karamelmutfak

>NOHUTLU PİLAV ve KAVURMA

Posted on: Kasım 5, 2009

>
Kim sevmeski pilavı diye düşünüyorum ama ben gibi istisnalar da hariç olabilir belki .Ben diyorum çünki 4 5 yıldır pilav sever oldum saolsun oda eşim sayesinde oldu .
Kavurmayla pilav buşunca elbette harika oluyor.

malzemeler:
2 sb pirinç (tuzlu suda birkaç saat bekletilmiş)
1/2 sb haşlanmış nohut
100gr tereyagı
1 kaşık zeytinyağı
2.5 sb kaynak su
500 gr kuşbaşı(ben kuzu kullandım)
1 iri sogan
2 3 yk eti kavurmak için yağ
Tuz kırmızı biber, karabiber,muskat rendesi,biberiye(kavurmada kullanıldı)

Hazırlanışı:
Etimizi iyice yıkayıp suyunu salıp çekene kadar orta ateşte pişirip daha sonra yağını ekleyip kavuralım pişincede istege baglı baharatlarını ekleyelim.
Pirincimizi iyice yıkayıp yağlarımızı tencereye alıp eritelim ve suyumuzu ekleyelim suyumuz kaynayınca pirincimizi ekleyelim ilk önce harlı ateşte sonrada kısık ateşte pişirip suyunu çekmesine yakın nohutlarını ekleyip demlendirmeye alalım.

31 Yanıt to ">NOHUTLU PİLAV ve KAVURMA"

>Canım ellerine sağlık tabağı alıp kaçsam olurdeğilmi öptüm…

>Ellerine sağlık canım…Pilav sevmeyen varmıdır diye hep düşünürdüm:)))

>en favori yemeklerimizden,ellerine sağlık cnm..

>ellerine sağlık eşimin favori yemeği

>En sevdiğim ikili yanına birde cacık yada yoğurt muhteşem. Ellerine sağlık canım.

>Kim sevmez kavurmalı pilavı. Nefis bir görüntü gerçekte. Ellerine sağlık

>canım ellerine sağlık.kavurma süper bayılırım.kurbanı bekliyorum ben.iyi haftasonları canım

>kız bende pek pilav sevenlerden değilim makarnacıyım ben🙂

>hmmm kavurmayla yenmezmi simdi o ellerine saglik canimm…mutlu hafta sonlari

>hımmm…canım harika..ellerine sağlık…

>pilav yenmez mi🙂

>bloguma hosgeldın herzaman beklerım

>Bizde de pilav çok sevilir ,etle birlikte müthiş olmuş.. ellerine sağlık..Sevgiler..

>karamelim canımmmm ne güzel tarif vermişsin karnımda aç olunca gözüme bir başka görünüyor pilav kavurma nohut hımmmm ben yanında kayısı kompostosu severim ellerine sağlık AYŞEGÜL

>bizim evde de sofranın olmazsa olmazı pilav. herşeyin yanına acayip yakıştırıyorum. etle hele muhteşem. elinize sağlık.

>en yakin arkadasim da kisa zaman oncesine kadar Moldova'da yasiyordu🙂

>tarifi aldım, kurbanda kavurma da olur.. bolbol yeriz🙂

>Benim kızım hele hastası pilavın.nohutlu pilav hele enfes olur yanında et ayran ohh..ellerine sağlık, kışın en güzel menüsü…

>Harika olmazmı hiç hemde ne harika oluyor bu ikilinin buluşması:)ellerine sağlık canım,afiyet olsun…

>Şimdi okudum biyerde, nohut iştah açıyomuş🙂 senin tabak da fena açtı🙂 eline sağlık

>selam gercekten pilavi kim sevmezki? benim icin ayri bir yeri var pilavin ve misafir geldginde olmazsa olmazlardan.hele hele nohutla harika bir ikili oluyorlar bence:)paylasim icin tesekkurlersevgilerle

>sevgili izleyicim;günaydın..mutlu bir gün diliyorum

>Geldim geldim komşu..Tembellik ettim yazasım gelmedi..Yaz yaz bitmedi dedim bırakam blogu…Gençlere yol açam birazda:)Yazmasamda arada göz attımdı listelere..Neyse duramadım geldim…Pilavımı yiyemde gidem..Kim sevmezki pilav-kavurma ikilisini..Bizim oralarda bazen sırf pilav-kavurma-ayran yapılır düğün-nişan gibi törenlerde..

>sevilmezmi bende bayılırım..harika görünüyor ellerine sağlık…

>Bu tabağı eşim görmesin bi kere :)) Canım ellerine sağlık gerçekten harika bir lezzet,öpüyorum

>o kadar çok severim ki..elerine sağlık canım..nefis…

>canim yoksun?arkadaslarda yorumlarini gordukce geliyorum ama yoksun:(mutlu pazarlar

>Karamelciğim, bende bayılırım kavurmalı pilava.Senin tabak da bu saatte neredeyse mutfağa gönderecek beni:))ellerine emeğine sağlık.Sevgiler uzaklara…

>canım karamelim mutfaktakizamanın dediği gibi yoksun nerelerdesin meraklardayız canımmmmmm mutfak sohbetleri siteside kapandı sanırım devletşahta çıkıp hiçbir açıklama yapmadı bunada bir anlam vermiş değilim yaaaa neden açıklama yapma gereği duymuyor bu kadarmı duyarsız hayret ettim bizleri böylesine yok sayması ne güzel sohbetler ediyorduk oysa pisika nerelerde acaba ayyyy işte hala o günleri sayıklıyorum bizi düşürdüğü durumları görüyormusun (((AYŞEGÜL)))

>Pilavı sevmez olur muyum?Benlik bir yemek olmuş, ellerine sağlık.Sevgiler

>harika bir tabak olmuş,hemen yapsak ama biz kurban bayramına kadar ete ara verelim dedik

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

