karamelmutfak

>KUMPİR

Posted on: Şubat 9, 2009

>

mutlu bir hafta dileyerek bu haftaki eglenceli pazar yemegimi sizlerle paylaşmak istiyorum arkadaşlar.Yurt dışında yaşayan çogu arkadaş gibi bizimde canımız alışkın oldugumuz tatları arıyoruz e kör nefis çekiyo hani denir ya işte öyle,sabah kavaltıda pideydi hamur kızartmasıydı derken kahvaltı işi bitti ama sıra akşam yemegi vardı oylama sonucu kumpirde kara kılındı ve ortaya bu çıktı .
karınca kararınca elimizden geldigince bişeyler yapmaya çalıştım ,gerçi moldavan arkadaşlar çok beyendiler ve deyim yerindeyse bayıldılar .Bu kadar gevezelik yeter artık size tarifimi verreyim.


malzemeler (6 kişilik)
6 iri boy yassı patates
9 adet parmak sosis
10 12 kadar kornişon turşu
1 sb mısır
6 tatlı kaşıgı zeytin ezmesi
1/2 sb kadar havuç haşlaması(küp küp doranmış)
1 sb kaşar rendesi
6 tatlı kaşıgı tereyağı
1/2 sb doranmış mantar konservesi
6 tatlı kaşıgı kadar mor lahana
12 yemek kaşıgı mayonez
6 yk kekçap
tuz,karabüber
Öncelikle patateslerimizi iyice yıkayıp fırına sürüyorum(ben tüplü fırında yaptım)25 30 dk kadar sonra patatesler istenilen kıvamda oluyor.Fırından çıkan patateslerin boylmaya iki ayırarak içlerini boşalttım derince bi kaba aldıgım içleri yağ,tuz,karabüber ve kaşar rendesi koyarak iyice ezdim tekrar patateslerin içine doldurdum üzerine ise küçük küçük dogramış iç malzemelerimi en üste ise sadece renk versin diye mor lahana zeytin ezmesi moyonez ve kekçabı ekledim hepsi bukadar.

24 Yanıt to ">KUMPİR"

>ohhh eline sağlık.zfiyet olsun.ne de iyi yapmışsın…sevgiler

>Ellerine sağlık canım.Benim yaptığım tepside kumpir,gerçi lezzet aynı ama görünüm olarak seninki tam kumpir olmuş.Çok güzel görünüyor.

>oylamadan güzel bir sonuc cikmis canim ellerine saglik,bol keyifli haftalar,öptüm..

>ELLERİNE SAĞLIK KUMPİRE BAYILIRIM BENDE

>eline sağlık karamelim,bende isterim canım:)

>Kumpiri bende çok severim.arada akşam yemeğimiz olur.ellerine sağlık hemşerim benimöpüyorum.iyi haftalar

>kumpire bayılırım çok güzel gözüküyor, sadece ben sade seviyorum karıştırınca aynı tadı alamayacakmışım gibi geliyor..bu arada cum akşamı iki kere kek denemesi yaptım ikiside çöktü :))) bir kek bile yapamıyorum anneme küstüm :))))

>Güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar bizimkisi nefsi köreltmek işte gofretim sende üzülme ben evlene ne kadar bırak mutfaga girmeyi yemegimi bile odama istiyordum saolsun budurum tamamen kader..

>Karamel’ciğim,ellerine sağlık canım,çok da nefis olmuşlar..Sevgilerle..

>Merhaba canım, bloğunuza ilk defa girdim güzel lezzetlerle dolu Ellerinize emeğinize sağlık.Banada beklerim sevgiler…

>Hepbareber birbirimiz için Ayet-el kürsi okumamız yarın benim blogumda başlıyor inşaallah.listede adınız yoksa eklenmek ve okumaya katılmak için bloguma ziyaretini bekliyorum arkadaşım.Liste tamamlandığında her arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplam liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

>Nefis görünüyor,galiba kimsecikler kumpire hayir diyemez.ellerine saglik .Sevgiyle kal.

>eline sağlık.nefis olmuş canım.

>eline sağlık olsa da yesek şimdi çok severim bende

>başka söze gerek yok muhteşem

>Liste tamamlandı.Birbirimiz için ayet-el kürsi okumamız başlamıştır.listede sende varsın arkadaşım blogumu ziyaret edip kaç tane okuyacağını belirtirsen sevinirim.hayırlı akşamlar

>CANIM 166 ADT ALMIŞSIN 2 KİŞİ OKUYACAKSINIZ DEĞİLMİ.BELİRTİRSEN SEVİNİRİM.YANLIŞLIK OLMASIN.

>nerdesin karamelim:)özledim…

>ödülünü almak üzere sayfama ugrayip sende 7 kisiyi ödüllendirmek istermisin?

>Kümpiri çok severim, ellerine sağlık, yalnız birşey soracaktım, kaç derecede pişirdim, ben de deneyeyim,sevgiler,

>CANIM BLOĞUMA UĞRARSAN ÇOK SEVİRİM

>Merhaba sevgili karamel mutfak..Bana uğrayan arkadaşlara çay kahveye geliyorum..Neyin var içecek:)) Mamalar süper bana çay yeterdi yanında..Kumpiri bende çok severim patatesi alırken seçerim beş tane en büyüğünden..biz beş kişiyizde..Kek falan yaparken yan boşlukları dolduruyorum bende hazır oluyor.Eline sağlık çok tşkler yanımda olduğun için beklerim görüşelim herzaman..Sevgilerimle.

>Kumpirler cok guzel gorunuyor. Benim icin pratik ve besleyici bir yemek cesidi. hemen deniyecegim

>ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL VEDE PRTAİK MUTLAKA DENİCEM SEVGİLERİMLE

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

%d blogcu bunu beğendi: