karamelmutfak

>LÜTFEN ACELE YARDIM

Posted on: Ağustos 12, 2009

>Arkadaşlar lütfen blog sorunları hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var dünden beri kumanda panalimde takipte oldugum arkadaşların listesi yani okuma listem yoktu bu günde hem o hemde kayıtları düzenle kısmı açılmıyor blogum bi acayip bişey oldu lütfen yardım edin blogdaki sorundan cevaplarınızı alamaya bilirim sudenas3@gmail adresine yazarsanız çok memnun olurum inanın ne yapmam gerektigi hakkında hiç bir bilgim yok.

11 Yanıt to ">LÜTFEN ACELE YARDIM"

>bu genel bir sorun canım. blogger la ilgili. panik yapma, kendi kendine düzelecek🙂

>bende yaşadım aynı sorunu sanırım blogger kendini güncelliyor …

>ara ara bende de bir şeyler kayboluyor. bazende yazdığım yazılar ortadan kayboluveriyor. bende blogger bir şeyler yapıyor diye şüpheleniyorum. :Smerak etme bencede

>Canım dün aynı şekilde benim de başıma geldi bu sabah baktığımda herşey yolunda idi bence düzelir merak etme…

>CANIM BENİM BU BLOG SORUNLARI BENİ KAHREDİYOR:(( BEN KURCALAYA KURCALAYA YAPIYOR DÜZELTİYORUM AMA NASIL YAPTIĞIMI İNAN BENDE BİLMİYORUM:((

>Canım bende 2 gündür kimse tarif filan yayınlamıyor diyordum.meğer benim blogda görünmüyormuş.sendede aynı sorun varmı?

>canım benim inan yardımcı olmak isterdim ama bu konuda hiç bir bilgim yok umarım kendiliğinden düzelir,öpüyorum…

>arkadaşlar hepinize gerçekten teşekürler insanın emek emek hazırladıkları bir çırpıda kaybolunca gerçekten çok kotü oluyor neysekisizinde sölediginiz gibi genel bir sorunmuş ve bu gün itabariyle düzeldi inşallah tekrar olmaz.

>ŞİİR GÖNLE DOSTÇA UZANAN BİR EL DOYUMSUZ BİR LEZZET BİR MUHABBETTİR.DİLERSEN TATMAYA BUYUR SEN DE GELŞİİR SOFRASINA BU BİR DAVETTİR.

>Canım bende çok panikledim ama düzeldi çok şükür.

>merak etme blogger tarafından sorun halledilir.. geçmiş olsun

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

