karamelmutfak

>mim ödül ve tanışma hikayesi

Posted on: Ağustos 19, 2009

> Sevgili ablamız şengülce beni ödüllendirmiş ama ben kısıtlama yapmadan tüm blog arkadaşlarıma hatta okurlarıma gönderiyorum hem ölümü hem mimi:)

Bu blog sorunları her nekadar bitmesede ben yinede elimden geldigi kadar buraradayım demek istiyorum.Resim deki cimci me ismi ecrin kendisle tanışama hikayemiz ise oldukça enteresan.Dolmuşta gidiyorum bir ses anne çiçek anne çiçek cevap evet kızım ,acaba benmi yanlış anladım diye sesim çıkmıyor ve tekrar anne anne dayanamayıp ismin ne diyorum çocukta annede şaşkın bir ifade oydu buydu derken aynı mahallaede hatta iki sokak arayla oturdugumuz ortaya çıkıyor ve hatta pınarın benim blogumun takipcisi oldugu ve birtürlü yorum bırakamadıgı ahh bloger ahh ne diyeyim ben sana. pınar 3 yıldır bense 1.5 yıldır aynı mahallede oturuyormuşuz ve hiç karşılaşmadık ecrin hanım sayesinde tanışmış ve yurttan uzakta güzel bir arkadaşlıgın temelini atmakla meşgulüz ,ama işin kötü tarafı oların yılbaşına kadar burdan tamamen ayrılma planlarının olması nediyelim hayırlısı olsun:)

Şimdide sırada blogcu arkadaşım elifle yaşamak beni mimlemiş dilimin döndügünce cevaplayayım.

* Hangi şehirde yaşıyorsun?

moldavanın kişinev şehrinde.
*Meslehin ne?

Takdir bilmez ev hanımlıgı:)

* Blog yazma kararını ne zaman aldın?

2007 nin sonlarında.

*Nekadar süredir blog yazıyorsun?

blogerde aralık 2008 den beri.

*Pc ni açtıgında blogunu açmak kaçıncı sırada ?

Önce mailler sonra blog.

*Başka blog sayfasında görüpte aldıgın bişey yada gttigin bir yer oldumu?

Aldıgım bişey yok ama arkadaşların sayfalarından bazen tarif bazende fikir edinmiyor degilim.gittim yer ise onların sonuna kadar açtıkları kalplerin başka biyer degil.

*Bloglarda gördügün diger blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Aslında çok sorun yaşadıgım bir soru oldu bu.neden diyecek olursanız sorunum beni ekliyen fakat benim onların sayfalarını asla bulamadıgım arkadaşlar neden farklı adreslerle takibe alıyorlar anlamıyorum. benim ekleme nedenime gelince ilgimi çeken okumaktan zefk aldıgım sayfaları neden eklmeyeyyim:)

*Blog arcılıgı ile para kazanma fikri nasıl?

benim için çok zor.

*Blog arkadaşlarınla bir araya gelme fikrine ne dersin ?

Ahhh ah keşke olsada tanışsak derim.

8 Yanıt to ">mim ödül ve tanışma hikayesi"

>tebrik ederim🙂

>Canım tbrik ederim…Mim cvplarıyla seni daha yakından tanıma fırsatı çok güzel….

>ödülün için tebrik ederim arkadaşım hayırlı ramazanlar

>Ödülün için tebrikler canım cevaplarınıda zevkle okudum.

>Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere….

>Merhaba..öncelikle sorunuzu cevaplayayım,cam objeleri boyamak için vitray,yani cam boyası gerekiyor.diğer boyalar cam üzerinde sağlıklı olmaz.cam boyasında ana renkleri alırsanız ara renkleri karıştırarak elde edebilirsiniz.yorum ve takip için çok teşekkürler.bende takibe aldım sayfanızı.görüşmek dileğiyle iyi geceler,hayırlı ramazanlar diliyorum.

>mim için tşk güzel cevaplardı hayırlı ramazanlar karemelim

>tebrik ederim canimm seni tanimak guzeldi…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

