karamelmutfak

>hayırlı bayramlar

Posted on: Kasım 25, 2009

> merhabalar
Evet yine bir bayram arifesi ve yine göz bebegimde dolaşan yaşlar birileri bir şey söylesin de akayım diye bekliyorlar resmen.Dile kolay aslında 3 ramazan bayramıve 3. kurban bayram olacak sevdiklerimden ayrı onların elini öpmeyeli anneme babama doya doya sarılamayalı. Eskiden öyledegillerdi ama günlerce süren temizlikler (sanki ev hiç temizlenmyomuş gibi)çeşit çeşit tatlılar koç mu danamı diye kararsızlıklar ,ciciler almak için çarşı pazar fellik fellik gezmeler ,arife sabahı pişiler kızartıp çevreye dagıtmak,mezar ziyareti ve evin son rütüşlanması.Bayram sabahı cümbürcemat kurbanlarımızı kesmeye gitmek tüm gün koşturmak anneme babama doya doya sarılıp bayramlaşmak ve sanki birbirimizi hiç görmüyormuş gibisine akraba arkadaş aile sabah akşam bol kahkahalı sohbetler,geberesiye tatlı yemekten bayramda ufak bi baloncuk olmak yemekten sonra kahveyi kime yaptırsak diye türlü oyunlar ufaklıklarla çikolata savaşı vs vs artık hatırlamak ta bile zorlandıgım binlerce anı olarak geçmişimde kaldı artık bellimi olur belki tekrar geri gelirler diye kendi kendime teselli vermekten başka bişey gelmiyor elimden.Diyecekisiniz şimdiki bayramların nasıl bayram öncesi ufak hazırlıklar bayram sabahı eşimle ve kardeşimle bayramlaşıp kahvaltı sonrada onlar kurban kesmeye bense benle başbaşa hepis bu ve bayram bitti.yazıyı buraya kadar sabırla okuyanlara ayrıca teşekkürler aslında ne demek istedigibi ailesinden sevdiklerinden çok çok uzaklarda olanlar daha iyi anlayacaklardır.
HERKEZİN KURBAN BAYRAMINI CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.HEPİNİZE HAYIRLI HUZURLU BOL BOL KAHKAHALI BAYRAMLAR DİLİYORUM.

noT:Giden arkadaşım için güzel dileklerde bulunanlara çok çok teşekkürler ama çok başka bişeyler olmassa artık geri gelmeyecekler tamamen dönüşyaptılar.

29 Yanıt to ">hayırlı bayramlar"

>aileniz gibi olmaz ama Türkiyeden kocaman bir selam belki sizi mutlu eder hayırlı bayramlar

>Mutlu bayramlar canım…

>Canım benim, yazınla içimi acıttın. Ne yapalım kardeşim doğduğun yer değil doyduğun yer demişler.Sevdiklerinin sağlığı yerinde olsun da.İnşallah en kısa zaman da doya doya sarılırsın hepsine.Hayırlı bayramlar diliyorum.Sevgiler…

>biz varız bacımmm bayramını enn içten dileklerimle kutlarım …. öptüm

>Bu bayram farklı bir bayram geçirmen dilegiyle,hayırlı bayramlar.

>sevdiklerinle beraber güzel bir bayram geçirmeniz dilegiyle.

>canım ya içim bi tuahaf oldu ama ülkemizdede artık eski heyecanlar yok gibi en yakın zamanda sevdiklerinle güzel bayramlar yaparsın sevdiklerin ssaglıklı olsunda bu günlerde geçer inşaallah hayırlı bayramlar karamel ya valla bi tuhaf oldum:((

>hayırlı bayramlar..

>www.yenitadlar.blogcu.comEn delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun.

>Hayır kapılarının sonuna kadar açık, kaza ve belaların bertaraf olduğu Kurban Bayramınızın yaşadığınız tüm sorunları alıp götürmesi dileğiyle.. Kurban Bayramınız mübarek olsun, tüm dertleriniz deva bulsun!

