karamelmutfak

>Soguk irmik tatlısı

Posted on: Şubat 24, 2009

> Sevgili arkadaşlarım sizlerle uzun zamandır ayrı kalmak zorunda kaldım sizleri ziyeret edemedim cevap veremedim hepinize çok teşekkür ediyorum beni yanlız bırakmayan güzel yorumlarınızdan dolayı.Eee uzun ayrılıktan sonra tatlı yiyelim tatlı konuşalım misali bende açılışı tatlıyla yapmak istedim buyrun herkese yaetecek kadar var:)
Malzemeler:
1 lt süt
1 sb irmik
1,5 sb şeker
1 paket kakolupiknik büzkivi(ben burda bulamadım sade petibör koydum)
2 adat muz
1 paket muzlu jöle
1 avuç damla çikolata

Arkadaşlarım hepiniz bildigi basit bi tatlı işte ama ben yinede anlatayım.Süt irmik ve şeker i karıştırıp muhallebi kıvamında pişirilir.Islatılmış kabın içersine yarısı dökülür ve büskiviler sıralanır kalan muhallebi de döküldükten sonra meyvası dogranır ve jöle tarife uygun şekilde eritilerek dökülür .ben arasında farklılık olması için jöle üzerinden 1 avuç çikolata serpiyorum hepsi bukadar .

21 Yanıt to ">Soguk irmik tatlısı"

>:((üzüldüm yani ama sana hosgeldin gülüm diyorum ve dönüsün tatli ile olmasi iyi geldi tadinada catalla biraz bölerek baktim:)diger arkadaslarida düsünmek adina yani ellerine saglik cok lezzetliydi kendine iyi bak ve seni cok cok öpüyorum canisi….

>afiyet olsun ellerine salık.

>Cok degisik, jöleli hic yememistim dogrusu. Merak ettim tadini bak simdi:) Hem ziyaretin icin tesekkürler, hemde ellerine saglik:) Sevgiler…

>yemekgezegeni’ne uyeliginiz icin gerekli bilgiler ve banner kodunuz mail adresinize gonderildi, lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

>eline sağlık canım.. farklı bie tarif..afiyetler olsun..sevgiler.

>Eline sağlık bende çok severim irmik tatlısını birde böyle deniycem

>Ellerine saglik sevgili karamel:)) Hmm tadi da nefistir eminim :)) Afiyet olsun🙂

>cnm ellerine sağlık güzel bir tatlı olmuşsevgiylekal

>merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek selamlar sevgiler bırakıyorum.

>öncelikle hoşgeldin canım…bende irmik tatlısını çok severim ellerine sağlık öpüyorum tatlım seni…

>karamelim kaç kez yorum yazdım sana,bi türlü ulaştıramadım,bakalım bu gelicekmi,özledim seni karamelim ,kocamaaaan öptüm….

>Hoşgeldin canım..İrmikli tatlın nasıl nefis olmuştur kimbilir..))Ellerine sağlık..Sevgiler..

>canım hoşgeldin…irmik tatlısına bayılırım …yorum göndermede genel bir sorun var anlaşılan..

>ellerinize sağlık bende bu tatlıyı çok sık yaparım ve çokta severim görüşmek üzere hoşçakalın…

>En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukkarı gözlerine, en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Sevgi sevgiye layık olanındır. Bu yüzden sizi seviyorum.

>Ellerine sağlık canım.Bu tatlıya bayılırım.İyi hafta sonlarıSevgiler.

>Canım hoşgelmişsin🙂 irmik tatlısı favorimdir..sevgiler

>İrmik tatlısını sevmeyen yok aslında hem hafif,hemde lezzetli eeee hemşerimde yapınca dahada güzel olmuştur.ellerine sağlık canımöpüyorum.

>ellerine sağlık arkadaşım ben deçok severim.

>paylaşım için teşekkürler,eline sağlık.

>CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR..

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

