karamelmutfak

>şeker gibi şekerli pastam

Posted on: Haziran 22, 2009

>

şeker gibi pastamla ben geldim arkadaşlar herkese merhabalar .
ilk şeker hamuru denemem elimden geldigince yapmaya çalıştım malum çogu malzeme burda yok türkiyeden sipariş ettim malzemeler gelince hemen şeker hamurumu yogurmaya başladım ilk denemeye göre iyi sayıla bilecek bir hamurum oldu .görüntü kararı sizi artık.
malzemeler:
3 yumurta
3 tkf şeker
3 fincan un
kabartama tozu vanilya
krema:
400 gr çikolata
400 gr smıntına
4 5 damla kakoa aroması
malzemeler bu kadar zaten geri kalan kısmının nasıl oldugunu herkes biliyor geriye afiyetle yemek kalıyor deneyen arkadaşlara kolaylıklar.

19 Yanıt to ">şeker gibi şekerli pastam"

>bence ilk denemeye göre çok güzel canım.tebrikler.sevgiler

>Çok cici bir pasta olmuş canım:) Ellerine sağlık..

>Gerçekten adı gibi şeker bir pasta olmuş ellerine sağlık canım…

>canım ilk deneme için pastan süper olmuş..devamını bekliyoruz.sevgilerimle..

>ilk denemeye gore sahane bir pasta olmuss ellerine saglik canimm

>Canım süper olmuş ellerine sağlık gerçekten şekergibi kocaman öpüyorum…

>sonuç ilk deneme değil çok daha güzel olmuş arkadaşım eline sağlık

>şeker gibi pastan şeker olmuş bal-kaymak olmuş midenize girmiş tabi..eline sağlık canım benim..yemekte üstüme yoktur övünmeyim amaa..bir itirafım var hiiçç şeker hamuru yapmadım..pastada yaparım bir şeker hamuru yaparsam değme keyfime:)))maşaAllah subnAllah canımın içine ilk siftahını yapmış bile..bu renklere kalpler yakışırdı dimi yani..çok çok öpüyorum canım benim..arayı açıyorum biliyorum önceki yazan arkadaşlara dönüyorum devamlı..birkaç iadem kaldı..günlüğe dönerim sonra..byby..

>Harika olmus ilk deneme boyle ise ooo daha neler yaparsiniz kim bilir.Ellerine saglik.

>Kalpli pastalar çok şirin oluyor,seninki de çok hoş olmuş…Ellerine sağlık!

>Canımmmm ellerine sağlik ilk deneme olmasına göre çok çok gzel olmuşş.. Malzemesizlik çok zormuş burda iyi anladım.. Ayrıca malzeme Türkiyede çok pahallı gözlerime inanamadım.. Neyse daha nice şeker hamuru pastalar diyeyim sana😀 Bu hamuru bir yapan bir yapmayan pişman dimi😀

>bence ilk deneme için süper olmuş, ben ilk denemede ortalığı rezil etmiştim, ortaya da bir şey çıkmamıştı diyebilirim. ellerine sağlık.sevgiler,tolunay

>Regaip kandiliniz mübarek olsun. Ailenize size sağlık ve bereketli günler getirsin nicelerine erişmek nasip olsun .Ellerinize sağlık ilk deneme böyleyse sonrakiler nasıl olur bilmem çok düzgün renk uyumu harika olmuş ellerinize sağlık sevgiler canım

>Kandilini kutlar sana ve tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını temenni ederim…

>Cok zarif :)) Ellerine saglik Karamelcim :)) Kandilin kutlu olsun🙂

>Ilk deneme için çok başarılı bence. Tebrik ederim.

>Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir.Regaib Kandiliniz mübarek olsun!

>Seker pastayi denemeye bir türlü cesaret edemedim,eline saglik arkadasim.Ilk deneme icin bence süper…Sevgiler

>selam canım ilk denemenize rağmen çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