>Hmm..Her ne kadar sizi çok iyi anladığımı söyleyemesem de :Elbet zordur yuvadan ayrı düşmek.. Hele hele böyle özel günlerde.. Hayırlı bayramlar.. Bol şekerli günler (:

>Karamelim senin bayramında aynı bizim gibi inan..Bende tr içi gurbet sende tr dışı gurbet..gerçi bizim sokaklarımızda konuşanlar aynı dilden..ama gel görki öyle zaman geliyor karşı komşunu günlerce görmüyor sokakta kimseyle selamlaşmıyorsun..devir öyle yani..galiba bayramı biz kendimiz yaratacağız..birde artık bayram deyince herkesler tatile gidiyor..memlekete bayrama gidenler çook nadir..neyse ! en içten dileklerimle bayramını kutlarım ağzı tadında bayramların olsun..gözlerindende öperim..

>Canım,hüzünlü yazını okuyunca çok duygulandım.Elbette sevdiklerimizi geri getiremeyiz ama bak ne güzel anıların kalmış. Sende çocuğuna bu anılardan bırakmak istersen, lütfen önce kendin mutlu ol.Sonra da ilerde onun hatırlayacağı şekilde güzel anılar oluştur.Bayramının neşeli ve huzurlu geçmesi dileğiye,Sevgiyle kal.

>Sana ailenle mutlu ,huzurlu ve sağlıklı bayramlar dilerim canım..Sevgiyle kal…

>BAYRAMINI BEN DE EN CANDAN DİLEKLERİMLE KUTLARIM KARAMELİM.SAĞ OL,AİLEN DE İYİ OLSUN DA DAĞ ARDINDA OLSUNLAR.ALLAH AĞLATMASIN YAVRUM,İYİ OLANA SAĞ OLANA HERGÜN BAYRAM.

>iyi bayramlar canım ailenle birlikte.sevgiler..

>Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle…İYİ BAYRAMLAR:)))

>pembe tatlar sanada mutlu bayramlar canım.fatma cım kocaman selamların yüregimde yerini aldılar bile canım saol.teşekkür ederim eylemcim.tugba tubacım zaten blogum bana arkadaş dost komşu herşeyim oldu arkadaşım ve tabiki sizlerle.havvanurcum benimde tek tesellim ayrılık olsada herksin salıklı olması oluyor.hayatcım teşekkürler bende öyle düşünüyorum elden gelen bu.olanaklar belli olsada güzel dilegin için teşekkürler mahpericim.teşekkürler yenitatlar.güzel dileklerin için teşekkürler aleynacım.akasyam boşuna dememişler garip kuşun çilesini çeken bilir diye .deyneyle birlikte sevdalı tatlar sizlerede çok teşekkürler.büteyra cım sonucun ayrılık oldugu kesin işte gerisinin ne önemi var?bülbülün yeri sanırım ufak bi yanlış anlaşılma var canım şükürler olsun annemin ve babamın salıkları yerinde ve tabi sevdikleriminde sorun sadece özlem.pembetatlar ninecim ve sevgili şengülce ablacım beni yanlız bırakmayan tüm gönlü güzel blogcu dostlarım hepinizin bayramının en güzel şekilde geçmesini dileyek hepinize teşekkür ediyorum.

>SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE SAĞLIKLI , MUTLU, HUZURLU, BOL KAHKAHALI BİR BAYRAM GEÇİRMEN DİLEĞİ İLE…

>kurban bayramınız mübarek olsun

>mutlu ve huzurlu bayramlar diliyorum.gurbet çok zor bilirim,allah kolaylık versin,inşallah biran önce kavuştursun sevdiklerinizle..

>sevdiklerinlle beraber sağlık, mutluluk, huzur içinde kurban bayramın mübarek olsun arkadaşım….

>Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

>Canım,ailen ve sevdiklerinle geçireceğin sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar diliyorum :)sevgilerimle

>bayramin mubarek olsun saglikla huzurla daha nice bayramlar dilerim selamlar

>Hayır kapılarının sonuna kadar açık, kaza ve belaların bertaraf olduğu Kurban Bayramınızın yaşadığınız tüm sorunları alıp götürmesi dileğiyle.. Kurban Bayramınız mübarek olsun, tüm dertleriniz deva bulsun!

>Kurban bayramin mübarek olsun canim. Insallah bunda sonraki bayramlarin sevdiklerinden ayri gecmez. Sevgilerimle.

>Canım inşallah sizde kısa zamanda dönüş yaparsınız..Rabbim sıkıntını ve özlemini dindirsin inşallah..

>selam gecmis bayraminiz kutlu olsun sizde benim gibi gurbetten silaya hasret kalanlardansiniz hayat bu sonu saglik ve huzur olsun da …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: