karamelmutfak

>tahinli muffi

Posted on: Ocak 31, 2009

>
Merhabalar arkadaşlar sanırım bloglarda sorun var arkadaşlarım bloguma mesaj bıraktıklarına ragmen yollanmadını sölediler inanın mesajlar bana ulaşmıyor yorum yapan arkadaşların yayınlamıyorum diye kırılmalarını istemem inşallah bu sorun en kısa zamanda geçer:) ….Bu gün yine nedense canım tatlı şeyler yemek istedi sürekli o kadar yemiyeyim diye kendimi zorladım ama nafile:P (azıcık yalan)ne yapayım tatlılara dayanamıyorum neyse şimdilik yeter bukadar gevezelik sizleri bu günki kurtarıcımla tanıştırayım:P

Malzemeler:
2 yumurta (oda sıcaklıgında)
3 t.k fincanı şeker
2 t.k fincanı yogurt
1,5 fincan sıvı yağ
6 t.kfincanı un
2 t.k fincanı tahin
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Üzeri için:
1 çay bardagı tahin
1 çay bardagı iyice çekilmiş ceviz içi
1/2 çay bardagı şeker
en son fırından çıkıncada üzerlerine pudra şekeri serpeliyorum.
Yumurta ve şekeri erittikten sonra sırayla diger malzemelri ekleyip karıştırıyorum margarinle yaladıgım cupkek kaplarını yarıyakar dolduruyorum üzerlerine tahinli cevizli karışımdan birer kaşık döküp 180 derce ısıtılmış fırına sürüp 20 25 dk kadar pişiyor çıkıncada üzerini pudra şekeri serpiyorum .evet hepsi bu kadar:)

12 Yanıt to ">tahinli muffi"

>Bu güzelim sürprizinle tanistigima memnun oldum mmhh harikadir kesin,afiyetler olsun canim,sevgiler…

>canım aşkınay senin pamuk oluşun kadar degil saol canım.öpüyorum

>sağol canım http://www.pastamalzemeleri.com veya http://www.bakeshop.com.trsitelerine gireip sipariş verebilir eğitimlerekatılabilirsinn veyaa hanselve gratel pasta tasarımından ebru ve burcudan emin edebilirsin yada bende sana şeker hamru yollarım ende başlamş olursunn çok eğlenceliisevgiler şımarık:)

>ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR NOLACAK BİZİM BU TATLI KRİZLERİMİZ

>Çok nefisler,ellerine sağlık tatlım..Tahinli tatları hep çok sevmişimdir..Güzel bir hafta diliyorum canım..Sevgiler..

>En sevdiğim kurabiye ellerine sağlık ama ağzım sulandı

>eline sağlık canım:)uzaktayız napayım sadece gözlerini doyurayım bari karamelim:)

>afiyetler olsun canım keşke birbirimizi tanıyor olsakta ikramda buluna bilsek.

>Canım cupkekin tahinlisini hiç yemedim ama nefiss olduğuna eminim ahh bende hiç tatlılara dayanamıyorum.yesek yesek hiç kilo almasak ne güzel olurdu.ayrıca doğum günümü kutladığın için çok teşekkür ederim.ellerine sağlık canım benimöpüyorum.

>Canım seni mimliyorum. Oynamak istersen sayfama bakabilirsin.http://perininmarifetleri.blogspot.com/2009/02/mimlenmisim.html

>tahinli lezzetlere bayılırım ellerine sağlık cnm

>ellerinize sağlık çok güzel olmalı :)))

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

