karamelmutfak

>Rus salatası

Posted on: Nisan 12, 2009

>

Merhabalar canlarım ….Bugün sizinle hepimizin bildigi benim içinde cazibesine hiç dayanamadıgım salatalardan birisi olan kimine göre amarikan kimine göre rus salatasını paylaşmak istedim resim çok iyi çıkmadı ama idare edin artık:p
Öyle uzun uzuna anlatmayacagım sadece içine koyduklarımı saymak istiyorum .
Haşlanmış yumurta, patates,havuç,sosis konserve mısır,bezelye ,kornişon turşu mayonez az yogurt tuz hepsi bukadar .afiyetler olsun salıkla kalın.

26 Yanıt to ">Rus salatası"

>mmmmm salata olsunda amerikan salatasına ben yumurta koymuyorum rus salatası hiç yapmadım dememki bu rus oluyor yumurtalıya sevgiler karamel mutfakk aşçısıı:))

>ellerine emeğine sağlık.Eşim çok sevdiği için bende çok sık yapıyorum.Seninkide çok lezzetli görünüyor.sevgiyle kal,www.meltemmutfakta.com

>Canıbenim ellerine sağlık bizim evin vazgeçilmezlerinden inan abartmıyorum her yapmayaenaz 3 kilo patatesle yapıyorum benim evimn 3 erkeği hemencecik bitiriyor.Kocaman sevgiler canım öptüm…

>Uzun zamandir duzenli olarak cok fazla yorum yapamiyorum.Bugun msj gorunce aklima geldi. Ben “Karamel mutfagimi” ziyaret etmedim uzun zamadir:( Univ. okuyorum ve bu ay final ayim. Cok yogun geciyor. Uzun bir sure daha yorum yazamayabilirim ama ziyaretlerimi yapacam:)Gelelim salataya,Harika gorunuyor. Dun aksam makarna salatasi yedim. Tarifini almaya unutmustum ama bugun senin salatanla karsilastim. Bence cok guzel bir tesaduf. Ins. sinavlarim bittiken sonra deniyecegim. Ellerine saglik.

>BEN HAŞLANMIŞ YUMURTA KONULDUĞUNU İÇERİSİNE İLK KEZ DUYUYORUM AMA HAŞLANMIŞ YUMURTAYI ÇOK SEVERİM BİRDE BÖYLE DENEMEM LAZIM ELLERİNE SAĞLIK RESİM HİDE KÖTÜ ÇIKMAMIŞ PHOTO SHOP PROGRAMI İNDİRDİM ÖĞRENMEYİ BECEREBİLİRSEM İNŞ. RESİMLER HİÇ UĞRAŞTIRMAYCAK BİZİ:)…

>rus salatasını bende çok seviyorum:) elinize sağlık:) inş bende yeni sayfamdan memnun kalabilirim blogcuya çok alışmışım bunada zamanla alışıcaz artık:)sevgiler canım.

>çok severim rus salatasını.ellerine sağlık canım.sevgiler…

>GERÇEKTEN DE RUS SALATASIDIR :)EMİN OL🙂 BENDE NE ÇOK SEVERİM AMA YILLARDIR YEMİYORUM… DAHA SOFT BESLENİYORUZ :)ELLERİNE SAĞLIK- SEVGİLER.

>eline sağlık karamelim:)yaa adını bilmeyince adın karamel kaldı affet ama ben bu adını da çok seviyorum:)karamelim mimine tşk ederim…ama ne yazacağımı bilemedim yaaaaa:(seni seviyorum karamelim:)öpüyorummmmm

>canım arkadaşım benimde en sevdiğim salatadır bu..hatta mayonezi evden yapıp bol bol harcıyorum:D ellerine sağlık..bebişlerinede maşaallah..Allah nazarlardan esirgesin..sevgilerimle..

>Nasil da severim :)) Hmmmmm hmmm🙂

>havvaur bildigim kadar rus olsun amarikan olsun ikisinede yumurta giriyor denemeni isterim.

>sevgili meltem mutfakta bizdede çok sık yapılıyor eşimi içinde vazgeçilmezler arasıda.Derya ablacım;bende kendime çok yapıyorum diyordum ama seninkilerinde maşallahı varmış.Sevgili köşe minderi ;sayafam her zaman açık umarım finallerin çok iyi geçer.sevgili Candan tariflerYumurtalı denemeni şiddetle tavsiye edrim pişman olmayacaksın. Reyhancım daha mennun olacagına eminim.

>ellerine sağlık bende çok severim rus salatasını🙂

>ellerine sağlık canım.ben de çok severim bu salatayı.harika görünüyor.afiyet olsun.sevgilerimle…

>Ne güzel görünüyor.İyi haftalar canım.Sevgiler.

>Evet ya ben de bu salatanın adını yıllardır rus salatası diye biliyordum ama ne zaman İstanbul’a geldim burada amerikan salatası dediklerini duydum. Doğrusu bence rus salatası :))Ellerine sağlık bu arada, çok lezzetli görünüyor.

>kalorisinden korktuğum için az tüketmeye çalıştığım ama çoookk sevdiğim bir salata. ellerine sağlık canım. iyi haftalar, sevgiler….

>misafirlikte yedim ama hiç yapmadım denemek lazım eline sağlık

>bence fotoğraf hiçde fena değil…çünkü beyazlı fotolar her zaman zor çekilir…ellerine sağlık..nefis..en sevdiğim salatadır…

>salata nefis görünüyor.çok doyurucu ve leziz.ellerine sağlık.http://arzumcum.blogcu.com/

>Tayillerde dolapta encok bulunan salatadir .benim dondurma suratli oglanlarim cok severde.:)Elelrinize saglik,siiz listeme ekleye bilirmiyim

>Himmmmm bende sendenim, hic dayanamam bu salataya. Ellerine saglik canim.. Bence resim gayet iyi gorunuyor, daha kaldiysa aksama geliim sana😀

>selam canım bende blogcudaydım bir iki arkadaş blogere geç dedi bende geçtim:) diğer adresede tarif eklemek zor olur düşüncesi ile burdan devam etmeyi düşünüyorum.. senin blog adresinde bunlar yazıyordu.27/2/2009 merhabalar arkadaşla blogcuda gayet iyiydim aslında ama arkadaşlardan aldıgım uyarılar karşısında bütün uraşlarıma ragmen bi çözüm bulamadım, ne yapsam nasıl etsem derken blogger e taşınma kararı aldım iki sayfayıda birden idare edemedigim için blogcuyla vedalaşmaka zorundayım ama sayfamı tamamen kapatmıyıcam . Beni yanlız bırakmayan o güzel yorumlarınızı artık http://karamelmutfak.blogspot.com/ adresine bırakırsanız beni çok memnun etmiş olursunuz . hepinize kucak dolusu selamlarımı bırakıyorum. Arkadaş listemde olan arkadaşlarımıda blogspot adrsime taşıyıcam. karamelmutfak canım arkadaş listemde olan arkadaşlarımıda blogpost adresime taşıyacağım demişsin nasıl taşınıyor? bilmiyorum:(sevgiler..yine sorularım olursa sorarım.

>Rus salatasını çok severim.Ama çok ender yiyorum :(Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.sevgiler

>Taaaa uzaklardan misafirim olmuşsunuz ayaklarınıza sağlık.Her zaman beklerim.Rus salatasını ailecek o kadar çok severiz ki Ankara da okuyan oğlum her istanbula gelişinde bana yaptırıp sanki orada yokmuş gibi Ankara ya götürür.Ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

