karamelmutfak

>incirli kek(45 .pdçse ne)

Posted on: Ekim 14, 2009

> Merhaba…
Yanlış kalıba dökmüş olsamda resmi aceleye gelsede bunu bir an önce yayınlamak istedim nedeni ise benim sıcak kanlı mutfak dostlarım onlara tarifi verirken ufaktan görüntü hakkındada bilgileri olsun istedim .Bu tarif benim canım anemin tarifleri arasından yani lezzeti anne onaylı diyebilirim:))

Malzemeler:
3 yumurta
10 tane incir( bir bardak ılık suyla yarım saat kadar ıslanmış)
1,5 sb şeker
1,5 sb ceviz
1/2 çayb sıvı yağ
1,5 sb un
kabartmatozu ,vanilya ve bir tatlı kaşıgı elma sirkesi

kreması:
2,5 sb süt
1 çb şeker
1 çb bir parmak eksik un
1 portakal yada limon kabugu rendesi

Hazırlanması:
Suda kabarmış incirlerimizi minik minik dograyalım kekimizi herzamanki sırayla hazırlayalım incir ceviz ve elenmiş unumuzuda ekleyelim .Önceden ısıtılmış fırında pişirelim kekimiz ılıyınca üzerine hazırladıgımız muhallebisini dökelim hepsi bu kadar.afiyetler olsun.

Arkadaşlar ben dalgınlıga kek kalıbına döktüm ama siz normal yuvarlak kek tepsisinde yapın muhallebisi hertarafını kaplıyacaktır ozaman

23 Yanıt to ">incirli kek(45 .pdçse ne)"

>arkıadaşım farketmez yanlış kalıp ben zevkle yerim.ellerine sağlık.hoşça-kal

>O ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR.DENEMEYE HAZIRIM PAZAR MUTLULUĞU OLUR 5 ÇAYINDA TEŞEKKÜRLER

>aynen aleynaya katılıyorum karamelim incirli kek isterse tencerede olsun olsada yesek şekerim bunu incir reçeliylede yapsak olur mu hani şu yeşil ham incirler var ya onları minik minik doğrasak yok olmazsa alırız bizde kuru incir yaparız değil mi ellerine sağlık bir tanem AYŞEGÜL

>aynen karamelciğim..benimde emktar tarif defterimdeki valide sultana ait bir tarif :))ellerine sağlık..segiler.. iyi pazarlar.

>ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com/ http://gelibolu17.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 19 EKİM 2009 – 2 KASIM 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://nurmutfakta.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

>Bir türlü yemekte yapmakta nasip olmadı ama çok güzel görünüyor ellerine sağlık

>Anne onaylı tecrübe edilmiş bir kek yenir elbette..Tadı güzeldir eminim..İnciri bende koyarım keke..Bazende diğer kurularlada çeşitlerim..Ama gelgörki çocuklar yemez..canım benim sana ithafen bir yorum yazdımdı az evel..valla kime gitti bilmem..dedimki;severim seni ben..her görüşümde tebessüm ederim..vsvs..ayy kime gitti acep ..üçbeş sayfa açarsam böyle karışır işte:)))neyse bugün biraz geziyorumda buralarda:)

>Canım ellerine sağlık…Arada insan yapacağı şeyi unutuyor ama harika gözüküyor…

>bende yapmıştım nefis oluyor içinede bol ceviz koydum ımmm.ellerine sağlık bidaha yapmaya değer

>İçinde İncir olan herşeye bayılıyorum.Eminim çok lezetli olmuştur..Emeğine sağlık…sevgilerimle,

>canım ellerine sağlık.. olsun böyle de güzel görünüyor..sevgiler…

>ellerine sağlık bende çok istiyorum bu keki yapmayı bakalım ne zamna kısmet olacak nethini çok duydum daha tatmak ve yapmak kısmet olmadı.sevgiler

>ellrine saglik canim boylede sahane gorunuyorr ben yerim yaa merak etme;))sevgiler

>Bana gel beni ye diyor yani.Sevgiler canım.

>Kek gel beni ye diyor yani.Sevgiler.

>Anne tarifi oluda güzel olmazmı. İncirin girdiği her şey muhteşem. Ellerine sağlık. Sevgiler…

>Sevgili Tijen'in böyle br tarifi vardı.Hatta hiç şeker koymadan sadece incir,kayısı ve üzümle tatlandırıp yapmıştım.İncir bence de gerçekten çok ama çok yakışıyor.Ellerine sağlık, tekrar aklıma düşürdün🙂

>Ellerine sağlık canım harika bir lezzet

>Karamelciğim, yanlış kalıp bile olsa tadı yerindedir.Ellerine emeğine sağlık.Uzaklara sevgiler…

>tşkler karamelim :)eline sağlık bir dilim aldım kekinden :)kocaman öpüyorum özlediim seniiii :)mucuksss

>incirli kek ah ne guzel olmustur afiyet seker olsun:)

>karemelcim,oralarda makinanın olmamasına üzüldüm..çünkü hele vatanından uzakta isen daha çok böyle şeylerle oyalanıyor insan..umarım en kısa zamnda gelir…bu arda incirli kekini çok beğendim..hiç yapmamıştım..inşallah en kısa zamanda denemek istiyorum…sevgiler canım….

>çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

