karamelmutfak

>krep böregi

Posted on: Mayıs 12, 2009

>

merhabalar
bu uydurma yemegi dün yemekteyiz programında manisa kebabı olarak görünce çok şarırdım manisalı olarak böyle bi kebebımız oldugunu bilimiyordum dogrusu🙂 tamam ama manisada ama ilçelerinde başka yerde yamediginiz farklı ve özel yemeklri vardır ama krebe sarılmış bi yemegimiz oldunu bilmiyordum çünki ege insanı kebaplara çok fazla düşkün degildir yada benim cahilligime verin var ben bilmiyorum?
Şu aralar pek bi miskinim canım bişey yapmak istemiyor ama inşallah yakın zaman da sizi burda bulabildigim malzemeyle güzel manisa yemekleri yaparım.
krep böreginide geçenlerde nette gezerkem gördüm hoşuma gitti bire bir yapılışımı onu bile bilmiyorum ben kendime göre evirdim çevirdim çünki bi tarifi yoktu sadece krep arasında tavuk oldugu yazıyordu.neyse fazla uzatıp sizi sıkmayayım buraya kadar okuyan arkadaşlar daha okumaya devam ediyorsanız işte tarifi.

malzemeler:
1 bütün tavuk gövsü
15 20 adet kadar mantar
2 orta boy sogan(seviyorsanız artıra bilirsiniz)
2 yeşil büber
1 pataes
2 domates
1 havuç
1/2 tatlı kaşıgı salça
tuz , karabüber,kimyon,kekik,pul büber
1/2 çay bardağı sıvı yag

kendi ölçülerinize göre hazırlanmış krepler 10 adet kadar. 10 parça kaşar

Bütün malzemeyi orta büyüklükte küp küp dograyıp sotelemek .
krebin içine önce 1 dilim kaşar ve üzerine eşt olarak ayırdıgımız harçtan koyduktan sonra kare olacak şekilde kapatıp yaglı kagıt serilmiş fırın tepsisine sıralamak ortalama 200 dercede ısıtılmış fırında 180 derecede 20 25 dakika kadar tutmak(fırınlamadaki maksat içindeki kaşarın eriyerek malzemeyle karışması) hepsi bukadar kolay arkadaşlar deneyenlere afiyetolsun.
ılık yemenizi tavsiye ederim.

42 Yanıt to ">krep böregi"

>tarifi yoktu sadece krep arasında tavuk oldugu yazıyordu.neyse fazla uzatıp sizi sıkmayayım buraya kadar okuyan arkadaşlar daha okumaya devam ediyorsanız işte tarifi.***************heheheh..):)ben okudum çok hoşsun:)) severim senin tatlı dilini.cuk diye oturtmuşsun cümleyi:)bunu bende yaparım ammaaaa nuray kebabı olur..yemekteyiz zaten başlı başına isim karmaşası..laf tantanası..:) neyse bende uzatmayam…krepi bolca yapınca üçünü beşini ayırır bende yaparım..tavuk etiyle daha sağlıklı bence..ilk denem kavurma etiyle kavurmalı krep bohçası adını vermiştim blogtada var galiba..hadi sen manisa yemeklerini öğren bende antalyanın:)) valla bende bilmiyom:))öptüm bybyby..

>Canımmm ellerine sağlık çok leziz olmuş kocaman sevgiler.

>Canım çok leziz olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler…

>çok değişik, eline sağlıkkkkk🙂

>bencede harika gözüküyor..ellerine sağlık..

>Yemekteyiz yarışması artık sıktı yani. Ben ne güzel okudum canım hiç sıkılmadım. Manisa yemekleri tariflerinide merakla bekliyorum. Adanada kebap yemekten bıktım artık.

>walla bende keyifle okudum.yemekte nereye ait olursa olsun çok güzel gözükü ellerine sağlık sevgiler

>DOĞMA BÜYÜME BİR MANİSALI OLARAK ASLA MANİSA KEBABI DEĞİLDİ:)) AMA BURDA LZEETLİ PRATİK BİR YEMEK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM…

>Bende çok severim. Arada sırada yapıyorum.Ellerine sağlık.

