karamelmutfak

>kahvaltı keyfinden mantarlı omlet

Posted on: Ekim 11, 2009

>Dolup dolup taşan sofralar kapı zilin hiç susmayacagını düşündügüm anlar okadar uzak kaldiki bana😦 şimdi nasılda uzaklar bana kahve sohbetleri çay saatleri ama herşeyin degerini bilmek lazım özelliklede yaşadıgımız anın ,her şey için çok geç olmadan o anın tadını çıkarmak gerekiyor hiç beklenmedik bir anda kuvvetli esen rüzgar bizi aklımızın ucuna bile gelmeyen yerlere savuruveriyor.Neyse ben fazla duygusallaşmadan kahvaltı keyfinin vazgeçilmezleri arasında yerini alan omlet tarifine geçeyim.

Malzemeler:
2 adet ortaboy patates
1 adet sogan
2 adet büber
20 25 tane orta boy mantar
4 yumurta
sıvı yag,tuz ,istenilen baharatlar

Bütün malzemeyi zar şeklinde minik dograyalım
Sırayla sogan büber ,patates ve mantarı kavuralım altını kapatmamıza yakın yumurtaları ekleyelim .Ben üzerine pul büber serptim isteyen eklemez.
afiyet olsun

7 Yanıt to ">kahvaltı keyfinden mantarlı omlet"

>Muhteşem bir görüntü canım..Ellerine sağlık..İyi haftalar..Sevgiler..

>Ellerine sağlık. Bayılırım mantara bende yaparım omleti ama hiç patates koymam. Bir dahaki sefere senin tarifi deneyeceğim.

>Canım benim içimi cızzz ettirdin inan.bellimi olur belki birgün hayal ettiğin günlere kavuşursun.ellerine sağlıkmantarlı omleti çok severim.öpüyorum.

>Canım, bende ailemi çok özledim.Ahh onlarla birlikte kalabalık bir sofra!!omlet çok güzel bu pazar kahvaltısında yapılma üzere tarifini aldımcanımsevgiler

>canım sayfamda mimin varrrrrrrrr

>ellerine sağlık. nefis görünüyor..

>Harika bir lezzet yiyenlere afiyetler olsun:))

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

