayız..Anneciğine de selamlar Kandilinizi kutluyorum..Sevgiler..

>GÖZÜN AYDIN CANIM .ANNENE KAVUŞMUŞSUN.BU ARADA SENİNDE KANDİLİN MUBAREK OLSUN.

>annene kavuşmuşsun ne güzel:)

>canım kandilin mübarek olsun.yemeğinde gerçekten çok sağlıklıl ve lezzetli.sevgiler arkadaşım

>merhabalar hayırlı kandiller dilerim.. balığınız tam ağızlara layık emeğinize sağlık.

>Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı ve mübarek olsun!

>Annecğin gelmiş gözün aydın olsun… fırında torik hiç yemedim,ama limonlu enfes duruyor.. afiyetler olsun..Hayırlı Kandiller diliyorum..Tüm duaların kabul olsun inşallah…

>Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

>Hayırlı kandiller olsun canım güllerin efendisinin şefaati üzerine olsun duaların kabul bulsun sağlıkla kal

>sana da hayırlı kandiller diliyorum.ellerine saglık.

>Canım tekrar gözün aydın Anneciğininde,seninde kandilin mübarek olsun.Balık nefiss görünüyor çok severim.ellerine sağlıköpüyorum.

>ELLERİNİ AÇ MELEKLER GÜL KOYSUN, GÜLÜ KOKLA YÜREĞİN SEVGİ İLE DOLSUN.BU DÜNYA SANA VE SEVDİKLERİNE HEP CENNET OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

>Merhaba. Ellerinize sağlık, eminim nefis olmuştur. Bu sene doğru düzgün balık yiyemedik, canım çekti şimdi. Size afiyet olsun. Sevgiler.

>torik en sevdiğim balıklardan biridir, çok lezzetlidir mübarek :)ellerine sağlık canımcım, sevgiler

>Ellerinize saglik cok güzel görünüyor….

>Çok nefis görünüyor canım,ellerine sağlık..Ayrıca gözün aydın,anneciğinin yanında olması ne güzel..))Senin adına ben çok mutlu oldum canım..Sevgiler..

>karamelim canım ellerine sağlık bir taneciğim ayşegülcüğün sana kocaman özlemle dolu selamlarını bıraktı

>Canim benimmmmmm ellerine saglik cok degisik bir yemek, ilk defa goruyorum.. Bu arada annecigine kavusmussun gozun aydin.. Umarim cok guzel vakit geciriyorsunuzdur beraber.. Bol bol hasret giderin..Cok opuyorum…

>Anne kız muhabbet devam ediyor sanırım, yeni yazı yok ne zamandır🙂 Biz bekleriz siz tadını çıkarın. Torik için kullandığın sos annemin sosuna çok benziyor . Biz fazladan kimyon da koyuyoruz değişik bir tat veriyor ellerine sağlık. sevgiler…

>Kalpkurabiye Olarak YE# 54 ŞIMARTAN MEYVELİ TATLAR ETKİNLİĞİ ' ne ev sahibeliğini yapıyorum ve 1-30 NİSAN 2010 Tarihleri arasında katılımlarınızı heyecanla bekliyorumm..Kıpır kıpır, sımsıcak, aşk dolu, mis kokulu bu güzell bahar günlerinde tümm can dostlarımı etkinliğimi şenlendirmek üzere davet ediyorum.. Blogu olan arkadaşlar, blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini, Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını, fotosunu ve yaşadığınız şehiri dnz.gns.37@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz..

>Etkinliğimize katılır mısınız?"İslamın Işığında" Dini Etkinliği 2 – Aşk ve Evlilikhumeyraninyeri.blogspot.comgelibolu17.blogspot.comtarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA"isimli etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.Biz düşündük ki, hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.22 NİSAN-7 MAYIS tarihleri arasında etkinliğimizehumeyraninyeri.blogspot.comyani ben ev sahibeliği yapacağım.Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına -İslam'ın Işığında-yazıp bana haber verirseniz yazınızı zevkle sayfamda yayınlarım.Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.Etkinliğimize herkes davetlidir…Sevgiler

>NERELERDESİN KÖTÜ BİRŞEY YOKTUR İNŞALLAH SEVGİLER

>torik kokti nerdesin bebeğmi yaaa:))))

>neredesin karamelim😦

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

