karamelmutfak

>limonlu çay kurabiyesi

Posted on: Şubat 7, 2009

>

merhabalar arkadaşlar bu gun sizlere uzaklardan çok uzaklardan bi tarif getiriyorum,sevgli arkadaşım efsunundunyasından(http://efsunundünyası.blogcu.com ‘dan.
tarifin orjineli kendi sayfasında benimkisi çakma yani hehehe:))onun sayfasında görünce ilgimi çekti nasıl bi tat acaba diyerek yola çıktım yakında bir tarifini daha sizlerle paylaşıcam.
Malzemeler: (büskivi için)
225 gr tereyeğı
1 çay bar.pudra şekeri
1 paket vanilya
1 su bar. +10 yemek kaşıgı un
tereyagı ve şekeri mikserle 2 3 dakika çırpıp krema haline getirelim ununu ve vailyasınıda ekledikten sonraiyice yogurup buzdolabında yarım saat dinlendirelim.
sos içinmalzemeler:
10 yemek kaşıgı şeker
3 tatlı kaşıgı limon rendesi
3 yemek kaşıgı limon suyu
1 yemek kaşıgı tereyağı
1 tatlı kaşıgı mısır nişastası
1 yumurta (iyice çırpılmış)
Bütün malzemeyi küçük bir tencerenin içine alıp kısık ateşte koyulaşana kadar pişirin daha sonra ocaktan alınca pürüssüz bi kıvamda olması için süzün ve sogumaya bırakın.
Buzdolabına koydunuz hamuru çıkarıp cevizden küçük parçalar kopararak yuvarlayın ortasını açın (ben fazla açmışım sıcaklıklada yayılıyor küçük bi oyuk açın) önceden ısıtılmış 180 dercelik fırında üzerleri pembeleşinceye kadar 10 dk kadar pişirn iyice sogumaya bırakın. soguyan kurabiyelerin üzerine sostan birer kaşık dökün afiyetler olsun .:))

19 Yanıt to ">limonlu çay kurabiyesi"

>eline sağlık.ben bu kurabiyelere hastayım zaten.gidip gidip efsunun sayfasına bakıyorum.daha deneyemedim.ne güzel sen yapmışsın.

>sevgili sihirli oklava en yakın zamnda yapmanı şiddetle tafsiye ederim tadı süper.

>mmm çayın yanında harika gider.ellerine sağlık canım.

>Cakma kurabiyelerin🙂 harika olmuslar, ellerine saglik canim.

>Miss gibi limonun kokusu ve ferahlığı geldi sanki o kurabiyeler güzel olmazmı tam benlikellerine sağlık canımöpüyorum.

>merhabalar,guzel hafta sonları,kurabıye cok guzel olmuş,zaten lımonlu ve portakallı kurabıyeler baskadır benım ıcın..sevgılerımle…

>emegine saglik canim,kucak dolusu sevgiler,öptüm seni cok cok..

>orjinali sevgili efsunun dünyasının sayfasında olunca benimkiler çakma oluyor o mükemmel ferahlıgı tatmanızı şiddetle tafsiye edrim arkadaşlar.

>ellerine sağlık canım eminim tadıda güzeldir hemen denemek lazım bende sende tarifini çalabilirmiyim:))

>memnuniyetle veririm canım gamzeli anne.

>eline sağlık karamelim,kurabiye benim vazgeçilmezim helede limonla birleşmişse oofff off:)kahvaltı masamda yerin hazır arkadaşım her zaman beklerim,sevgiler…

>CANIM ELLERİNE SAĞLIK BEN HİÇ LİMONLU PORTAKALLI BİŞEYLER YAPMIYORUM DENEYEBİLİRİM TARİFİNİ HABERİN OLSUN:)

>merhabalar, bloğunuz hayrlı olsun.. ziyaretinize çok teşekkürler, herzaman beklerim. ayrıca limonlu lezzetlere hayran biri olarak kurabiyeniz çok hoşşelinize sağlıksevgiler NuNU

>merhabalar ellerinize sağlık arkadaşım benimde denmek istediğim bir tarif doğrusu hayırlı geceler

>selam sizi arkadaş listeme ekledim banada beklerim

>güzel yorumun için çok teşekkürler.kurabiyeler nefis.limon aroması harika.özellikle sosu çok hoş.ellerine sağlık.sevgiler.

>Limonlu kurabiyeler nefiss ellerine sağlık.Sevgiler,Evren

>ellerine sağlık canım yaptığın tüm ürünlerin harika görünüyorlür iştah açıcılar hele benim gibi kilolarla boğuşanlar için offf.canım bana ne çesit ip kullandığımı sormuşsun ben genelde örgülerimde nakonun çeşitlerini kullanıyorum bebeğin giyeceği örgülerde yelek hırka gibi ince olan ip kullanıyorum ama battaniye ve ve kırlent gibi ürünlerde biraz daha kalın olan ip kullanıyorum ince iple yaplan örgü hem düzgün duruyor hemde çok hqş oluyor elimde nakonun rekor marka ipiyle ördüğüm hırka var bitsin ekleyeceğim öpüyorum canım türkiyeden kucak dolusu sevgiler

>Canim benim blogcuda arandim durdum tarifi :-))) Sonra aklima geldi burasi buldum :-)))Kurabiyeleri deneyip begenmene cok sevindim, yayinladigin icin de tesekkur ederim.. Bende cok seviyorum o muhtesem soslu kurabiyeleri, bak simdi canim cekti iyimi :-)))Ellerine saglik, afiyet bal seker olsun..Cok opuyorumSevgilerimi birakiyorumEfsun

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

