karamelmutfak

>dogum günümüz

Posted on: Mayıs 21, 2009

>

Merhaba arkadaşlar

Netten uzak kaldıgım sürede beni yanlız bırakmayan özlemlerini dile getiren getirmiyen herkese çok teşekkürler.inanın çok yogun geçen bir haftanın ardından sizlere tekrar kavuşmak çok keyifli yogun diyorum nedeni ise geçtigimiz cumartesi kardeşimin dogum günüydü sanki büyümek hatta yaşlanmak çok keyifli gibi ben çeyrek asırlık oluyorum ona göne kutlama yap söglentileri haftalar öncesi başladı eee ne yaparsın başka kardeşte yokki başımdan savayım anne baba uzaklarda iş başa düştü yani abla olmak bazen güzel de bazen zor oluyor işte:P

Yardıma koşacak kimse olmayınca hazırlıkta erken başladı yorucuda oldu ama sag olsun kociş yardım etti yazık garibim kıyamadı artık feryatlarıma😛 Zaten aşkıma nazarmı ne ettim aradan bir gün geçmeden yine benim sakarlıgım neticesi kırdıgım bardagın üzerine basmak üzereyken ayamın altından kaltırayım derken elini parçaladı hastanelik oldu aşkımın elinde şimidi 8 dikişle 10 gün daha gezmek zorunda el bide sag el olunca bütün hareketleri kısıtlandı bende nete girecek fırsat bulamadım ,ay ben fazla uzatıyorum galiba bu aralar sanırım yorgunluk çeneme vurdu neyseben şimdi masamızdakilere geçeyim anlatmaya tarifleri ise zamanla aktaracagım hoş yaptıklarımın bir kısmını fotolamayı unutmuşum ee idere edin artık🙂

acılı ezme,rus salatası,humus,karnıbahar ezme,arnavut cigeri,havuç salatası,içli köfte,krep böregi,köfte,külahlı kabak,sarmısaklı ekmek,şekerli limon,turşu,haydari,peynir tabagı ve yine sıpanın istedigi (nette görmiştü)şeker hamursuz yapmaya çalıştıgımız pastamız,patlıcan saltası ,şinitzel arkadaşlar inanın aklmada gelen bunlar bu saatte adım hıdır elimden gelen budur misali elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.

21 Yanıt to ">dogum günümüz"

>Kardeşenin doğum günü kutlu olsun, Rabbim hayırlı uzun ömür ihsan etsin.Seninde ellerine emeklerine sağlık.Birde eşine geçmiş olsun:)

>kardeşinin yaşı kutlu ömrü bereketli olsun inşaalah kıs döktürmüşsün ne çok şey yapmışın ellerin dert görmesin güzel hatunn sevgilerr

>çok geçmiş olsun…Kardeşine de nice sağlıklı hayırlı yaşlar🙂

>Eşine çok geçmiş olsun.Kardeşine de sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.Ne kadar şanslı senin gibi bir ablası olduğu için.Herşey nefis.Ellerine sağlık canım.Sevgiler…

>Kardeşinin doğumgünü kutlu olsun🙂 Ne güzel şeyler hazırlamışsın. Ellerine sağlık. Sevgiler…

>Canım kardeşine sağlıklı,huzurlu bir ömür dilerim.harika bir sofra hazırlamışsın ellerine sağlık kocaman öpüyorum…

>kardeşine nice sağlıklı yaşlara olsun..sofrada şahane..geçmiş olsun bu arada..

>Çok geçmiş olsun önce, ama sende davet sofrası kurmuşsun ! maaşallah.Ellerine sağlık

>Buyuk gecmis olsun.Kardesinizede saglikli sihatle nice yila rdilerim.ayrica sofrada nefis gorunuyor.sanki dogun daveti gibi ellerinize saglik

>harikaa!!! bir sofra ellerine sağlık cnm ve çok geçmiş olsun…

>kardeşinin doğum günü kutlu olsun canım sevgiler

>Harika bir sofra hazirlamissin. Guzel tarifelrinde ayrica istah kabartici. Ellerine saglik. Sevgiler

>hayırlı yaşlara İnşaAllah sofra süper olmuş eline sağlık

>nicve yaşlara diyorum. ve sofra süperrrr!! :Dellerinize sağlık. Allah ağzınızın tadını bozmasın.

>Canım öncelikle geçmiş olsun…Kardeşinin doğum günü kutlu olsun…Nice mutlu senelere..Sofra nefis..Ellerinize sağlık…

>canım kardeşinin doğum günü kutlu olsun:)sfranda çok güzel görünüyor :)ellerinize sağlık:)

>KARDEŞİNE NEİCE SENELERE.. AMA EŞİNE ÇOK AMA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN SEN NASÖMA DİYE ELİNİ KOYMASIDA İNSAN VİCDAN AZABI ÇEKER YAV KEŞKE BEN BAASAYDIMDA ELİNİ KOYMASAYDIR DER DURUR YADA SANIRIM BEN BÖYLE SÖYLERDİM KIYAMADIM VALLA TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN…

>Kardeşinize mutlu yıllar, eşinize geçmiş olsun, size de ellerinize sağlık dileklerimi gönderiyorum.

>Canım,öncelikle geçmiş olsun. Eşine çok üzüldüm. Bazen böyle talihsizlikler oluyor. Bununla geçmiş olsun.Kardeşinin doğum günü kutlu olsun.Ne güzel senin gibi ablası var.Muhteşem bir sofra hazırlamışsın.Sevgiyle kal.

>geçmiş olsun .daha nice yaşlara.Böyle koşturmalar arasında ufak tefek kazalar kaçınılmaz oluyor. sevgiler

>Masa göz kamaştırıyor..Şanslı kardeş😛

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

