karamelmutfak

>cevizli kurabiye

Posted on: Ocak 22, 2009

>

Merhabalar arkadaşlar dün akşam eşim işi biraz uzayınca malum eve geç döndü bende onu beklerken can sıkıntısından kendimce basit bir kurabiye keşfine çıktım ,biraz düşünce biraz deneyim :)ortaya bu tombiş kutabiyeler çıktı tadına gelince yiyenlerden tam not aldı.
Malzemeler:
1 yumurta
yarım paket margarin
5 yemek kaşıgı pudra şekeri
1 yemek kaşıgı toz şeker
2 3 damla kaffe aroması
1 2 damla limon aroması
3 yemek kaşıgı süt
2 yemek kaşıgı sıvı yag
1 patek kabartma tozu
aldıgı kadar un
üzeri içinse 1 sb kadar dövülmüş cevizi 2 yemek kaşıgı şekerle karıştır
malzemelrimiz tamamen bundan ibaret arkadaşlar dedigim gibi uydurmasyon bir kurabiye aroma seçenegini çıkarabilir yada 1 2 kaşık fincenınızdaki ılık neskafanizden koyabilirsiniz.yumurtanın sarısını içine beyazınıda dışı için ayırdım hatta üzerine yetecek kadar beyazı desem daha dogru geri kalan beyazınıda içine ekledim çünki ve bütün malzemeyi iyice karıştırıp çok sert olmayan hatta hafif ele bulaşan bir hamur yaptım ceviz büyüklügünde parçalar koparıp önce yumurtaya sonrada cevizli şekere bulayıp yalı kagıt serilmiş fırın tepsisine koydum ve önceden ısıtılmış fırınım da üzerleri pembeşene kadar pişirdim çok kolay ve inanın pofuduk bi kurabiye oldu .tabi ben bunlarda ancak iki adet yiye bildim geri kalanını sabah bizimkilerle yolladım ve kötü olanı en yakın zamanda tekrarını istiyorlar.

16 Yanıt to ">cevizli kurabiye"

>Bu cevizli tombiş kurabiyeler nefiss görünüyor.yanında birbardakda demli çayla ohh ellerine sağlık canımöpüyorum.

>sevgli melihacım çay kaffe bahane gönül muhabbet istiyor gerisi bahane

>afiyetlet olsun canim oh ne güzel benimde arada öyle krizim tutar yapmaya,,..sevgiler,..

>benimde krizim tutarsa icad bulma(uyduruklama:)yapıyorum.harika lezzetler çıkıyor..ellerine sağlık..sevgiler..

>canım sağol…teşekkür ederim…benim herzaman fovorim bu tombik kurabiyeleri seviyorum..herzamanda tercihim bu yönde…eros kalpleri bugün çıktı benim mutfaktan..beğenecekmisin bakalım…sevgilerimle

>sicacik yourmunlamutlu oldum sagol canimcimaynen ole vvallahi ah gurbet usutne harika kurbislerinden aldim😉

>Merhaba🙂 Yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)Burda muhtesem lezzetler var anlasilan :)) Her sey harika gorunuyor :)) Ellerinize saglik…Sicacik Miami’den Moldova’ya kucak dolusu sevgiler gonderiyorum ben de :))

>hoşbulduk canım…güzel dileklerin için teşekkürler

>hayırlı cumalar canım:)

>çok güzel görünüyor ellerine sağlık🙂

>çok şirin ve ezzetli görünüyorlar ellerine sağlık,bayılırım cevizli lezzetlere

>Merhaba iadeyi ziyarete geldim.Ellerine sağlık çok güzel görünüyo

>nerdesin karamelim:)

>karamelam yoksun canım birkac gündür.insallah hersey yolundadır canım kartopum…

>karemelam iyimisin kartopum.kac gündür göremedim seni.hersey yolundadır insallah…

>Kurabiyeye bayılırım,helede cevizlisine.Çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.Gül poğaçalardan gönderdim akşama misafirlerine ikram edersin artık……neşeyle ve sevgiyle kal

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

