karamelmutfak

>Tepsi pizzasi

Posted on: Ocak 27, 2009

>

merhaba arkadaşlar bu ara bloguma pek yeni bişeyler ekleyemedim sabah pc yi açtımda yorumlarınızla karşılaştım hepinize çok teşekkür ediyorum. Pazar günleri malum biraz geç kalıkılıyor e kahvaltıda geç olunca yemek işleri bizim evde sarkıyor bende bu pazar bizim çok sevdigimiz pizzamızı yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim buyrun. hamuru için: 1 sb bardagı ılık süt 1/2 kahve fincanı sıvı yag 1/2 küçük yaş maya 1 tk tuz 1 tk şeker ve aldıgı kadar un üzerisi için: sucuk ,salam,yeşil büber,kırmızı büber,mantar,1 tatlı kaşıgı salça(biraz suyla ezmek için) ve olmassa olmazı kaşar,mısır,zeytin ,domates. öncelikle hamuru yapmakla işe başlıyorum arkadaşlar sütle mayayı kabarttıktan sonra diger malzemeleri de ekleyip iyice karıştırıyorum ve son olarakta ununu koyyorum üzerine nemli bir bez örtüp dinlenmeye bırakıyorum bende bu arada üzeri için gerekli olan malzemelrini yıkayıp dogruyorum ben pizzayı biraz çeşitli yani karışık sevdigim için tabiri caizzse elime geçeni koyyorum ama denemek isteyen arkadaşlar kendi zevklerine görede ayarlaya bilirler .mayalanan hamurumuzu tezgaha alıp rendeledim kaşardan 1 2 yemek kaşıgı kaşar ekleyip yoguruyorum ve sonra merdane yardımıyla açıyorum tepsimin büyüklügüne yaklaşınca yaglı kagıdın üzerine alıp biraz daha genişletiyorum ve tepsime taşıyorum kenarları gerimde gözünüze biraz kalın gelebilir nedeni adı şimdi aklıma gelmiyor bi firmanın yaptıgı gibi kaşar koyup hafif rulo yapıyorum ve piştiginde şertlik yerine yumşacık oluyor.üzerine öncelikle salçasını sürüyorum sucuk salam ,mantar ve yukarıda yazdım gibi ne koymak istiyorsam onlarıda ekleyip ısıtılmış fırına süryorum çıkmasına birkaç dakika kala da kaşarını eklyip servise hazır hale getiriyorum hepinize afiyet olsun.

8 Yanıt to ">Tepsi pizzasi"

>ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

>Afiyetler olsun canim,ellerine saglik,sevgiler…

>Ellerine sağlık canım nefis görünüyor, hele hamurun içerisine kaşar peyniri koyup yoğurma fikrine bayıldım.Sevgiler,Evren

>nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.

>karamelam oyuncaklarım yurdısından ve Türkiyeden sen tarif iste nasıl vermem..malzeler bakeshop,pasta malzemelerinde var…orda neler var bilmiyorum…sana once kurabiye kalıbı ve şeker hamuru lazım…yoksa kurabiye hamuru kolay her yerde bulunan malzemeler.maille ben sana birkaç özel tarif yazarım…bizi merakta bırakma birkaç gün habersiz kalınca merak ediyorum.öpüyorum seni kartopu karamelam…

>Ellerinize saglik :)) Cok lezzetli gorunuyor🙂 Afiyet olsun🙂 Kocaman sevgilerimi gonderiyorum size :))

>pizzayı çok severim,nefis gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,neşeli günler…..

>pizzayı çok severim, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,neşeli günler….

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

