karamelmutfak

>mayalı simit

Posted on: Şubat 13, 2009

> Bu mayalı simidi çocuklugumdan beri çok severim .Çocukken rahmetli teyzem kızım ne yapalım dediginde hemen bunu sölerdim yazık oda bir kere bile hayır demeden yapardı ,çocukluk bitti büyüdük evlendik ama teyzemden bu istegim hiç bitmedi zaten bu bir sütlaç iki teyzemden yemeye doyamadıgım tatlar canım benim keşke yaşasaydıda yanımızda olsaydı , neyse arkadaşlar daha fazla karamsalıga kapılmadan ben size tarifi vereyim.

Malzemeler:
1 sb ılık süt
1 sb sıvı yag
1/2 çay bardagı şeker
1.5 tatlı kaşıgı tuz
1yumurta
1 küçük paket yaş maya
aldıgı kadar un
üzeri için
1/2 sb susam
0,5 kahve fincanı pekmez
0,5 kahve fincanı su

hazırlanışı:
Öncelikle süt ve şeker karışımıyla mayamızı kabartıyoruz unumuzu tuzla iyice karıştırıp büyük bikapta ortasını havuz gibi açıp bütün malzemeyi boşaltıyoruz çok sert olmayan bir hamur elde ediyoruz hamurumuz iyice kabarana kadar bekletiyoruz.(nerdeyse iki katı olana kadar)Hamurumuzdan ceviz büyüklügünde parçalar koparıp şekil veriyoruz önce pekmezli su karışımına sonrada susama bulayıp tepsiye diziyoruz 10 dk kadarda tepsi mayası aldıktan sonra önceden ısıtılmış fırınımızda pembeleşene kadar tutuyoruz hepsi bukadar.

24 Yanıt to ">mayalı simit"

>BEN BU MAYALLI SİMİTTEN YAPTIM BLOĞUMDA TARİFİDE VAR FIRININ AZİZLİĞİNE YADA BENİM KENDİ SAFLIĞIMDI BİLEMİYCEM Bİ GELMİŞTİM MUTFAĞA KÖMÜR OLMUŞTU SİMİTLER BENİM RESMİMDEDE YANIK ZATEN ODA BENİM İLK VE SOND ENEYİŞİMDİ BİRDAHA DEDİM YOK YAPMAM BEN SİMİT FALAN:) GÖRÜNCE YİNE ÇOK CANIM ÇEKTİ AMA:((Bİ CESARET KALKIŞSAMMI DİYORUM YAPMAYA🙂

>eline sağlık canım…yapımı da kolaymış…denemek isterim.sevgiler..

>Canım ellerine sağlık bende çok severim yanında beyazpeynir,yeşil biber,domates,salatalık olsun daha yemek falan istemem sevgiler…

>geçenlerde bi arkadaşımda yemiştim..tariini almayı unutmuşum..arıyodum tarifini..valla çok makbule geçti..ellerinize sağlık..

>ellernize sağlık.bende çok severim.sevgileer

>allah rahmet eylesin canim,ama kendini hatirlatacak cok güzel seyler birakmis pesinden,ne güzel tekrar eskilere dönmek,afiyetler olsun canim harika görünüyor..

>simiti çok ama çok severim.asla hayır diyemem o yüzden de sık yapmam.eline sağlık.senin resimlere bakıp avunacağım artık..

>ELİNE SAĞLIK KARAMELİM,SİMİTİ ÇOK SEVERİM HELE DE KAHVALTIDA ÇITIR ÇITIR SICACIK,BU ARADA HİÇ ZİYARETİME GELMİYOSUN UNUTULDUMMU HI:)

>ellerine saglik sevgili Karamel :)) Citir citir, mis gibi kokusu buralara kadar geldi :))

>ellerine saglik sevgili karamel, Citir citir, mis gibi kokusu buralara kadar geldi🙂

>Canım sevgi ve saygı hayatından hiç eksik olmasın sevgililer günün kutlu olsun…

>sevgili karamel ne güzel bir tarif böyle..simitsiz türk insanı olabilirmi hiç.. nasul severimbend.. afiyet olsun canım.sevgiler…

>Canım bu simitleri oğlum çok sever.miss gibi demli çaylada süper gider.ellerine sağlık canımöpüyorum.sevgililer günün kutlu olsun.

>Mmmm mayalılara bayılırımm.. hele sütlaca.. biterimm..Ne güzel böyle anısını yaşatman..Ellerine sağlıkkSevgililer günün kutlu olsun🙂

>yavru kartopum…canım benim sevgililer gününü kutluyorum..bana gel mesajını oku yorumunun altında…simit yapmış benim kızım..ver bi yorgunluk çayıda annen simidini yesin…başlığa ismit yazmışsın…değiçtiriver ono yavru kartopum…haa simitin yanına azda peynir getir bana mutfaktan.had, kızım walla çok yoruldum….öptümmmm seni..damadıma sevgiler

>Etkinliğime buyurun Gönderen :AYŞE 36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.com http://gelibolu17.blogspot.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 09 SUBAT 2009 – 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA ” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

>bende kafayı topladığım birgün yapayım oğluşuma:) sever böyle hamur işlerini:)

>Simiti ben de çok severim. Eline sağlık canım nefis bir görüntü.

>Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum canım.hayırlı geceler diliyorum.

>Merhaba,Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. http://www.yemekgezegeni.comyemekgezegeni size ne fayda sağlar?- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

>CANIM KIZIM MİMLEMİŞLER BENİ….BENDE SENİ….GEL KARTOPUM AL TAGINI BENDEN…ÖPTÜM….CANIM BENİM

>pratik bir yemeğe benziyor.

>merhaba karamelim:)bugün döndüm,desteğine tşkler canım,kocamannn öptümm…

>yorumlarıyla beni yanlız bırakmayan arkadaşlarımıza çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: