karamelmutfak

>etli nohut

Posted on: Aralık 15, 2009

>

    Ohh oh nerden başlasamki bilmiyorum hiç içimin öfkesi daha geçmedi dışarıda ise lapa lapa kar hava buz gibi  ne yapmalı ne etmeli hiç bilmiyorum resmen eve hapsolmuş durumdayım.
 Bu buz gibi havalarda içimizde ısıtıcak sıcacık yemekler çorbalar nede güzel gider degilmi ?işte bu günde mamamız tam böyle neyse ben fazla gevezelik yapmadan tarifime geçeyim.

    malzemeler:
1 kg kuşbaşı(dana)
2.5 sb haşlanmış nohut
1 sb rende domates(yaz konservesi)
1 tatlı kaşıgı salça
 3 4 kaşık tereyağı

  Etlerimizi iyice yıkayıp pişirelim iyice yumşayınca yağını ekleyi kavularım salça ve domatezimizi ekleyip kavurmaya devam edelim kaynak suyumuzuda ekleyip nohutlarımızı ekleyelim tuzunu kuyup kısık ateşte pişmeye bırakalım.hepsi bukadar.

14 Yanıt to ">etli nohut"

>hımmmmen güzel kış yemeği ellerine sağlık canım afiyet bal şeker olsun ama kilo olmasın :))Sevgiler kocaman İzmir!den ………

>arkadaşım soğukları hiç sorma.korkudan çocukları alıp dışarı çıktığımız yok.yemeğin çok güzel.nohutu çok seviyorum.şifa olsun.sevgiler ve selamlar

>çok severim bu yemeği.eline sağlık canım..

>Etli nohut(etsiz de olur) dedin mi akan sular durur ben de:)Çok seviyorum. Ellerine sağlık canım.Not. az önceki yorumu siler misin, yanlışlıkla göndere bastım:))

>canım ya ellerine sağlık bayılırım nohuta, nede güzel olmuştur.Afiyet olsun..Sevgiler..

>Ayy canım en sevdiğim yemek desem:))))

>EN SEVDİĞİM LEZZETLERDEN BİRİDİR NOHUT ETTE ÇOK YAKIŞIYOR BU YEMEĞE.. ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM..

>Kuruyla nohuta neden hep et yakışır bilmemki..Türk Milleti niye çok sever acaba..Hergün yesek bıkmayız galiba..Şöyle bol limon sıkıp karabiber ekdinmi ohhhh mis gibi olur..Eline sağlık karamelim..Geçen biri bana çocuklarına daltonlar yaptıklarına mamalar demekle komikmi olduğunu sanıyorsun diye laf çarpmış gitmiş..O kişi sanada gelmesin:))) mama işte mama boğazdan geçen herşey mama:))))

>Sağlıklı besleyici ister etli ister etsiz ister pilava kat ister salataya Nohut ne bereketli dir..Ellerine sağlık..Yaşamın güzellikleri seninle olsun..Sevgilerle …

>sevgili karamel bayram tatlıların çok guzel.ellrine sağlık.Canım bende Mim ,in var ziyaret edersen görürsün

>Canım harika görünüyor:)Ellerine sağlık.Sevgiler..

>ETKİNLİĞİMİZE BUYRUNGÖNDEREN: http://nursen-yemek.blogspot.com/50. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com http://gelibolu17.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 21 ARALIK 2009 – 4 OCAK 2010TARİHLERİ ARASINDA http://nursen-yemek.blogspot.com/YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 50.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN http://gelibolu17.blogspot.comARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR…SEVGİLER

>heeh bende de dün vardı bu yemek, ellerine sağlık canım, sevgiler

>Nohut cok severim. Ozellikle etli yemegi cok hosuma gidiyor. Harika gorunuyor. Bir tabak banada var mi?

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

