karamelmutfak

>arnavut ciğeri

Posted on: Mayıs 29, 2009

>

Merhaba arkadaşlar…..
Severek yedigim ve her seferinde tadı damagımda kalan lezzet arnavut ciğeri muhakkak herkesin bildigi bir tarif ama yinede sizlerle paylaşmak istedim .Öyle uzun uzun bi tarifide yok zaten ama tadını bilmeyenler için çok farklı kardeşimin dogum gününde özellikle içli köfte ve bu kendini moldavanlara hayran bıraktırdı nedeni ise burda sakatat türlerinin fazla yenmemesi yediklerinin bir karaciger olduguna inanamadılar yazık tatmamışlarki bilsinler :)neyse ben kısaca tarifi vereyim
malzemeler:
1/2 kg dana cigeri(damar kısınları temizlenip dogranmış)
yarım sb kadar un
tuz,kırnızı pul büber
kızatmak için sıvı yag
Temizlenmiş dogranmış ciğeri yıkayıp süzdükten sonra en az 3 4 saat kanının iyice çekilmesi için kagıt havluya sarıyorum hem dinlenmiş hemde iyice süzülmüş oluyor. un ve tuzunu geniş bir kabapta karıştırıp süzülen cigerleri bol unla her tarafını buluyoruz ve fazla ununu silkeleyip kızgın yagda kızartıyoruz tavada biraz yagla kırmızı büberi eritip pişirdiklerimizin üzerine döküp karıştırıyoruz ılıdıktan sonra dolaba alıp soguk bir şekilde servis yapıyorum.yanınada sumakla oğulmuş bol soğan ve maydonozla servis yapıyorum hepsi bu kadar.

22 Yanıt to ">arnavut ciğeri"

>KİM SEVMEZ ARNAVUT CİĞERİNİ AMA KOLESTROL YÜZÜNDEN DOYA DOYA YİYEMİYORUM GENÇKEN BOL BOL YİYİN YAŞ GEÇİNCE BİZİM GİBİ İMRENEREK BAKIYORSUNUZ ANCAK ELLERİNE SAĞLIK CANIM HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

>Afiyet olsun,ellerine sağlık akşama bende yapayım.Çok severim.Gül ün mutfağı kolestrolden şikayet ediyor.Sakatatların kolestrolü düşük,kızartma olduğu için biraz yükseliyor.Biz yaşlılar da a yeriz.

>Çok güzel görünüyor. Bende çok severim ciğeri.Ellerin sağlık

>İşte budur en sevdiğim lezzetlerden biri ellerinesağlık canım kocaman öptüm…

>tarif için teşekkürler canım hayırlı cumalar

>Ellerine sağlık canım….Tarifini ben bilmiyordum:))

>oy oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,bayılırım:DDDelerinize sağlık.sevgiler

>afiyet olsun…olsa da yesem dedirttin bana yani şimdi akşam akşam…

>Bende birtek eşimin yaptığını severek yiyebiliyorum.Ellerine sağlık eminim çok gzel olmuştur.sevgiler

>ellerıne saglık super gorunuyor

>ellerine sağlık..çoktan beri yapmamıştım hatırlattığın için teşekkürler..sevgilerimle..

>BENİM HİÇ TATMADIĞIM BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK..GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE SEVGİLER…

>elim moldovana n ebilir ciğer filan:)uzun zamandır canım çekiyor da ben de haftaya yapıcam inşallah:)Ellerine sağlık canım..

>Ne anlar Amerikan yalilar cigerden,sakatatdan;)Elelrien saglik canim guzel olmus.

>eline sağlık kim sevmezki ciğeri

>Çok nefis görünüyor tatlım,ellerine sağlık..Bizde yenilmedğinden pek yapılmaz..Bazen insanın canı çekiyor,şimdi olduğu gibi..)Ellerine sağlık canım..

>cok guzel gorunuyor canimafiyet olsunsevgiler

>Merhaba,Arnavut ciğerini bende çok severim.Bazen aynı büyüklükte doğradığım patatesleride kızartıp içine katarım.Böylede çok hafif oluyor ve soğan salatasız dünüşünemez.Ellerine sağlık.Sevgiler*

>afiyetler olsun..ellerine sağlık canım. sevgiler.

>canım yine harikalar yaratmışsın.sunum görünüm muhteşem olmuş ellerine emeklerine sağlık.hayırlı cumalar.her şey gönlünce olsun..sevgiler..

>ah ankaradayken tembelliğimden yapmaya üşenir meşhur ciğerci naciyi arardım da ne güzel yerdim.geldiğimde yerim geneellerine sağlık.🙂

>Bayılırım cigere, soganda cok yakısır yanına, olmazsa olmazlarından bence.Elinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

