karamelmutfak

>TAVUK SOTE

Posted on: Ağustos 31, 2009

>

Bu tarifi SEVİL(http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ) arkadaşımın düzenlediği İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ – 3 e gönderiyorum ve kendisine kolaylıklar diliyorum
Posted by Picasa
Ramazan geldi gönülere sefalar geldi degilmi arkadaşlar :))her ne kadar bizim soframız iki kişilik olsada eliizden geldigince gönlümüzdeki ramazan çoşkusunu yaşamaya çalışıyoruz,birde araya badana boya girince tamamen blogtan kopmuş oldum yoklugumda arayan soran sayfamı yanlız bırakmayan dotstlara sonsuz teşekkürler inşallah yakın zamanda işleri bitirip sizlere bol bol ziyarete gelicem.Birde bu arada bir dikiş merakı sardıki sormayın ama burda baktıgım makinalar amatör işi degil bende hiç bilmedigim için okadar para balamak istemiyorum açıkçası eger bilginiz varsa scarlett marka dikiş makinası nerden alabilirim (sanal markettler hariç ) bilginiz varsa paylaşırsanız çok memnun olurum:))
Eee daha fazla gevezelik yapmadan tarife geçeyim.
malzemeler:
1 paket tavuk gövsü
1/2 kg mantar
3 adet biber
2 ade orta boy soğan
2 adet domates
tuz,karabüber,pul büber,kekik
Tavuk sogan ve büber sırayla sotelenir limonlu suda beklemiş mantar ilave edilir mantarlar suyunu salıp çekince domates ve istenilen baharatlar ilave edilir ve sonra afiyetle yenir hepsi bu kadar

15 Yanıt to ">TAVUK SOTE"

>eline sağlık arkadaşım hayıtlı ramazanlar

>hayırlı ramazanlar öncelikle.dikiş makinamı sormuştun.ben migrostan 24.90 a aldım.dediğim gibi narin bişeye benziyor ama ben çok memnunum.

>SUDECİM PEKİ YEMEGİN ADI NE :)) BİLDİRDE YAYINLAYAYIM BALIM

>CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM . SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİLBU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

>sana kolaylar gelsin inş.

>Canımmm ellerine sağlık harika olmuş soten kocaman öpüyorum…

>Badana boya işi bana da lazım aslında,şimdiden kolay gelsin…ellerine sağlık..hayırlı iftarlar..sevgiler..

>mimlendin canım

>Canım çok kolay gelsin.ohh temiz temiz oturmak gibisi varmı?çok severim tavuk soteyi ellerine sağlık canımöpüyorum.

>Canım tavuk ve mantar zaten süper ikli ellerine sağlık…

>canım ellerıne sağlık hayırlı ıftarlar…

>arkadaşım ramazanda benim kurtarıcı yemeğimdir.ellerine sağlık.gurbette ramazanınız kolay ve bereketli geçsin inşallah

>hayatım ellerine sağlık çok güzel görünüyor..sevgilerimle öpüyorum

>Kadir gecesi mübarek olsun canımöpüyorum.

>nasılsın arkdaşım iyimisin hiç görünmüyon

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: