karamelmutfak

>BEBİŞLERİM VE MİM

Posted on: Nisan 10, 2009

>

Merhabalar arkadaşlar bu sizinle ne bir yemek nede oyuncaklarımı paylaşacagım sevgili arkadaşım http://efsunundunyasi.blogspot.com/ beni okyanuslar ardından mimlemiş bende onun istegine seve seve cevap veriyorum .

Mim e geçmeden bengelirken 3 aylık olan ve dogduklarından beri hiç görmedigim ama resimleriyle avundugum bıcırıklarımı sizlerle paylaşmak istedim araba yavrusu appacık gelirmiş benimkilerde o heap işte:))

Off ne oldu anlayamıyorum ama resimleri nedense ortada yüklenmiyor :(((

Neyse mime geçelim artık zefkle cevaplıyorum.Mİmin konusu ise kendini maddeler halinde tanıtmakmış.
ayyyy bi anda kendim hakkımda ne söyleyecegimi şaşırdım:)
1. Zorlandıgımdanda belli olacagı gibi her şeyi kendi içimde yaşayan birisiyim böyle oldu veya benim şu derdim var diyebilen bi insan degilim.iyi bi alışkanlık degil aslında :p
2. Her ne kadar çok kazık yesemde çevremdekileri kırmaktan üzmekten çok korkarım.
3. Dostlarım benim için her şeyden degerlidir.Onlarla vakit geçirmeyi çok severim
4. Yalandan her neşekilde olursa olsun nefret ederi.
5. İki kişilik minik bi ailem var yıllardır aramıza minik bi birey daha katabilme çabasıyla eimle ve sevdiklerim el ele vermiş durumdayız.
6. Pire için yorganı yakabilecegim gibi kırıldıgım kişiylede yıllarca konuşmasamda onun başına bi kötülük gelsin istemem.Gördüm iyiligide asla unutmam.
7. Burcunun özelligini tamamıyla taşıyan bir başagım.
8. Evim benim için her şeydir bu yüzden evimde vakit geçirmek benim için en büyük zefktir.
Bu kadar bilgi yeterli olur sanırım:) şimdi sıra benim dostlarımı mimlememe hazır olun kızlar.

17 Yanıt to ">BEBİŞLERİM VE MİM"

>canım allah nazarlardan saklasın maşallah 3 de birbirinden güzel hayırlı cumalar sevgiler

>Oyyyyyy maşallah çok şekerler Rabbim bağışlasın canım büyük keyifle okudum seni daha yakından tanımak harika aynı mimi cevaplamıştım kocaman öptüm tatlım…

>Allah nazarlardan saklasin bu dunya tatlilarini :))

>selam ziyaretinize ilk defa geliyorum…Mim e geçmeden bengelirken 3 aylık olan ve dogduklarından beri hiç görmedigim ama resimleriyle avundugum bıcırıklarımı sizlerle paylaşmak istedim yazını anlamadım madur görün ama merak ettimde?ah bu arada bebişler çok tatlı allah bağışlasın

>teşekkür ederim hümeysaninrüyası allah razı olsun kucaklayıp sevemedigim için meraktan çatlıyorum. deya ablacım ben farkedemedim her halde teşekkür ederimmoosuncum teşekkürlerPaşa cım çocuklar benim degil çok teşekkür ederim.

>Ah cok tatlilar, nazar degmesin…Bu mim iyi oldu, herkesi daha iyi tanimaya calisiyoruz bu mimle :)Mutlu haftasonlari canim…

>ben o yanakları sıkar sıkar öperim…maşaallah hepsine…umarım sizin de böyle tatlı evlatlarınız olurcanım.sevgiler

>hepsi birbirinden tatlı..ortadakine bayıldım..benim oğlum hiç bir zaman tombul yanak olmadığı için böyle bebekleri görünce deli oluyorum.en alttakide yavrum yeni doğmuş heralde..maşallah diyeyim hepsinede.allah bağışlasın,allah analı babalı büyümelerini nasip etsin…sevgilerimle..

>bebişler harika.cevaplar da çok hoştu..

>bebeklere maşalLah diorum ve rabbimde 2 kişilik ailenizi bi bebeyle şenlendirsin inşaALLAH sevgilerr

>Oyy maşallah allah nazarlardan korusun..Sevgiler.

>Maşallah ne kadar şirinler öyle…….Sevgiler.

>çok şekerler bu lokumlar.. allah iyi günlerini göstersin.sevgiler.

>AMANINNN..SEVGİLER

>Çok tatlı bunlar. Allah nazarlardan saklasın. Sana da tez zamanda hayırlısı ile nasip etsin inşAllah. Sevgiler…

>Merhaba, bebekler çok güzel, Allah bağışlasın. Allah inşallah sizede hayırlısıyla bir bebek nasip eder. Biz de aynı yollardan geçtik. Bu arada sizi bu blog sayfasında yalnız bırakmayız. Hoşçakalın.

>canım benim merhaba..seni tanımak ne güzeldi..bebişleri çok çok öpüp koklarım..dilerimki en kısa zamanda sende üç kişilik bir aile olursun..amin.bana yazdıkalrın için ayrıyyeten tşk ederim..kime ne yazdım bilemedim canım hoşgör..artık ara ara gelirim iadelerim henüz bitmedi..kocaman öptüm sevgiler..

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

