karamelmutfak

>karnıbahar salatası

Posted on: Mart 11, 2009

> merhabalar arkadaşlar nedense bu aralar bloga bişeyler ekleyemez oldum havalardanmıdır nedir bir agırlık bir bitkinlik beni ele geçirmiş durumda ha bide uzunca zamandır üzerimden atamadıgım grip vallahi beni bitirdi resmen.Genelde karnıbaharın kızartma ve yemek çeşitlerine karşı benim çocuklugumdan beri en çok sevdigim tadı ise bu nacizane salatası .Çocukken bile annecim ne zaman karnıbahar haşlarken yakalasam hemen bir tabak ayırırdım tabi bu bende yıllar geçtikçe farklı tatlar yalayarak yememe neden oldu uzun zamandır ise bu şekilde tüketmeyi seviyorum .Şimdi bukadar yazıya bakıpta farklı bişey sanmayın gayet basit.
Çok yumşamadan yani biraz diri olarak haşlanmış karnıbaharların içine bir iki dal taze sogan ,maydonoz ,tuz limon ve çok az sızma zeytin yagıdan ibaret bite yerken üzerine hafif pul büber serpiyorum hepsi bu kadar kolay bi okadarda lezzetli olduna emin olabilirsiz.

31 Yanıt to ">karnıbahar salatası"

>Geçmiş olsun canım kendine dikkat et. Ben bu şekilde hiç yapmadım deniyeceğim. Bende sarımsaklı yoğutlu olarak yapıyorum.

>Canım merhaba sanırım bahar yorgunluğu hepimizdevar.Salatan süper ellerine sağlık.Şablon için yardım istemişsin sen http://btemplates.com/bu adresten beğen bana sayfasını adını ve senin bilgilerini mail at hallederiz kocaman sevgiler…

>Ben hızlı hatunum şeker:))

>ben de hiç böyle denememiştim..ama neden olmasın.bu arada bu hastalık geçse de etkisi çabuk bimiyor maalesef.kendine dikkat et canım.sevgiler

>Bakıyormusun canım şablonlara:))

>BAHAR YORGUNLUĞU SANIRIM,KENDİNE İYİ BAK….KARNABAHAR SALATASI FAVORİMDİR.SEVGİLER

>geçmiş olsun karamelim…bende nerede arkadaşım diyordum,bir kaç kez yazdığım halde yanıt alamadım,neyse aramıza dönmene sevindim,kocamaaan öpüyorum seni…

>hepinize teşekkürler arkadaşlar yorumlarınızı yayınlıyorum elimden geldigincede ziyaret etmeye çalışıyorum ama adsıs olarak geçen arkadaşımın kim oldugu anlayamadıgım için bi cevap veremedim şimdi ismini yazarsan eger yorumlarını alıp almadıgı söyleye bilirim canım.herkese selamlar.

>geçmiş olsun canım.salatan da çok lezzetli.ellerine sağlık..

>O BİTKİNLİK SANIRIM ARA ARA HEPİMİZDE OLUYOR MALESEF BAHAR GELSEDE ATSAK ÜSTÜMÜZDEN GRİBE DE DİKKAT YAKALADIMI BIRAKMIYOR…NE ZAMANDIR KARNIBAHAR ALMADIM PAZARDAN AMA GÖRÜNCE ANLADIMKİ EPEYCE TADINI ÖZLEMİŞİM ELLERİNE SAĞLIK BEN MAYDONOZ VE TAZE SOĞAN EKLEMİYORDUM AMA BU DEFA MUTLAKA BÖYLE DENİYCEM…

>gecmis olsun gülüm allah acil sifalar versin..ben karnibahari anca kizartmada kullanmayi bilirdim:)artik sayende daha fazlasini biliyor oldum tesekkürler,sevgiler…

>owww..kıyamam hastamı olmuş karamelim benim..çok geçmişler olsun..diyene bak kendiside iki-üç gündür hasta geçmedi yine öksürüğü boğaz ağrısı..satala nefis ben bol limon sıkar yerim hemen eline sağlık canım..çayın tazesi benden olsun..gel karşılıklı içek..ama benim çay kaçak çayı..kanlıca manlıca yani..

>oo kaçak çay neysede biz türk çayına hasretiz ne yapalım sallamalarla yetiniyoruz.

>çok geçmiş olsun canım..salatan çok lezizz ve çok severim.ellerine sağlıksevgilr.

>harika olmuş bende deneyeyim eline sağlık ççok geçmiş olsun hepimizde var o durgunluk

>iyi akşamlar canım ziyaretine geldim sevgilerimi bırakıyorum

>Sende benim geç kalan kalıplar gibi gribim,hastayım deme..Dedikçe ktü hissedersin kendini güzel kızım..Gel dünyadan örnekler sitesine annenin…Zaten öğrenmek istiyordun ya…Hadi başla ucundan…www.dunyadanornekler.blogspot.com

>merhaba arkadaşım… oralarda yaşamak kolay değil sanırım…karnıbaharı evde tek ben yiyorum…bende annemde , kayınvalidemde yiyorum….ellerine sağlık….kolay gelsin….

>çok severim karnıbaharı ama salatasını ….süper gözüküyor

>karnabahar salatası tatmadığım ve duymadığım bir tat ama deneyeceğim

>canım çok geçmiş olsun.ben de çok severim bu saltayı.çok leziz olmuş.sevgileirmle…

>hiç denemedim bu salatayı ama denemeye değer;) enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım…..bu arada alttaki mayalı poçada hakkatende tarif aynı;) seninkide harika olmuş…..

>Sevgili karamel,severek yardımcı olmaya çalışırım ben den ne istediğini neyin kalıbını istediğini kısacası istediğin herşeyi sorarsın .adresim neseyilmaz1954@hotmil.com. ben fazla bilgisayar bilmediğim için sen beni yönlendireceksin sevgiler

>ben bayiliyorum karnibahar eminim buda guzel olmustur.Daha once hic boyle denememistim.ilk firsatta yaparim ben bunu.saol

>selam canım-tesekkürler-iyi bir hafta diliyorum-www.sevgisunumu.blogspot.com http://www.yemekkahvekokusu.blogcu.comsevgilerimle

>Cok severim, ellerine saglik canim. Iyi haftalar dlyorum.

>merhaba karamelcim. tavuk göğsünü bir kere tatmanı öneririm. içinde tavuk olduğu asla belli olmuyor. bir kere tattın mı, benim gibi vazgeçemezsin. :)) karnıbahar salatasına gelince… karnıbaharı çok severim. salatası da ayrı bir lezzet… ellerine sağlık cnm. iyi geceler, iyi haftalar….

>gecmisler olsun. salatanda harika olmus. hmm… sevgiler…

>Havalar degisken oldugundan ,bir sicak bir soguk olunca insanlarin vucudunda yorgunluk birakiyor galiba.Sana boldinamikli enerjili günler diliyorum.Salatan cok güzel görünüyor.Bende karni bahari en cok bu sekil severim.Salatasi yemeginden daha lezzetli oluyor bence.Ellerine saglik.Sevgiyle kal:)

>ellerina saglik….cok lezzetli görunuyir!!:)

>karnabahrın sadece kızartmasına bayılıyorum ama arada değişiklik yapmak lazım ellerine sağlık canım benim böreklerden ayırdım sana buyur gel çayda hazır :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: