karamelmutfak

>mantar salatası

Posted on: Mart 24, 2009

>

Merhaba arkaşlar bu aralar gerçekten kendimi çok tembel hissetmeye başaldım karınca misali agır agır ilerliyorum bu gün sizlerle paylaşmak istedigim lezzet ise mantar salatası benim ve eşimin severek yedigimiz hafif bi salata inşallah sizlerde beyenirsiniz.öyle çok karışık bişeyde degil zaten ister konserve mantar isterse açık kilo ile aldıgınız mantarı 10 15 dk haşlayarak yapabilirsiniz ben bu sefer haşlayarak yaptım .Süzüp soguttugumuz mantarları küçük parçalar halinde dogruyoruz bir kaç dal taze sogan yarım demet maydonoz bir domates tuz limon zeytin yagı hepsi bukadar yanlız tafsiyem salatayı paptıktan sonra biraz dolapta bekletmeniz soguk olursa daha lezzetli oluyor.

34 Yanıt to ">mantar salatası"

>ellerine saglik canik salata harika görünüyor,özletme kendini öpüyorum seni cooook coook,sevgiler gülüm:)

>selam canım bayılırım mantarlı olan herşeye eline sağlık nefis olmuştur eminim bu arada şablonun çok şiriiiiiiiin sevgiler

>yapımı kolay ama görüntüsü güzel bir salata olmuş. ki eminim tadı da güzeldir.açıkçası yeşil görüntüye bayıldım. :)ellerinize sağlıksevgiler

>bende seni öpüyorum sevgili aşkın.benim içinde mantar vazgeçilmezdi sevgili aynur.sevgi küçük özellikle konserve mantarla çok daha pratik oluyor canım denemmeni tafsiye ederim .

>HIIIM EN SEVDİĞİM SALATADIR VE BENDE YAPICAM YARIN :)))

>mantarı cok sevıyorum ve bence herseye yakısıyor buda cok guzel olmus

>Ellerine saglik, nefis gorunuyor :)) ben bunu yemek niyetine bile yerim :))

>eline sağlık canım..ben manarı çok severim .hiç böyle denememiştim.iyi fikir..sevgiler

>candan tarifler benimde çok sevdigim salatalar arasında şimdiden afiyetler olsun..zehracım bende aynı fikirdeyim mantarın uymsaglamadıgı yemek ve salata yok..moonsuncum yanlız oldugumda bende yamek yerine tüketiyorum yanlız oldugunda tam bi hamarat hanım işi..sihirli oklava deryacımşiddetle denmeni tafsiye ederim..

>Ziyaretine teşekkür ederim canım bak ne güzel hemde hemşehrimişiz bundan sonra daha sık görüşürüz. Salatana bayıldım ellerine sağlık tam bana göre.Sevgiler…

>mantarı seviyorum hafta sonu bi deneyeyim. ellerine sağlık.

>değişikmiş;) sunum süper, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım…..

>cnmm güzel bir görüntü tadıda güzeldir muhakkak ellerine sağlık sevgiler

>çok değişik ve lezzetli bir salata olmuş bence. ellerine sağlık canım. sevgiler…

>nerelerdesin karamel:)mantarı çok severim,böylesini yemedim deneyeceğim:)bir daha özletme emiiii:)ziyaretime bile gelmiyorsu,sirkelen bahar geldi tembellik bitti:)kocamaaaaaaan öpücükler……..

>faraycım nazik ziyaretine çok teşekkürler hemşerilerimle görüşmek benide mutly eder…Esracım haftasonu denemeni ve sıcak yorumunu dört gözle bekliyorum…Eldivenlerim ilk bakışta degişik gibi geliyor ama yediginde yıllardır yedigin bi salata gelecek…üç böcek bir çiçek tadının daha hoş olduguna emin olabilirsin…lezzet gemisi denenesi bi tat buna emin olabilirsin…Güneş ile lezzet zamanı teşekkür ederim canım…Kız hatcem silkelenecem de şu kapalı havalar içimi daralttı bahar burya gelmedi 3 gün önce kar yagıyodu şimdi ise bardaktan dökülürcesine yamur var bende seni öpüyorum kocaman.

>canım sayfamdaki dua sen ve senin gibi arkadaşlarımın desteğiyle bitti hamdolsun allah kabul etsin allah razı olsun tüm hastalarımıza şifa olsun inşallah tüm vefat edenlerimizede rahmet olarak RABBİM kabul etsin amin. mantar salatan değişik bi aparatif yada enmn azından ben hiç denemedim ellerine sağlık canım sevgilerimle..

>Sevgili karamel günaydın..Adını bilmessem böyle olur görüyormusun şu işi:))))Eline sağlık canım ben salataya salata demem.Salatayı ben yiyemeyincee..)))Şaka şaka nefis görünüyor..Ben mantara nebati et diyorum..Sotesi,güveci yumurtalı kavurması salatası nefis olur..Bilirmisin birde kırmızı mantar var onada Bolu’da alışmıştım..Burda beyaz mantar bile pahalı yaaa..Yinede arada alıyorum..Çok uzattım eline sağlık sevgiler..

>Canım çok iştah açıcı olmuş ellerine sağlık kocaman öptüm…

>Sevgili karamel mutfak,herşeyine bayıldığım mantarın salatsıda çok lezzetli olur.Ellerine sağlık çok güzel görünüyor seninkide…bayıldım…afiyet olsun sizlere…sevgiyle kal,www.meltemmutfakta.com

>Mantarı ailece çok seviyoruz. Tabiki her zaman güzelini bulamak biraz zor oluyor ama bulduklarımızla idare ediyoruz.Bu salatada değişik bir alternatif olmuş. Ellerinize sağlık.

>çok leziz görünüyor ellerinize sağlık… mutlaka deneyeceğim….sevgiyle kalın:)))

>tam benlik:-)mutlaka deneyeciğim.ellerine sağlık canım.sevgilerimle…

>Salatasini denememistim bak denemeliyim…Bir de mantarin icine kasar doldurup, firina atip, onu yemesi var :))) Harika oluyor :)))

>denemek lazım.süper görünüyor canım.eline sağlık…

>ranacım rabbim kabul eylesin işallah dualarımızı.Sevgili akasya kokusu seninde günlarin aydın olsun…Meltem mutfakta denemeye deger derim.Selmacım illakide taze mantar olması gerekmiyor konservesiylede gayet lezzetli oluyor…Teşekkür ederim betülcüm…Neslihancım tepkini merakla bekliyorum..Ferah fezacım kaşarla dolgulu olanımıda bayalıyorum o çok farklı bi tat…defneyle birlikte denemen sonraki yorumlarını bekliyorum canım…

>Mantari sevmem ama esim bayilir onun icin bizim evde her zaman degisik bir tarifle denenir ama hic duymamistim salatasini sagolasin insan hergun ne pisirip sofraya ne koyacagini sasiriyor.Benim icin de yeni bir tarif oldu.

>Mantarı çok severim ve bir çok tarifte kullanırım. Salatada da çok nefis oluyor, eline sağlık canım.

>ey yerin gogun butun kainatin sahibi bizleri yoktan var eden bize nimetler veren yuce rabbim:butun musluman aleminin bizlerin senin istedigin gibi bir kul olmamizi nasip eyle… gorunur gorunmez kazalardan,belalardan guc yetmez takat erismez akla hayale gelmez kotuluklerden musubetlerden sana siginiriz butun musluman alemiyle bizleri sen koru…cumanız mübarek olsun…

>daha önce hiç yememiştim .çok hoş görünüyor.ellerine sağlık canım

>Mantar turşusunu bende çok severim .Önceki bloğumda bende paylaşmıştım.Harika bir lezzet.Eline sağlık.ruyalarla2

>Ellerine sağlık.Canım enfes ve mükemmel görünüyor .Afiyet bal şeker olsun ……Sevgiler.

>merhabalar,görüntü çok güzel,zaten bu tarz yiyeceklerede dayanamam,ellerinize sağlık,sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

