karamelmutfak

>tırtıllar

Posted on: Haziran 25, 2009

> merhabalar
Dün sohbette pisikamı çileden çıkaran kurabiyeler beni çıldırttı neden mi? evde un bitince bende çıldırdım elindeki işi bırak giyin markete git un al geri gel ee hiçte kolay degil demi ama.
Daha önce hiç ugraşmamıştım bu çıtırlarla ama zefklide oldu hani çocuk gibi oynadım onlarla.
malzemeler:
1/2 paket margarin
1 yumurta
1/2 çay bardagı sıvı yag
1 sb şeker
1 çb nişasta
1/2 sb hindistan cevizi
kabarta tozu
aldıgı kadar un

arkadaşlar benim tırtıl makinam olmadıgından krema duyundan çıkardım ondan biraz cılız odular ne yapalım imkanlar dahilinde yapmaya çalışıyoruz.

16 Yanıt to ">tırtıllar"

>Karamel, yarın bende pişirecegim tırltıllardan :)Canım istedi yahu gece gece.Fakat bendeki tairf biraz farklı.

>göz yapmak çok güzel bi fikir:) gerçek gibi olmuşlar.ellerine sağlık canım…

>Çok cici olmuşlar….Ellerine sağlık canım mutlu pazarlar…

>Tam tırtıl olmuşlar🙂 ellerine sağlık,sevgiler

>ay tam gercekci olmuslar yaa harika bir fikir elerine saglik arkadasimmsevgilerr

>Canım,nasıl da gerçek ve şirin olmuşlar. Ellerine sağlık. Sevgiyle kal.

>tırtılın cılız olmuş güldürdün beni inanki, şifa olsun gerçi tırtıldan şifa olurmuki???? sevgiler

>hayatım çok teşekkür ederim güzel yorumun ve desteğin için..sevgilerimle öpüyorum

>çok şekerler tırtıllar:)ellerinesaglıksevgılerımle..

>ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. sorduğun soruya da cevap vereyim şnitzeli soda ve sütte tuttuğumu sormuşsun aldığım tarifde öyleydi.farklı bir tat veriyor.yumuşak oluyor.

>Harika görünüyor canım.Ben onları nasıl yerdim. Görünüşleri ne hoş.Sevgiler.

>Tam yemegi yaparken bir seyin bitmesi gercekten hos olmuyor ;)) Tirtillar nefis, afyet olsun🙂

>Canım,tatil dönüşüm de görüşmek dileğiyle,Sevgiyle kal.

>Merhaba,Tırtılların güzel olmuşlar.Gözleride beğendim iyi fikir doğrusu ama gözleri nasıl yaptın recellemi.? Çörek otuylada yapılabilirmi acaba?Ellerine sağlık.Sevgiler*

>Canım,tatil dönüşü görüşmek dileğiyle,Sevgiyle kal.

>olsun bebişim hormonsuz tırtıl bunnar:)) ellerine sağlık öpüyorum sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

