karamelmutfak

>ÖDÜL

Posted on: Nisan 8, 2009

>

Merhabalar yine uzun bi aradan sonra sizlere kavuşa bildim arkadaşlar inananın bu blog bende alışkanlık yapmış resmen bi yarım eksik gibi kaldım neyseki ayrılık bitti ve aranızdayım.Ben sayfamdan uzaklardayken beni yanlız bırakmaya güzel yürekli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim bu arada ödüllenmişimde yeni arkadaşlarımdan http://lizkurabiyeevi.blogspot.com/ ve binim sanal kartopu annem http://pasturkey.blogspot.com/ bende ödülümü güle oynaya alıp her zaman yanımda olan tüm arkadaşlarıma gönderiyorum aslında ama bir kaç arkadaşımın adını yazarak oyunu kuarallarına göre oynuyorum hepinize kucak dolusu sevgiler.
Ödülün ufak şartlarıda bunlar:
1:ödül aldıgın arkadaşın linkini vermek
2:Ödüllendirdigin arkadaşlarını haberdar etmek.
3:Ödüllendirdigin arkadaşlarının linkini vermek

8 Yanıt to ">ÖDÜL"

>tebrikler canım.iyi akşamlar…

>Canımmmmmm tebrik ederim sımsıcak sevgiler…

>Canım sen aslında benim davet listemde yer alıyordun, ancak Türkiye dışı bu etkinlik açısından sorun olabiliyor maalesef. Aslında Türkiye dışından katılmak isteyen 10’a yakın arkadaş var, ancak hepiniz farklı ülkelerden olduğunuz için dediğim gibi bir problem oluyor. İnşallah seninle bir başka etkinlikte beraber olmak dileğiyle ,sevgiler

>Ödülün için tebrikler canım SEVGİLER

>Tebrik ederim tatlım..Sevgilerle..

>Canim daha nice oduller diliyorum…Tarafimdan mimlendin eger ugrar cevaplarsan sevinirimSevgiler

>Tebrik ederim canım. Nice başarılara.Sevgiler.

>KUTLARIM CANIM….

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

