karamelmutfak

>kalburabastı

Posted on: Eylül 25, 2009

> Çok çok boşladım blogumu biliyorum ama siz komşularımı arkadaşlarımı çok ama çok özledim .Uzunca aradan sonra tatlı başlayım diyerek bayram tatlımla başmak istedim lafı fazla uzatmadan buyrun efendim.
Malzemeler:
1 yumurta
125 gr tereyagı(oda sıcaklıgında)
3 yk yogurt
2 yk zeytinyağı
1 yk irmik
1 yk elma sirkesi
1 tk kabartma tozu
1 fiske tuz
2,5 3 su bardagı un

içiiçin 1 sb ceviz

Şerbeti:
2.5 sb şeker
2.5 sb su
1/4 limon suyu

Öncelikle şerbetini kaynatı sogumaya bırakalım.
yogurt,yumurta,margarin,zeytinyağı iyice karıştıralım.
Kabartma tozunu sikerle kabartıp ekleyelim.
İrmigi tuzu ve 2 bardaktan sonrası ölçülü olarak ununuda ekleyip çok sert olmayan hamur elde edelim.
ortama 20 22 tane kadar ceviz büyüklügünde beze çıkıyor .
Rendenin ince tarafı üzerinde avuç içi büyüklügünde açıp cevizini koyup birleşen tarafı alta gelecek şekilde tepsiye dizelim.üzeri pempeleşinceye kadar pişirip fırından çıkınca şerbetini dökelim.
Deneyenlere afiyet şeker olsun.

14 Yanıt to ">kalburabastı"

>e zahmet oldu efendim:)))ellerine sağlık canım..

>şükür kavuşturana karamelim🙂 eline sağlık bi tane aldım bile,kocamannn öpüyorum…

>Hoşgeldin canım.Ellerine sağlık.Sevgiler…

>Canım bayılırım kalburabastıya ellerine sağlıköpüyorum.

>özlettin kendini boş bırakma bu kadarrrsevgilerrr

>Canım benim ellerine sağlık öpüyorum…

>ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuş

>ellerinize sağlık çok sevdiğim bir tatlı çeşididir…

>eline sağlık canımmsevgiler.

>Hoşgeldin canım, ellerine sağlık, fazla arayı açma birdaha :))

>ellerine sağlık arkadasım sevgiler.

>CANIM HOŞGELDİN:)))ELLERİNE SAĞLIK….

>Hoşgeldin özledim seni ve güzel yorumlarını:)Senin gibi güzel bir tatlı tarifi ile başlamışsın kaldığın yerden:)Ellerne sağlık…Afiyet bal şeker olsun size:)sevgilerimle,http://www.meltemmutfakta.com

>Hoşgeldin. Özlettin kendini.Tatlı enfes ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

