karamelmutfak

>deneme deneme

Posted on: Nisan 28, 2009

>

Biliyorum artık bu yastıkları görmrkten gınaga geldiniz ama inanaın elimde degil o zaman dan beri yatak döşek yatıyordum yeni yeni kendimi torarladım ve hemen sizler koştum geldim.yakında kardeşimin dogum günü var ve isteklistesi giderek uzuyor bende kendimce bi pasta denemesi yaptım ve evdekilerde gayet memnun kaldılar görüntüsü bildik bi görüntü basit bişey yani ,ama benim uzun zamandır elimden kek bile kabarmadıgı için bu pasta beni çok mutlu etti.umarım sizde beyenirsiniz.

Şimdilik sadece resim var en kısa zamanda tarifinide ekliyecegim.

30 Yanıt to ">deneme deneme"

>canım benim geçmişler olsun..yani özletmiştin kendini.kardeşinin doğum gününü kutlarım şimdiden..kek için kabartma tozunu unda koyduktan sonra kıvamına kanaat getirmişsen eğer yarım yemek kaşığı kadar unla kabartma tozunu eleyerek ekle hepsini birbirine yedir..hiç bekletmeden fırına sür..soğuk-sıcak farketmez bence..ben hep öyle yaparım..birde bütün hamurişlerimde unu mutlaka mutlaka elerim..birde en başta sadece yumurta ve şekeri iyice çırp..işaret parmağınla başparmağını elinle karışıma değdirip şekeri erimişmi diye bak..eline pütür değmesin..dibe çökmez o zaman..ay benimkide kafamı işte..nede güzel anlatıyorum..yemek bloglarında muhteşem görüntüleri gördükçe kendimi ahçı sandım galiba:)))pastanın üstü ebruli şekli gibi olmuş eline sağlık diyorum..

>cok cok gecmıs olsun rabbıım acıl sıfalar versın bu arada resım cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

>canım çok geçmiş olsun.acil şifalara diliyorum.pastan çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle…

>CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK…VE ÇOOOOOOOOOK GEÇMİŞ OLSUN….BU PASTA ŞIRINGASI NE GÜZEL YAPIYOR PASTA SÜSLEMESİNİ BİZİM BURASI KÖY GELDE BUL SORDUNMU BİR DÜKKANA GİDİP O NE DİYOR BAKARLAR YÜZÜME:)KARDEŞİNİN DOĞUM GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM…NİCE SENELERE…

>Canımmm geçmiş olsun dikkat et kendine kardeşinesağlıklı bir ömür dilerim.Pastan süper ellerine sağlık kocaman öptüm…

>geçmiş olsun canım.aramıza dönmene sevindim.pastan da gayet güzel olmuş.ellerne sağlık canım…

>geçmiş olsun, uzun zaman olmuştu.kardeşinin doğum gününü de kutluyorum. sağlıklı yıllar dilerim.pasta ise harika görünüyor, eline sağlık.çok svglr.

>geçmiş olsun arkadaşım pastada harika görünüyor ellerine saglıkk kendine dikkaet ett lütfenn hasta olunca elin memleketinde yakınında yok demi::((ALLAHA emanet ol

>çok çok geçmiş olsun.Bu arada kardeşinize de sağlıklı güzel bir ömür diliyorum.Kendinize dikkat edin🙂

>Rabbim acil şifa versin, eline sağlık arkadaşım görüntü muhteşem

>geçmiş olsun…kardeşinizinde dogum günü kutlu olsun ..Allah saglıklı hayırlı seneler nasip etsin..

>geçmiş olsun canım. pasta muhteşem görünüyor.

>çok geçmiş olsun canım. aman kendine dikkat et. bahar ayları hastalığa en müsait aylar. pasta şahane olmuş. elelrine sağlık. şimdiden kardeşine sağlıklı ve mutlu nice yaşlar dilerim. sevgiler….

>Çok gçmiş olsun canım…Kardeşine mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum…Bence görüntü süper ellerine sağlık.

>cnmm geçmişler olsun kardeşinede mutlu yıllar.Paslanda çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler herşey gönlünce olsun

>geçmiş olsun.şifalar versin rabbim….bu bizim ağlayan pastadan galiba..yaz bakalım tarifini

>Canim cok gecmis olsun rabbim acil sifalar versin. Kardesinin dogum gununude kutlarim. pastada guzel gorunuyor ellerine saglik.

>geçmiş olsun canım kardeşm ziyaretine teşekkürler ama üzüldüm senin için.inşallah sende güzel kaçamaklar yaparsın bir gün.kocaman sevgiler

>Buyuk gecmis olsun, evin hanimi hasta oldumu hersey duruyor.Allah acil sifalar versin.Pastand a nefis gorunuyor ellerine saglik.canim

>ellerine sağlık canım sevgiler

>Geçmiş olsun hakikaten uzun zaman oldu bitli yastıkları yazalı. Pastanın tarifini de bekliyorm. Sevgiler…

>Çok çok geçmiş olsun canım….

>Geçmiş olsun,kardeşinin doğum günü kutlu olsun…Sevgiler..

>Canım,öncelikle geçmiş olsun. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun.Daha nice yaşlara sağlıklı ve neşeli olarak ulaşsın inşallah.Pastan çok güzel olmuş. Deneme diye yazmışsın ama üzerine yaptığın şekli ben denediğimde becerememiştim.Senin ki çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiyle kal.Sevgiyle kal.

>Çok geçmişler olsun canım..Umarım şimdi daha iyisindir..Pastan harika görünüyor..Görüntüsüne bayıldım..Gönlüne sağlık canım..Sevgilerle..

>canım sağol hiç yalnız bırakmadın…umarım hastalık sizin evinizden de uzak olsun…bu arada ne olur yaz tahminini..çok merak ettim..:))

>Canimmm benim cok gecmis olsun hasta oldugunu bilmiyordum uzuldum simdi😦 Umarim bir an once iyilesirsin🙂 Kardesininde gelecek olan yeni yasi kutlu mutlu olsun.. Pasta cok guzel olmus, namm nammm.. Tarifini de kendini iyi hissedince ekle olur mu :-)Cok opuyorumSaglikla, hoscakal🙂

>Canım merhaba..nasılsın..çok tşk ederim ziyaretlerin için..benim blogliste silinice çoğu blogu takip edemedim..bu arada nasıl oldun..hani bir yenilik yokmu..hadi enerji depolada gel..sevgilerimle..

>halası da oğluma aynı süslemeyle doğumgünü pastası yapmıştı..harika olmuş sizinkide ..ellerinize sağlık..geçmiş olsun..sevgilerrr..

>Geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

