karamelmutfak

>yalancı pizza

Posted on: Şubat 5, 2009

>

Arkadaşlar bu yalancılar la sonumuz nereye gidiyor bilmiyorum ama bu o yalancılardan birisi bu gün sizi onla tanıştırmak istedim kendisi benim acil kurtarıcılarımdan birisidir ,hani misafir arar ben geliyorum canım evdemisin der ya yada 5 çayına ani bi misafir gelir işte ozaman bu benim kurtarıcılarım devreye giriyor buda onlardan birisi.
Malzemeler:
1 bayat ekmek ince dilimlenmiş
3 adet yumurta
1,5 sb peynir yada lor
1 sb kaşar rendesi
maydonoz
istedginiş çeşitte ve miktarda baharat
ekmekleri yalamak için margarin
salam ,sucuk(istege göre)koymasanda oluyor
Malzemedende anlaşılacagı gibi evde olan her daim bulunan şeyler .Ekmeklerimizi yalayıp hemen yagı eriyene kadar fırına sokup çıkarıyorum .Bütün malzemeyi derince bir kasede karıştırıyorum yagı erimiş ekmeklerin üzerine önce sucukları sonrada bu harçtan üzerlerine yayıyorum tekrar fırına sürüyorum 15 20 dk arası nar gibi kızarmış olarak fırından alıyorum sıcak servis edilmesini öneririm .denemek isteyenlere afiyetler olsun.

22 Yanıt to ">yalancı pizza"

>Yalancı malancı ama nefiss birşey kahvaltılıkda harika olur.ellerine sağlık canımöpüyorum.

>gelenler 1 gün önceden haber vermezse yalancılara kalır. bende pazar kahvaltılarında hazırlarım

>eline sağlık…harika olur.ben de çok yaparım…yalancı malancı güzel oluyor…

>ELLERİNE SAĞLIK CANIM PAZAR KAHVALTILARI İÇİN İYİ BİR ALTERNATİFSEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

>mmmhh,nefis görünüyor canim yaa,elerine saglik,yakin olsan birde ben ugrardim yanina:)sevgiler…

>bence de süper olmuş.kahvaltılar da da muhteşem olur canım.ellerine sağlık.

>Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgiler.

>canim arkadaslarim yazimi tamamlayaadan mausum bozuldu bende simdi gorebiliyorum sicacik yorumlariniza cok tesekkur ed’yorum en yakin zamanda z’yarete gelicem

>canımellerine sağlık vallahi enfes görünüyor.Sevgiler

>vallahi harika görünüyor ellerinize sağlık sevgilerimle…

>izmir den selamlar:)

>canım merhaba ben de os makinesinin ızgarasının ters tarafıyla yaptım zaten,benim de yok çünkü…sevgiler

>aysegulcum seninde gonlune saliktesekkurederim evimin nurusoguk moldavadansicacik izmirime selamlarcanim

>Yalancı ama çokkkk nefis birşey..))Ellerine sağlık canım..

>yalancıı malancı değil walla başlı başına bi lezzet bence.ellerinize sağlık.sevgiyle kalın…

>Pizzan nefis görünüyor, eline sağlık canım. Daha önce başka bir tarifine 2 kez yorum göndermeye çalıştım gönderemedim. İnşallah bu sefer gönderebilmişimdir.

>Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler.

>Blogumda başladığımız Ayet-el kürsi okumamıza katılan ve benim içinde okunsun diyen tüm arkadaşları gelen yorum sırasına göre listeledik.ilk 10 arkadaşımız için RANA (http://7474632002.blogcu.com/) adresinde okunuyor.destek olmak için ranaya uğrayabilirsin.ayrıca seninde olduğun listedeki diğer arkadaşlar için yeni ekleneceklerle birlikte pazartesiden itibaren benim blogumda okumaya başlayacağız.haberin olsun okumaya bekliyorum.güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle hayırlı geceler.

>Excellent menu!!! Congratulations!!!!

>Allah razı olsun canım.2 adt okunmuş olarak rananın blogundaki listeye ekledik.listedeki diğer arkadaşları 10 arlı okumayacağız.çok uzun sürer diye.eklenende olur diye p.tesi yada salı günü listedeki diğer arkadaşların tammaı için okuyacağız.şimdilik 20 ni bekletiyorum.bir kişi olarak kaç tane alman gerektiğini yazacağım blouma yayınladığımda.yayınladığımda okursan sevinirim.hayırlı geceler.

>Yalancilarin hepsi boyle olsa keske :)) bayat ekmekten hic aklima gelmemisti, denemek lazim :)) Mutlu bir hafta seninle olsun sevgili karamel :))

>bende sabahları sık yaparım pizza , tüm kilolarımın sorumlusu diyebilirim :)ellerine sağlık , soğuk moldovaya sıcacık memleket selamı ….

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

