karamelmutfak

>ıslak kurabiye

Posted on: Şubat 4, 2009

>

malzemeler:
1/2 paket margarin
1/2 sb sıvı yağ
2 yumurta
3 yemek kaşıgı pudra şekeri
3 yemek kaşıgı kakoa
1 paket soda
1 paket vanilya
aldıgı kadar un

şerbeti için:
1 sb şeker
1 sb su
(soguk olarak eritilecek kaynatılmayacak)

çikolata sosu

hazırlanışı:
yagları ve yumurtayı mixserle iyice çırp krema kıvamına gelsin sonra şeker soda vanilya ve ununu ekle ele yapışmayan fakat sertte olmayan bi hamur olsun . önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 25 30 dakika kadar pişir fırından çıkar çıkmaz üzerine birer kaşık şerbetini dök soguyunca servis yap . ben çikolata sosum olmadıgı için bu seferlik sade servis yaptım ;üzerlerine biraz dökerseniz dahada lezzetli oluyor.

15 Yanıt to ">ıslak kurabiye"

>ellerine saglik gülüm,öpüyorum cok cok ,sevgiler…

>BU ISLAK KURABİYEYİ BENDE ÇOKS EVİYORUM BLOĞUMDA YAYINLAMIŞTIMDA ELLERİNE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR YAPMIYORDUM GÖRÜNCE RESMİNİ EPEY ÖZLEMİŞİM ANLAŞILAN:)

>offff çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık🙂

>Kuru tatlıları sevmez benimkiler, buna bayılacaklarına eminim. Ellerine sağlık.

>bendende selamlar aşkıncım.desene manisalı hemşerim damaktatlarımızda aynı buyur al bi parça nefsin körelsin:)teşekkür ederim fundacım.canım tatlı dedigin ya sütü yada biraz suyu olmalı be selamlar gülhancım.

>Bende bir kez yapmıştım harika birşey oluyor.çok beğendim ellerine sağlık canım öpüyorum

>ellerine sağlık..tatlı krizine pratik çözüm..sevgiler

>Evet canım hem basit hem pratik hemde hemde çok leziz .

>Karemelim,kartopum valla yoğunum hiç biryere kıpırdayamıyorum.Post saatlerindende anlayacağın gibi sabaha karşı yatağa gidebiliyorum..Sevgililer günü organizasyon işleri,falan filan artı pasta,cookie…hangisini yazayım…canım benim çok öpüyorummmmm….sevindim eşininde PASTURKEY’li olmasına çok hoşgeldi efendim…Sevgiler

>çok güzel gözüküyo tarifini aldım sevgilerimle…

>ellerine sağlık :))güzrl görünüyo denemek lazım tarif için sağol:))

>on line oldum..musaitsen 2 dk konusalım canım…ben sana kurs veririm…..merak etme hemde burdan….

>güzel görünüyorlar şu an elimde çayım var bunlarda olsada yesem :):)ellerine sağlık

>canim benim saol sihirli oklavam bende denerim ozaman tesekkrler/

>O kadar guzel gorunuyor ki, hazir sandim :)) Afiyet bal seker olsun🙂

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