>CAnim ellerine saglik, bende ilk kez duyuyorum krep boregini.. Manisanin kebabi oldugunu da bilmiyordum😀 Yorgunlugun cok normal, malum bahardan yaza gecis hep insanda boyle rehavetlik yaratiyor..Hadi kalk kalk kendine silkele dogum gunune az kaldi dimi :-DOpuyorum cok

>ENFES GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

>Cok güzel oluyor ben cok severim.Krep hem yemek hem tatli hemde börek olarak kullanilan süper bir lezzet.Ellerine saglik.Sevgiyle kal-

>eline sağlık karamelim benim ,sen ne yaparsında güzel olmaz:)sevgiyle sarılıyorum canım benim:)

>ellerıne saglık kreplı tarıflere bayılıyorum

>ZAMANINDA BEN DE YAPMIŞTIM.NEFİSTİ AMA RESİM İYİ ÇIKMAYINCA YAYINLAMAMIŞTIM.ŞİMDİ SENİNKİLERİ GÖRÜNCE YİNE CANIM ÇEKTİ.ELİNE SAĞLIK.

>zaten yemekteyiz programının tamamı gıcık bir program eline sağlık bütün pratik yemekleri severim

>ellerine sağlık canım.krepin girdiği her tarif mükemmel oluyor.

>Hmmmm, eline saglık arkadasım guzel olmus, bende krep’i bir zamanlar bu tarzda iç malzemesıyle cesitlendirirdim.Kokusu geldi burnuma🙂

>Ellerine sağlık..Tavuklu krepe bayılırım ve seninki de harika olmuş..SEVGİLERİMLE:)

>evet dün ben de yemekteyiz de gördüm manisa kebabını.Ben de egeliler daha çok ot çeşitleri sever diye bilirimi aslında eniştem aydınlı teyzemden gördüklerim ısırgan,ebegümeci ve daha bir sürü lezzetli ot ile yapılan zeytinyağlılar

>ellerine sağlık,tavuk ve krep harika bir ikili olmuştur eminim..sevgiler.

>ELLERİNE SAĞLIK ANIM ARİKA GÖRÜNÜYOR…

>Canım ellerıne saglık.Sevgıler.

>Gercekten cok pratik :)) Ben de Manisa kebebinin boyle oldugunu bilmiyordum :))

>ellerine sağlık canım.sevgilerimle…

>Canım,ellerine sağlık. Ben de ilk defa Oktay ustanın proğramında görüp yapmıştım. Çok güzel oluyor. Hatta isterseniz etle de yapabilirsiniz demişti. İçinde sevgi olan ve emek verilen her şeyin güzel olduğuna inanıyorum.Sevgiyle kal.

>güzeldir eminim…banada uğrayıp tebrik bıraktığın için teşekürler..sevgiyle..

>Yemekteyizi uzuuun zamandır izlemiyorum ama bu tarz krepli fakat etli bir yemeğe gerçekten Manisa kebabı diyorlar onu biliyorum:)Oktay Usta’dan tutta bilmem ne ustasın akadar tarifleri de var..Bi araştır bizim yerimize olmaz mı:)Adı herneyse tadı bence gayet süper:) Ellerine sağlık karamelcim..

>Bende izlemiştim :)) ama yöresel lezzetleri çok severim,adı ne olursa olsun çok lezzetli olmuştur eminim…Ellerine sağlık..Sevgiler…

>Hamur işlerine bayılırım.Ellerinize sağlık.çok güzel görünüyor.:)))

>merhaba karemel mutfak.buyemeği bende denedim .lezzetli oluyor.ellerine sağlık.YEMEKTEYİZ PROGRAMINI İZLEMİYORUM ARTIK.ÖNCEDEN SEVEREK İZLİYORDUM.SEVGİLER

>Krep çok fonksiyonel bişey bence🙂 herşeye adapte edebilrsiniz ama bi o kadarla lezzetli olur ellerine sağlık sevgiler ..

>kıs yemegin yöresi fark etmio amaç karın doyurmaksa:))karamelim bulundugun ülkeden paylaşsanya yemekelri nasıl yedinmi oralı insanlar nasıl farklı kültürleri ben okumayuı çok severim:))

>“İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah arasında bir perde yoktur;Biri, zulüm gören kişinin duasıöbürü de mü’minin kardeşine gıyabında ettiği dua.”dualarda unutulmamak dileğiyle..cumanız mübrek olsun hayırlı geceler

>Ellerine sağlık canım krep’i çok severim nefis bir börek olmuş hayırlı cumalar sevgiler

>ENFESS OLMUŞ,HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

>Yeni tarif yok muuuuu🙂

>tık tık napıyon hiç sesin çıkmıyor

>Ellerine sağlık.Ne güzel lezzetli bir börek.

>bende bir davette yemiştim manisa kebabını ilk kez değişik ve lezzetli gelmişti. sende de tarifi görünce kaçırmıyım dedim. :)) sevgileryildizcaa.blogcu.com

>komşuuuu???nerdesinnn???acıktım ben!! :)sevgiler

>nerdesin karameli?????inş herşey yolundadır…lütfen çabucak dön,özledim seni…kocaman sarıldımmm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: