karamelmutfak

>moldavada bayram…

Posted on: Ekim 14, 2009

>merhabalar
Bu gün size rengarenk görüntülerle geldim .Başkentte kutlanan hac bayramı nı kareleye bildigim kadar sizlerle paylaşmak istedim yerinde duramayan dansçılar,moldavan kültürü, bag bozumu nedeniyle caddelerce uzayan şarap tezgahları ve kadedralin bahçesine sıgmayan kuyruklar .
Sizlerde buyrun:))

Parlemanto binası ve yerel okestra.

Dansçı kız ve ecrin
Yerinde duramayan moldovanlar…
Aynı alanda başka bir dans gurubu
Ana caddeyi baştan sona kaplayan sergilerden kareler
Başkentin içinde bulunan tüm semtlerin ayrı ayrı dans pistleri vardı
Veee kokoş bir kabak
Buda gurbuyla sırasını bekleyen yaşlı bir teyze:) mazallah bizim ninelerimize söylesek …
Tüm bunlardan en çok memnun kalan cadı..
Evet karamel bu ne dediginizi duyar gibiyim🙂 Hemen cevaplıyorum döner dürümü
bunudamı koydun demeyin ne olur okdar çok özlemişimki anlatamam burda malesef döner
yapımı serbest degil devlet izin vermiyor sadece bazı bayramlarda oda bir gün daha
öncekilerde kaçırmıştık hep ama bu sefer yakaladık şükürler olsun.

13 Yanıt to ">moldavada bayram…"

>CANIM KAREMELCİĞİM NE GÜZEL BAYRAM GEZİLERİNİ BİZLE PAYLAŞMIŞSIN EMEĞİNE SAĞLIK CANIM DÖNER DÜRÜMDE SANA AFİYET BAL ŞEKER OLSUN ARKADAŞIM BEN BİRDE ŞU RESİMDEKİ DANSCI MOLDOVANIN ÜZERİNDEKİ BULUZA BAYILDIM NE GÜZEL NAKIŞLA İŞLEMİŞLER VALLAHİ

>ADSIZ DEĞİLKİ BENİM AYŞEGÜLÜN YORUMU AAA ÖYLE DEĞİLMİ KAREMELİM BU NEDEN BANA ADIMI SORMUYOR Kİ BENDE BİR DAHA YAZIYORUM AMA SEN BİLİYORSUN CANIM

>Canım matruşka bebeklere bayıldım dönerinde süper ellerine sağlık öptüm…

>merhaba,ne renkli kareler bunlar,ellerine ve makinenin denklanşörüne sağlık :)dönerin de afiyet olsun,gurbette olunca bizler için sıradan olan bişey nasılda özel oluyor canım…Ankara'dan sevgiler arkadaşım🙂

>Çok güzel kareler yakamışsın, sayende gezmiş kadar oldum valla…En çok cadıyı beğendim, yavrum ne tatlı şey öyle önce görünen iki dişini sevsinler.

>Resimler çok güzel.Paylaşımın için teşekkürler.

>Ne kadar güzel süslemişler çiçeklerle …çok güzelmiş :)döner niye yasak?

>Canım benim döner yemişsin ya sana tam bayram olmuş bu bayram:)Moldovlarda pek oynakmış ya :)cadı zaten harika çok şeker:)Süslenmiş kabaksa harika görünüyor,çok beğendim …

>bayram her millete her ulusa herkese yakışıyor..çok hoşşşsevgiler cnm.

>karamelcim güzel kareleri bizimle paylaştığın için sağol..dönere gelince afiyet olsun..cadının yanaklarını yerim ben,çok tatlı yaa maşşallah..sevgilerimi gönderiyorum..

>Orada olmak isterdim doğrusu…

>cok hos bir gun olmus minik meleginde hosuna gitmis ne guzel:)

>merhaba bloğunuza rasgele ulaştım ve çok beğendim, kuşlar çok şirin olmuşlar, mimlerinizde içtenliğiniz ve minik cadınız çok hoşuma gitti sevgilertuba

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: