karamelmutfak

>fırında tavuk göveç

Posted on: Mart 17, 2009

>

€geli olupta güveç bilmeyen yoktur herhalde e bende malum egeli olunca nefis alıştıgı tatları arıyor malesef burda toprak gövecim yok inşallah birdahaki gelişimde alıcam.öle çok zor bi yemekte degil aslında genelde kırmızı etle yapılan güveçlere inat ben tavuk eti olanlarıda seviyorum but ,baget yada bütün tavugu parçalayarak yapıyorum bi kuralı yok yani illahi bunla olucak diye.Tencerenin altına etleri üzerine küçük soganları sonrada patatesleri ekliyorum üzerine büber ve üzerine rende domateslerimi döküpyag tuzve baharatlarını ekledikten sonra 30 dk kadar orta ateşte pişirip altını kapatıyorum ve parçalamadan bi fırın kabına yerleştirip üzerini folyoyla kapatıp fırına veriyorum bi 45 50 dk da fırında tutuyorum hepsi bu kadar afiyetler olsun.

47 Yanıt to ">fırında tavuk göveç"

>merhaba elinize sağlık bizde bu tür yemekleri seviyoruz.Bu tarifinizi yazdım deneyeceğim.Sevgilerimle…

>ellerine sağlık canım…benim de sevdiğim bir yemek…sevgiler.

>Canımmmmm harikasın ellerine sağlık çok severim tavuklu tüm lezzetleri kocaman öptüm…

>bence de tavuk etli süper oluyor.harika görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgilerimle…

>mmmm enfes olmuş.

>ŞABLONUN ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÜLE GÜLE KULLAN CANIM.UZUN ZAMANDIR TAVUK YEMİYORDUM AMA ÇOK ÖZLEMİŞİM BUGÜN MARKETTE GÖZÜM TAKILDI DEDİM PEYEDİR YEMİYORUM BAKALIM BENDE FIRIN KAPAMA YAPIP YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM NASİP OLURSA TABİ TAVUĞUN GÖVECİNİDE ÇOK SEVERİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÖPÜYORUM SENİ …

>hımm nefis gözüküyor yazıda biber yerine büber yazmışsın bazen bana da oluyor hızlı yazarken yanlış olabiliyor ama oraya gelince gülümsedim iyi ki de yanlış yazmışsın

>ellerine saglik gülüm,harika bir lezzet öptüm seni cok cok..

>mmmm olsa da yesemmm.süper bir lezzettir tahmin edebiliyorum canım.ellerine sağlık..

>ellerine saglik cok guzel gorunuypr

>çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

>nerdesim karamelim aaaa özlettin ama:(afiyet olsun eminim güvecin çok leziz olmuştur…kocamaaan öpüyorum …

>ellerine sağlık canım. bende senin gibi beyaz et hastasıyım. güveçte bunun lezeeti daha farklı olurdu.

>hımmm..bak şu işe sabah sabah yalandım..dediğin gibi aynen tavuklada güzel olur..hatta köfteylede..tadı veren soğanı baharatı bence..eline sağlık canım..

>HIIIIIIIIMMM…Nefis süper görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgilerimi yolluyorum.Güzel bir gün diliyorum.

>Canım,tavuk güveç benimde çok sık yaptığım bir yemektir.Hem kolaydır hemde acil misafirler için kurtarıcıdır:)Senin güvecinde eminim çok lezzetli olmuştur.Ellerine sağlık.Sevgilerimi gönderiyorum…

>Canim benim ellerine saglik kimbilir nasilda nefis olmustur..Ellerine saglik tatlim… Bende cok severim guveci, ozellikle de toprak kapta piseni.. Bende ayni senin gibi kirmizi etten cok tavuk eti ile yapilani daha cok seviyorum🙂

>ellerine saglik canimyemek enfes gorunuyorwww.yenitadlar.blogcu.com

>harika görünüyor canım ellerine sağlık eeee egenin özelliğidir güveç :))

>ellerine saglık ..guvecın herturlusu kabulumuzdur:)

>Ellerine sağlık,bende çok severim..Sevgiler..

>ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

>afiyetler olsun canım..bizde çok severiz..mmmhh

>iadeyi ziyaret:-)yorumunuz için çok teşekkür ederim.Portakal reçelini deneyeceğinizi yazmışsınız.çok mutlu oldum.denedikten sonraki yorumunuzu bekliyorum.Bu arada beyaz et seven biri olarak çok beğendim.ellerine emeğine sağlık.sevgiyle kal,

>en sevdigim yemek desemmm:))elinize saglik cok leziz gozukuyor..ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.dediginiz gibi ayriligin tatli bi tarafi yok.herkesin ozlediklerine kavusmasi dilegimle.sevgilerrr

>canim ellerine saglik cok guzel olmus.

>Ellerine sağlık.Canım enfes görünüyor .Afiyet bal şeker olsun ……Sevgiler.

>Ege’den gelip buralarda olunca o tatlari ozluyorum…Harika gorunuyor, ellerine saglik…

>selam canım güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler

>Ben de bayılırım güvecin her türüne. Ama Adanalı olunca kırmızı etle olanını sevmem daha doğal🙂 Ellerine sağlık. Sevgiler…

>iyi günler arkadaşım mutlu hafta sonu tatili geçirmeniz dileklerimle blogcu olan başka bir arkadaşımızın eşi malesef ciddi bi hastalıkla mücadelede başta ona olmak üzere tüm hastalarımıza şifa için duaya başladık şayet destek olmak istersen sayfama uğrarmısın kaç adet okuycaksan yorum bırak lütfen şimdiden teşekkür ederim allah razı olsun buarada ellerinize sağlık neffis olmuş

>Mmmmmm, nefis gözüküyor, pilavın yanına ne de güzel yakışır, ellerine sağlık arkadaşım,neşeli hafta sonları…..

>göveçte yapılan yemeğin yerini hiç bir şey tutmuyor yaprak sarması kurufasulye harika olur ellerine sağlık

>Bir Egeli olarak çok güzel göründüğünü söyleyebilirim.Ellerine sağlık canım.Sevgiler…

>39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 23 MART 2009 – 6 NİSAN 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://pastakur.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 39.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.LÜTFEN ETKİNLİĞE YEMEK GÖNDERMEYİNİZ.SADECE ÇAYIN YANINDA YENEBİLECEK TARİFLER YOLLARSANIZ SEVİNİRİM.SEVGİLER

>Sevgili karamel görüntü harika..tam benlik…ellerine sağlık..güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle..Sevgiler..banada beklerim..

>Afiyet bal seker olsun :)) nefis gorunuyor :))

>your blog is very nice……please visit my blog:http://noweasymoney.blogspot.com

>Dostluk günah olmayacak kadar masum.Köle olmayacak kadar özgür.Umulmayacak kadar yakın.Unutulmayacak kadar derin.Tek başına yaşanmayacak kadar zordur……..

>ruyalarla2harika olmuş nar gibide kızarmış eline sağlık.

>çok leziz görünüyor ellerinize sağlık,sevgiler….

>Bizim evdede en tercih edilen yemeklerin başında gelir.ellerine sağlık..Sevgiler…

>benim de pek severek yaptığım bir yemektir bu..Ellerinize sağlıksıcacık sevgiler.

>tavuk yemeklerine bayılırım. çok leziz görünüyor. ellerine sağlık canım. iyi haftalar, sevgiler….

>Sevgili karamel göveç karşıladı yine beni..hatırını sorayım demiştim..hani bana ayzmışsınya bıçağı zorluyor diye..ekmek parçalarken..çok kurumamasına dikkat ediyorum ben..gayet normal döndürüyor..özellikle sulu köfte yaparken çok makbule geçiyor..Görüşmek üzere sağlıcakla kal emi..

>çok lezzetli ve pratik gerçekten de.eline sağlık canım.SEVGİLER.

>Çok pratikmiş hakikaten, uğraştırmadan elde edilebilecek nefis bir lezzet, eline sağlık.

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

