karamelmutfak

>kuru turlu

Posted on: Şubat 8, 2010

>

merhabalar oncelikle bundan onceki postta sabir ve guzel dilekte bulunan herkeze tesekkurler.
soguktu kar kis derken icimizi istacak sicacik yoresel bir lezzet egeli olan arkadaslarim bunu bilirler .Yazin bin bir zahmet emekle hazirlanir saolsun ben burda yapamasamda annecim bizim icin hazirlayip yolladi bizlerde afiyetle yiyoruz.tarifimize gelince  anlatilacak cok biseysi yok kuruluklar kabaktan baslanarak haslanir suzulur bol miktarda sogan yemeklik dogranir sivi yagda kavrulur salca elkenir ve hasladigimiz sebzeleri de ilave edip kavurup ocamizi kapatiriz.ben kaptayken resimledigim icin servis seklini resimlemeyi unuttum.yerkende uzerine birkac kasik sarmisakli yogurt dokerseniz lezzetine bir lezzet daha eklenmis olur.
     
kurutulmus biber patlican  ve buyuk sari kabak  .

20 Yanıt to ">kuru turlu"

>ben de yazın kurutuyorum güneşden vitamin ve lezzet alıyor hem daha tabii beslenmiş oluyoruz şifalar olsun yarasın, selamlar sevgiler

>Ellerine sağlık canım..

>Canim hem saglikli hemde nefis olur kisin güzeltatlari kurularafiyetler olsun öptüm.

>Çok lezzetli olduğundan eminim….

>Ben Bodrumdayım ve burada pazarda görüyorum kuru sebzeleri ama hiç almadım merak etmiyorda değilim hani… Önümüzde ki hafta alayım. Tarif için sağol sevgiler…

>Offf offf çok severim.bool sarımsaklı yoğurtla,birde biberler acı olucak yenmezmi hiçellerine sağlık canımöpüyorum.

>kurutmalar nefis olmuş hele dolmalık kurusuna bayılırım afiyet şifa olsun

>bende kuruttugum sebzelerle degişik birşeyler yapmayı istiyordum bu tarif iyi oldu.ellerine saglık

>Canım ellerine sağlık kuru dolmayı çok sevdiğime göre kesin bu güzel lezzetede bayılırım kocaman öptüm…

>Şahane olmuş çok severim,ellerine sağlık

>Anneannem yapardı kışları ..Bizler ne hazındır kı bılmıyoruz..Ellerıne sağlık.Sevgilerle…

>En cok sevdigim yemeklerden biridir.bu yil gelirken biber getirmismde patlican i unutmusum.Ben bu yemegi yazin bile yaaprim.Ellerine saglik canimSevgilerSefa

>bizdede öçok sık yapılır ve çok sevilir…hele birde yanında sıcacık ekmek,beyaz peynir ve çay varsa bana yeter:)))ellerine sağlık canım…*****bu ay YE ETKİNLİKLERİ'nin ev sahipliğini ben yapıyorum..Davet yemekleri konulu etkinliğime senide mutlaka bekliyorum….

>bende ilk kez gördümaslında hep kurutulmuş dolma yeriz ama böyle hiç yememişim… nasılda güzel olur..ellerine sağlık…

>Kışın soğunda iyi gitmiştir nefis olmuş ellerinize sağlık…Sevgiler…www.gonuluncelezzetler.com/

>Çok güzel bir tarif, benim gibi kuruları sadece dolduran birine hele ilaç gibi geldi :)ellerine sağlık canım

>canım türlü olması bana çok değişik geldi.harika valla..annenin ve senin ellerine sağlık..sevgiler..

>Ohhh afiyet olsun canım. çokda güzel olur.Ellerine sağlık..Sevgiler…

>Merhaba çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık

>canım ellerine sağlık.çoookkkkkkkk severim kuru biber yoğurtlamasını.Ben aynı zamanda domateste kurutup katıyorum. çok daha lezzetli oluyor.Özellikle o kokusu beni cezbediyor.Uzun zamandır bakamıyordum tariflerine.Çünkü bloğumun şifreini açamıyordum.tekrar merhaba…………

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

