karamelmutfak

Posted on: Ocak 28, 2009

> Neye niyet neye kısmet diye boşuna dememiş büyükler gerçektende öyle arkadaşlar.sabah kalktımda bu günki niyetim çarşıya çıkıp bi umut acaba şeker hamuru malzemeleri bulabilirmiyimdi ama malesef olmadı ,olmadı dedigim çarşıya çkma kısmına kadar oldu ancak kendimce yogun aramalarıma ragmen malesef yine bulamadım ordan oraya gezerken nezamandır almak istedigim ama unuttugum baton kek kalıbımı aldım bende türkiyede herşeyi bırakıp gelince malum burada yeniden ev kurma çabaları içersindeyim inanın evimizde göze görünmeyen okadar çok şey tutuyormuşuz ki burada hepsini tek tek almaya başlayınca anladım.Çarşıda dolaşırken burnuma nefis valiya kokusu gelme başladı bende kendimi kokunun yönü bıraktım:)ve içeriye girdigimde o muhteşem çikolata kokusu beni daha da cezbetti elbette dayanamayıp aldım dışarı çıktımda elimde koca bitorba çikolata oldugunu anladım e artık eve gelincede kalıbı ve çikolataları buluşturmak benim için kaçınılmaz son oldu umarım sizde beyenirsiniz. malzemeler:2 yumurta1 sb süt1 sb sıvı yag1,5 sb şekersoda vanilyadamla çikolata2 yk kakoaaldıgı kadar un2 yk damla çikolata üzerine:1 paket bitter1 paket sütlü çikolata Yumurta ve şekeri iyice erittikten sonra kakao hariç bütün malzemeyi koydum ve karıştırdım yaglayıp unlanmış kabıma kek hamurunun yarısını düktüm kalan yarısınada kakao yu karıştırp üzerine boşalttım üzerinede burada buldugum damla çikolataya benzeyen çikolatalarımda unlayıp 2 kaşık kadar serptim ve önceden ısınmış fırınım 45 dk kadar pişirdim kekim soguyana kadar bekledim.Çikolatalarımı benmari usülü erittim çikolatayı üzerine yavaşça döktüm işte hepsi bu kadar.

8 Yanıt to ""

>hepsi bu kadar degil canim sonrada onu afiyetle yedin…:)afiyet bal seker olsun hayatim yeni kek kalibin hayirli olsun sevgiler…

>Nefiss,nefisss görünüyor.aç,aç bloglarda dolaşıyorum sonrada akşam yemekte kendimi kaybediyorum.çikolatalı herşeye çok seviyorum.ellerine sağlık canımöpüyorum.

>arkadaşlar yorumlarınaza teşekkürler tek çikolata canavarı olmadıgımı biliyordum zaten:)

>çikolatamı ayyyyy ayyyyyy kendimimi kaybettim. benim vazgeçilmezim. Ellerine sağlık eminim çok güzel olmuştur. Kek kalıbında hayırlı olsun. sevgiler…….

>ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM

>canım yaaa:)yazdığım yorumlar sana gelmiyo neden ki,bakalım bu gelecekmi:(

>ELELRİNE SAĞLIK NEFİS OLMUŞ SEVGİLERİMLE

>ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

