karamelmutfak

>bitli yastık

Posted on: Nisan 18, 2009

> Zor geçen günlerin ardından nihayet bir kaç gündür rahat nefes almaya başladık.zor geçen günler diyorum çünki gerçekten çok zor geçti sizede kısacık özetleyeyim burdada seçimler vardı ve eski cumhur başkanı tekra başa geldi bunu istemeyen taraflar ise gerçekten büyük olaylar çıkardı .ülkede yaşayan yabancılara bayabi zorluk yaşattılar sanki olayları yabancılar çıkarıyolar gibi ! polis önüne geleni içeri attı gerçi poliste haklıyı ülkenin parlemento binası meclis binası alev alev yanıca ister istemez ihtilal olasılıkları bile ortaya çıktı neyseki sular duruldu sayılır e nede olsa bayramaları yarın paskalyanın şerefine sakinleştiler.
Bu kadar gevezelikten sonra benim çok sevdigim bitli yastıkalarımı sizlere tanıtayım.

1 paket margarin(oda sıcaklıgında)
4 yemek kaşıgı şeker
1 sb kavrulmuş susam
vanilaya ve kabartma tozu
3veya 3,5 su bardagı kadar un
üzeri için pudra şekeri

Çok az degilmi ? bütün malzemeyi ele yapışmayacak hamur haline getirip şekillendirelim önceden ısıttıgımız fırında 20 25 dk kadar pişirip sıcakkende bolca putra şekeri dökelim hepsi bukadar .
herkese mutlu hafta sonları diliyorum.

36 Yanıt to ">bitli yastık"

>Canım kolaylıklar diliyorum.Ellerine sağlık ,kurabiyelerin çok leziz görünüyor.Sevgiler…

>tatlım ellerine saglık nefis görünüyorsevgiler

>evett nefis görünüyor adı çok degişikmiş

>Canımmm ben çok sevdim bu bitli yastıkları ellerine sağlık kocaman öptüm…

>hımmmm cok guzel gorunuyor ellerıne saglık

>Kurabiyeler çok lezetli görünüyor. İsmi de çok şirin🙂 Sevgiler…

>deyişik bir lezzetduymamıştım ellerine sağlık sevgiler cnmm

>desene sizin oralar da pek karışık diye….olsun biz tatlı yiyelim tatlı konuşalım….ellerine sağlık…

>hiç duymamıtım bu tarifi aslında ismi ilgi çekici bu kurabilyeler bize biti bile sevdirecek🙂

>ÇOK DEĞİŞİK.ELİNE SAĞLIK CANIM..BENİM BLOĞUM ÇÖKTÜ.HERŞEYİ İÇE AKTARDIĞIM YENİ BİR BLOG OLUŞTURDUM.BUNDAN SONRA YENİ ADRESİME BEKLERİM.SEVGİLER…http://defneninmutfagi.blogspot.com/

>Ismi cok guzelmis, bitli yastiklar.Ellerine saglikk.

>ellerine saglık bir ara bende denemek isterim http://fatoca.blogcu.com

>Gerçekten malzeme çok az :)hemen yapılıp misafire sunulabilecek bir tarif. Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuşsevgiler.

>geçmiş olsun karamelim,seni tekrar aramızda görmek çok hoş,kocaman öpüyorum,bitli lerinden aldım:)

>Geçmiş olsun canım. En kısa zamanda herşeyin yoluna girmesini dilerim.Tarifinin malzemeleri dediğin gibi çok az. Ama adını hiç duymadım daha önce :))) Ellerine sağlık.Sevgiler…

>gecmısler olsun…tarıf cok az malzemeyle olmasına karşın cok guzel :)ellerınıze saglıkç……

>ismi çok ilginç geldi ellerine sağlık

>merhaba ben elif estasarım yani.keçe istersen buradan sana gönderebilirim.istediğin renkleri ve boyutlerı bildirirsen bir fiyat araştırması yapıp sana bildiririm uygun bulursan gönderirim. sevgiler elif

>MerhabalarKurabiyelerin ismi çok ilginç ama çokta tatlı:)Çok güzel gözüküyorlar Ellerinize sağlık:))

>sorunumu hallattim canım.yine eski yerimdeyim..sevgiler canım…

>iyi akşamlar canım ziyaretine geldim ellerine sağlık çok güzel görünüyor

>çok geçmiş olsun kötü günleri atlatmanıza sevindim değişik bir kurabiye olmuş eline sağlık bu arada İzmire gelirsen kahramanlar semtinde bake shop varmış pasta malzemeleri satılıyormuş demin yorumu eksik yazmışım o yüzden silip tekrar yazdım sevgiler

>Canim kurabiyeni deniyeceklerimin arasina aldim ismide cok ilginc gercekten.Ellerine saglik. Hoscakal canim.

>Hep beraber okumuş olduğumuz Kuran-ı kerim hatimleri, Yasin-i şerifler ve Salavatların hatim duası yapılacaktır.Bu akşam senide bir FATİHA ile amin demeye bu sevaba katılmaya bekliyorum canım.hayırlı haftalar diliyorum sevgiler.

>Hep beraber okumuş olduğumuz Kuran-ı kerim hatimleri, Yasin-i şerifler ve Salavatların hatim duası yapılacaktır.Bu akşam senide bir FATİHA ile amin demeye bu sevaba katılmaya bekliyorum canım.hayırlı haftalar diliyorum sevgiler.

>Yeni sayfanız hayırlı olsun, sanırım bende blogcudan ayrılacağım. Yayınladığım yazılar ana sayfada çıkmıyor. Uzun zamandan beri böyle. Yardım merkezini defalarca aradım, hiç cevap bile vermediler. Görüşmek üzere.

>ismi çok şirinmiş;) nefis gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım…..

>Sen gonder biz bitli mitli yeriz.Kurabiye olsun da bitten olsun.Tarifin gercekten cok pratikmis ama bir paket yag gozumu korkuttu.Olaylar zaten gecmis bir de ben acmayayim dedim ama gene de gecmis olsun.

>siyaset politika, zor isler :((tarif harika bu arada :))

>ne değişik bir isim ellerine sağlık canım.

>karışıklık hemde siyasi düzensizlikler tatsız :(lakin kurabiyeler ismi kadar hoşş :)))sevgiler.

>Adi cok ilginc. Bitli yastik:) AMa goruntusu harika. Ismi dikkatimi cektigi icin tadinada bakmak istiyorum. Bakalim tadida bitli mi:)Saka bir yana, bizim bildigimiz un kurabiyusine benziyor goruntusu. Paylasim icin tesekkurler. Ellerine saglik.

>canım kurabiye olsunda nasıl olursabirde senin elindense nefis olur canım.

>Nefis gorunuyorlar, bir ara denemeliyim bende…Sevgiler sanaa🙂

>İSMİ PEK BİR HOŞ… NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM. ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLER…

>Kurabiyenin ismi çok ilginçNefis görünüyor ellerine sağlık Sevgiler

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

