karamelmutfak

>muska böregi

Posted on: Ekim 8, 2009

>
Yufka yok burda diye deliyorum 2 yıldır ama sonunda oldu .Oldu ama bizim böreklik yufkamız sanmayın arkadaşlar moldavan lavaşıyla ortaya çıktı burda oklava yok zaten merdaneyle açılmış çarşaf gibi kocaman lavaşları var kör nefsi köreltmek için çarelerde bitmiyor elbette ne yapsam etsemde şu özledimiz çıtır böreklerden yesek derken bunlar çıkverdi işte. tadıda bizim böreklerimizi hiç aratmadı dorusu.buyrun tarifi.
Benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşlara yardımcı olur umarım.

malzemeler:
1 paket lavaş
1 kase peynir
yarımdemet maydonoz
tuz ,karabüber
kızartmak için yag

Lavaşları kuru yufka tavlar gibi ıslattım üzerini örtüp yumşamasını bekledim
Kenarlarının kalın kısımlarını kesip çıkardım.
10 cm kadar genişlikte şeritler kestim.
İç harcını koyup katladım.kızarttım
sonramı mmımm ev yapımı yogurtla afiyetle yedik.

19 Yanıt to ">muska böregi"

>buna da şükür değil mi ?:) inşallah bir gün yufka da gelir oralara..ellerine sağlık canım..

>Canım eline sağlık afiyet şeker olsun bence sen harika bir tat çıkarmıssındır.Burdan öyle görünüyor sevgiler…

>Canım benim ellerine sağlık enfes öpüyorum…

>merhaba,gayet yaratıcı olmuş bence.ellerinize sağlık..sevgiler..

>canım ellerine sağlık nefis olmuş börekler tatlılar nerde ben ordayım birtanem .sevgiler..

>Kesinlikle süper olmuş canım ellerine sağlık…

>ELLERİNE SAĞLIK ÇOOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM…..SEVGİLERİMLE.

>ahhh..iki gözüm..canımiçi..sana ben bütün yufkaları yollardım burdan..acep kaç güne gelir..yolda bozulurmu bilmemki..böyle börekler milföylede olur..odamı yok yoksa:(bardakla şişeyle az inceltirsin olmassa..ehh afiyetler olsun madem lavaşı buldun..peşini bırakma lavaşın..kocaman öpüyorum seni gelirim arada..ayaktayım şu an..evişi malum öğle yemeği falan..çocuklar tam gün gidiyor okula..nete zaman kalmıyor fazlaca..hoşçakal canım..

>Ellerine sağlık. İnşallah bir gün oralarda yufkacınızda olur.Lavaşla yapmak iyi fikir.

>Canım,ellerine sağlık. ÇOk güzel görünüyor.İnsan isterse herşeye bir çözüm bulabiliyor. Yazını okuyunca ne güzel nimetlerden yararlandığımızı ama hiç farkında olmadığımızı anladım.Bizim için ne kadar olağan şey,senin için ne zormuş. Teşekkürler. Ama azmin elinden hiç bir şey kurtulamamış ve benim arkadaşım çok da başarılı olmuş dedim.Sevgiyle kal.

>Oklava alıp onlara açmayı öğretsen nasıl olur acaba işi kıvırabilirlermi? ellerine sağlık canım by..

>Bizim kadinlarimiz nasilda marifetli Cok guzel olmus canim muska boregin Afiyet olsun,sevgiler

>Eline sağlık :)Çareler tükenmiyor değil mi?

>CANIM BENİM İNCİR REÇELİNE YAZDIĞIN YORUMDA BURDA İNCİR YOK DEMİŞSİN ÇOKDA SEVERİM DEMİŞSİN ARKADAŞIM YOLLAYABİLECEGİMİZ BİR YÖNTEM VARSA BEN SANA YAPILMIŞ OLARAK YOLLARIM CANIM BENİM SEN İSTE YETER SEVGİLER

>ooo şimdi çay içiyorum e yanında olsaydı bu börekten hiçte fena olmazdı :)ellerinize sağlık arkadaşım,iyi hafta sonu dilerim…🙂

>Ohh afiyetler olsun hemşerime nefiss görünüyor.ellerine sağlıköpüyorum.

>Canım alıştıklarını bulamamak böyle yaratıcılıklara neden oluyor.Ne güzel düşünmüşsün. Ellerine sağlık.

>Bence harika olmuş:)inş. yufkada ulaşır birgün oralara ellerine sağlık.

>demokraside careler tukenmezz:)))nefis olmus nefis…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: