karamelmutfak

>kuru börülce salatası

Posted on: Nisan 15, 2009

> Kurusuda tazaside bizde çok tüketilir ama malum mevsim itibariyle tazeside yok zaten hoş olsada bur da ne tazesi nede kurusu var bunlarıda canım annecim yolladı sag olsun burda olmayan ne varsa elinden geldigince kolileyip yolluyor bitanem.
Öyle uzun uzuna anlatılacak bi salata degil aslında ama hiç bilmeyen arkadaşlar için anlatayım.yeterlli miktarda börülceyi haşlayıp süzdükten sonra sogumasını belemek gerekiyor sonrasıda gördügünüz gibi taze sogan ,kurusogan,domates ,maydonoz,salatalık,nane,limon,tuz ve olmassa olazı zeytin yağı hepsi bukadar ….
herkese kucak dolusu selamlar…

32 Yanıt to ">kuru börülce salatası"

>Bayılırım bu salataya ellerine sağlık

>HARİKA BİR SALATA VE BEN ÇOK SEVERİM AMA SUYU KARA OLUYOR İKİ KEZMİ SUYUNU DEĞİŞTİRİYORSUN CANIM SEN BENİMKİLER HAŞLANDIKTAN SONRA BİRAZ ESMERCE OLUYORDA:( SENİNKİLER BEMBEYAZ MAŞALLAH…

>Canımmm benimmm harika bir salata ellerine sağlıkkocaman öptüm…

>ellerine sağlık canım.nefis bir salata olmuş.sevgilerimle…

>bembeyez olmuşlar ellerine salık.

>eline sağlık karamelim:)çok leziz görünüyor…kocamannn öpüyorummmm..adını yazmamışsın hala:)

>karamel hanım çok güzel eline saglık çokta severim

>hiç yemedim ama nefis görünüyor.eline sağlık canım.

>Adana yöresinde acebek denir börülceye. Ben de çok severim. Ellerine sağlık. Sevgiler…

>kuru borulceyi her sekilde cok severim.Ellerien saglik guzelim harika gorunuyor.

>Börülce hiç yemedim ama salatasini çok yerde duydum.. Denemem lazim mutlaka.. Ellerine saglik :))

>Ellerine sağlık gerçekten kurusuda yaşıda mükemmel olur.Bu anneciklerimiz olmasa naparız değilmi? herşeyde yardımımıza koşuyorlar.

>hiç yemedim canım demem lazım ellerine sağlık.

>ellerine sağlık cnm :))))

>Her türlü salataya itirazsız kabulum.afiyet olsun canım.

>Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Anneciğininde gönlüen sağlık..Sevgiler..Gül

>ellerınıze saglık cok guzel gorunuyor salata ve turune bayılıyorum kesınlıkle

>mmmm olsa da yesek çok güzel

>ellerine sağlık canım, çok besleyici ve hafif bir salata.Çok severim bende :)sevgiler

>arkadaşım izmirde birtek alsancak semtinde satılıyo diye duydum ben bi araştırayım öğrenince senide haberdar ederim sevgilerimle

>Sıkıntılardan uzak, huzurun gölgesinde geçireceğiniz günlerin ömrünüze yayılması, Ömürlerinizin bereketli, kazançlarınızın kârlı, sevinçlerinizin daim olması dileğiyle…. Kutlu doğum haftamız ve Cuma’nız mübarek, dualarınız kabul olsun..hayırlı geceler.

>Canim benim ellerine saglik..Salatanin her turlusunu cok severim… Annelerimizin yeri bir baska, ne kadar uzakta olursan ol, o sevgi dolu kollari sana kadar ulasiyor degilmi🙂 Benim annem de buraya geldiginde ne var ne yoksa dolduruyor beraberinde.. Allah onlari basimizdan eksik etmesin :-)Kocaman opuyorumSevgiyle kal tatlim🙂

>ellerine sağlık canımcım hayırlı cumalar

>merhaba kalpkurabiye ben bloğuma yorum yapmışsınız sanırım izmirlisiniz ve memleket özlemi çekiyorsunuz inanın bende aynı ben izmirli değilim ama gelin olarak gideceğim anlayacağınız özlemler farklı ama rota aynı:) ziyaretlerinizin devamını beklerim sevgiler…deniz.kalpkurabiye.blogcu

>salataları seviyorsunuz formunuza dikkat ediyorsunuz anlaşılan. elinize sağlık.

>Her çesit salatayı çokkk seviyorum özellikle de böyle vitaminli olunca dayanamıyorum.Sevgiler,Evren

>hiç börülce yemedim.denemek lazım.ellerinize sağlık.sevgiler ii haftalar

>Salatanin her turlusune bayilirim ellerinize saglik enfes gorunuyor.

>börülce salatasını bir defa yedim, başka da yemedim galiba, denemekte fayda var :)burcak

>Simdi gozumde bu salatanin yaninda soyle nefis bir balik canlandi :)) Afiyet olsun🙂

>Blog Ödülleri 2009, Windows Live Spaces alanında en iyisi olduğumu düşünüyor, değerli oyunuzu bekliyorum, işte oy vermek için link: http://2009.blogodulleri.com/blog/leothemaster-spaces

>Merhaba,ellerinizee sağlık. Çok güzel olmuş.Ziyateriniz için teşekkür ederim. Ben de yorum yazmak için bir kaç kere geldim ama yorum yerleri görünmüyordu.Çok uğraştım ama başarılı olamadım.Şimdi de bir üsttekine yazmak istedim ama ona da olmadı.Seçimlerden sonra başınıza gelenler için geçmiş olsun.Sık sık görüşmek dileğiyle,Sevgiyle kalın.bulbulunyeri.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

