karamelmutfak

>yeni mimmm

Posted on: Şubat 3, 2009

>

Sevgili mahperi beni mimlemiş saolsun bende onun bu konusuna severek cevap veriyorum.Konu ise şu yeni ürünler ; malum ben bu memlekete yeni adapte olmaya çalıştıgım için bana herşey yeni öleki puding hazırlarken şekerini kendin ilave ediyorsun pişriş farklı .Neyse uzatmadan konumuza dönelim pakettekiler sırayla vanilya ,kabartma tozu,krema sertleştirici.Minik şişeler ise ilk başta kagıdı yırtılmış olan kahve aramosı,limon aroması ve portakal aroması kullana arkadaşlar bilirler 1 2 damlası bile yeterli.
e sıra bende bende canım arkadaşlarım efsunundünyası,aşkınay, kızhatceyi mimliyorum.

6 Yanıt to ">yeni mimmm"

>canımmm ,ben sana hep yazıyorum ama yorumlarım hiç çıkmıyo neden,mim konusunu anlamadım,azıcık açsan:)öptüm canım

>kesfettigim ürünleri tanittim canim sevgiler..

>BENDE MİMLENDİM BAKALIM BU KONUDAN EN KISA ZAMANDA CEVAPLIYCAM İNŞALLAH GÜZEL BİR MİM YENİ YENİ ÜRÜNLER TANIMIŞ OLUYORUZ.

>candan tarifler bende yeni keşiflerini merakla bekliyorum sevgiyle kal selamlar.

>Selamlar arkadaşımiyi akşamlar

>CAnimmmm benimmmmmm ben seni nasil unuturum haaa, :-)) Bu aralar biraz yogunum canim haklisin pek ugrayamadim beni afeeettttt😀 Bir de ustune ustluk bu hafta internet baglantim da yok.. Su an sana cafeden yaziyorum🙂 Yorumun ve mim in icin cok tesekkur ederim.. Internetim bu hafta sonu yeniden baglanacak o zaman ilk firsatta cevaplayacagim…. Kocaman opuyorum seni, Kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

