karamelmutfak

>uçtu gidiyor

Posted on: Kasım 24, 2009

> merhabalar öncelikle tüm öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının bu güzel gününü kutluyorum iyiki rabbimin sizlere verdigi sabırla dayanıp bizleri bu günlere getirmişsiniz.
Başlıktada yazdıgım gibi bu gün cadım gidiyor hatta gitti ben bunları yazarken onlar gökyüzünde aileleriyle hasret gidermelerine yarım saatten az kaldı.Dün vedalaşıp ayrıldık onlarla bu gün tekrar gidecektim ama yüregim dayanmadı artık.Yüregim dayanmadı kelimesinin ne anlama geldigini benim gibi gurbet kuşları arkadaşlar çok daha iyi anlayacaklardır çünki bir sen birde sevdigin vardır yanında başka kimse olmaz arkadaşların dostların olur muhakkak ama hiç birisi alışık oldugun şekilde degildir rabbimin şanşlı saydıgı kişilerdensen biri gün biriyle tanışırsın arkadaş kardeş oluverirsin bi anda bütün yanlızgıgın gider sanki ama her güzel şeyde oldugu gibi oda biter ya sen gidersin uzaklara ya o ve herşey biter.Yine kala kalırsın tek başına yanlız ve sessiz…
Canım arkadaşım ve minik cadım herşey gönlünüzce olsun hayatıma kattığınız tüm renkler için teşekkürler……
tize..

8 Yanıt to ">uçtu gidiyor"

>Beni de duygulandırdın şimdi..( Canım benim üzülme lütfen!Şimdiden Kurban bayramını kutluyorum..Mutlulukla,sağlıkla kal..Sevgilerle daima..

>:))allah kavuştursun canım..

>Zordur bilirim dostlardan ayrılmak. Rabbim hayırlısı ile kavuşmak nasip etsin. Sevgiler…

>Allah kavuştursun canım…

>Canım Allah kavuştursun.. Kurban bayramın kutlu olsun…Sevgiler…

>canım allah kavustursun.Kurban bayramınızı kutluyorum sevgiler arkadasıma.

>canım çok teşekkürler güzel dileklerin için öpüyoruz seni çok öpüyoruz cadın ellerinlerinden öper:)

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

