karamelmutfak

>humus

Posted on: Ağustos 14, 2009

>

Blogum gitti okuma listem kayboldu ve son gündede bloga hiç giremedim derken şükür bu gün herşey yerli yerinde. nasrettin hocanın dedigi gibi allah sevdigi kulunun önce eşegini kaybettirir sonra buldururmuş benimkide ohesap kaybettim ve buldum .nekadar mutluyum anlatamam çünki burda sizblog dostlarımdan başka kimsem yok arkadaşım komşum oldunuz çünki hepiniz sag olun.Gelelim tarifimize arapların en meşhur denile bilecek yamekleri arasında her ne kadar egede çok yaygın olmasada güneydogunun vaz geçilmezleri arasında baş köşeye konmuş durumda kendisi🙂
malzemeler:
2 sb haşlanmış nohut
1 çayb tahin
1 çayb zeytin yagı
1 limon suyu(az gelirse ilave edilir)
tuz
arzuya göre kimyon
hazırlanışı:
bolsuda haşlanmış nohot kabukları ayıklanır , varsa kıyma makinesi yoksa rondada iyice ezilir nohut ezilince yavaş yavaş tahin ve zeytin yagı ,tuzu ilave edilir birden degilde ölçülü olarak yag ve tahini koyarsak daha uygun olur grla öçü vermedigimiz için miktarlar aynı olmaya bilir en sonda limon suyunu ve tuzunu ekleyip karıştırmaya devam edelim. limon kıvamı tamamen size kalmış .
Servis edilecegi tabaga yayıp üzerine ister salatalık ,domates ve turşuyla süsleyebilir isterseniz benim yaptıgım gibi küçük tavaya biraz zeytin yagı ile salça kavurup içinede pul biber koyup tabamızı süsleyebiliriz.hepsi bu kadar.

13 Yanıt to ">humus"

>NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM.. MAİLİNE CEVAP VERDİM . UZUN ZAMANDIR MAİLLERİME BAKAMIYORDUM BUGÜN BU SORUN TAMAMİYLE ÇÖZÜLDÜ…SEVGİLER..

>Çok lezzetli görünüyor. Herşey yolunda şimdi. Seni çok iyi anlıyorum.Sevgiler canım.

>Paniğe gerek yok demiştim sana canım benim:)Bir daha olmaz inşallah..Ramazanda sıkça sofralarda yerini alır artık humus:)Ellerine sağlık..

>Canım ellerine sağlık,yanında turşularda çok güzel durmuş :))

>nefisss ellerine saglık sizi mimledim cevaplarsanız sevinirim karemelcim hoşçakal

>Hoşgeldin yeniden! Bazen oluyor sorunlar ama çözülmüş olmasına çok sevindim.

>canım komşum ellerine sağlık:)pek nefis görünüyor… sorunun çözülmesine çok sevindim..moldavaya selamlar…

>Canım herşeyin düzelmesine sevindim. benim hala bir düzeliyor ,bir bozuluyor.humusu yemek hiç nasip olmadı.en kısa zamanda denemeyi çok istiyorum.ellerine sağlıköpüyorum.

>sorun yaşamışsın ve düzleimiş çok seveindim,blog arkadaşlıkları benim içinde çok önemli,hele günce şeklinde yazan blog arkadaşlarım bir müddet güncellemdiler mi çok merak diyorum bir sorunlarmı var diyehumusss hiç yemedim ve yapmadım inş bir gün denerim bende,eline sağlık çok güzel görünüyor

>İyi pazarlar canım.

>sorunun çözülmüş sevindim iyi pazarlar sevgiler

>Birdaha olmaz inşlh canım…Seni kaybetmeyi şahsen bende istemem…Ellerine sağlık canım mutlu haftalar..

>Cok severim humusu, ellerine saglik! Hollandadan sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

BAK BAKALIM

