karamelmutfak

>çılbır

Posted on: Haziran 15, 2009

>

Herkese kocaman selamlar

Busefer inanın tembellik degil pc ye format atılınca birde üstüne ceza gibi aktarıcı cihazım bozulunca hem kayıtlı olanlarda kayboldu akdarılacaklarda aktarılamadı neyseki eşimin telefonuyla bunu aktarabildim en kısa zaman da çaresini bulurum umarım.

Neyse fazla gevezelik yapmadan tarifime geçeyim hepizin bildigi çabucak olan bir yemek .yumurtalar kaynatılır dilimlere ayrılıp üzerine hafiften sarmısakla buluşmuş süzme yogurt çırpılr .ee olmassa olmazı bir parçacık tereyegı en yakın dostu kırmızı büberle buluşuk yogurdun üzerine yayılıverir hepsi bukadar .

salıkla ve huzurla kalmanız dilegiyle.

22 Yanıt to ">çılbır"

>Ellerinize sağlık,güzel bir hafta dileğiyle…

>Canım mutlu haftalar dilerim çılbırı çok severimellerine sağlık kocaman öpüyorum…

>nefisss ellerine saglik canimm

>Ellerine sağlık, yıllar oldu yemeyeli.Hatırlattın :)sevgiler

>ellerine sağlık canım.sevgilerimle…

>Çok severim canım mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle

>Canım,ellerine sağlık. Pazar kahvaltıların da çok severim.Üzerinde bolca salçalı sosla bayılırım.Sumak,naneylede süsledim mi, of of of .Sevgiyle kal.

>Ellerine sağlık karamelim ben pek sevmem ama eşim bayılır

>ellerine sağlık.hiç denemedim ama mutlaka deneyeceğim….sevgiler…

>Canım, kırmızı biberli yağla ne güzel olmuştur.Ellerine sağlık.Sevgiler…

>ellerine sağlık bende sıkıştığımda yaparım. çok lezzetliidir.

>ellerine sağlık cnm..sevgiler.

>Ellerine sağlık canım.Mutlu haftalar…

>Canım benim…Önce merhaba..Mamalar pişmiş mideye girmiş..Doğum günleri kutlanmış..Kardeşine nice yaşlar dilerim..Önce sağlık sonrada huzur dolsun günleriamin..Ne mutlu senin gibi kardeşi var….Çok cicisin şekersin fotonu gördümde eşarbını yüzünün güzelliğini seveyim senin.Yüzüne nurlar evine huzurlar dolsun canım benim ..Öptüm kocaman…

>BENİM EN ÇOK SEVDİĞİM LEZZETLERDEN BİRİDİR.. SANIRIM YUMURTAYI ÇOK SEVDİĞİM İÇİN OLSA GEREK..HA BURADA SENİ CANDAN TARİFLER MAİLA DRESİME EKLEYİP DAVET GÖNDERDİM Bİ ARA BAKARSAN SEVİNİRİM CANIM:))

>Benim de sevdiğim nispeten daha hafif olduğuna inandığım bir yemek. Ellerine sağlık.

>!!! ben hiç tatmadım biliyormusun ? :)))

>cilbir hep dayimi hatirlatir bana.Cok sever cilbiri.Ellerine saglik canim.

>Kardeşim çılbırı çok sever, olmadık zamanda bana çılbır yaptırır. Ellerine sağlık canım.

>çook sevdiğim bir lezzet ama okadar uzun zaman olduki yemeyeli..ellerinize sağlık

>Canımellerine sağlık.Hiç yapmak aklıma gelmiyor aslındasayende yapabilirim.Sevgiler

>Çılbırı çok severim.Sevgiler.İyi hafta sonları.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

